رفتن به محتوای اصلی

موجودی کژدم بنام جمهوری اسلامی؟
23.04.2013 - 15:54

آهو بچه كرد و روبه آرام گرفت.... بهرام كه گور مي گرفتي همه عمر ــــــــ ديدي كه چگونه گور بهرام گرفت.

حکومت اسلامی همچون گردابیست که تاکنون بیشتر یاران اولیه خود را بلیعده است!

از عجائب روزگار ، روز جهانی ضد اسرائیلی قدس به روزی برای مبارزه با رژیم اسلامی تبدیل شده است ،چرا؟رژیم اسلامی خود مبتکر روز قدس بوده است . در این روز قرار بود با ظلم اسرائیل علیه فلسطینیان مبارزه شود اما خود رژیم اسلامی به آنچنان هیولائی تبدیل گشته است که مردم ایران ترجیح می دهند ابتدا خود را از شر رهبران جمهوری اسلامی نجات دهندو مسائل فلسطین واسرائیل را به خود آنها واگذار نمایند.اگر روز قدس نمادی برای حق طلبیست ،حق این هست که مردم ایران نیز در این روز برای بدست آوردن حقوق از دست رفته خویش به مبارزه برخیزند. مدتهاست که جمهوری اسلامی از ضدیت پایوران اولیه خود با نظام رنج می برد.حکومت اسلامی به عقربی شباهت یافته است که توسط نیش نیزخود در حال نابودیست.ضرب المثل نیش عقرب نه از ره کین است اقتضای طبیعتش همین این است! ...این ظرب المثل شاید مناسبت این روزهای حکومت اسلامی باشد.پایوران جمهوری اسلامی در انقلاب سال 57 به مردم ایران ،وعده بهشت دادند اما جهنم از آب در آمد!بخش با وجدان نیروهای سیاسی جمهوری اسلامی که در انقلاب 57 به مردم زندگی شرافتمندانه و باسعادت و با رفاه ر وعده داده بودند اینک در پیشگاه مردم به شدت شرمنده اند.

"شریعتمداری در قسمتی از سرمقاله امروز کیهان به اعلام نشدن لیست مفسدان اقتصادی از سوی محمود احمدی نژاد اشاره کرده و احمدی نژاد را ترسو خطاب کرده و نوشته است: "ايران عزيز به رئيس جمهور ترسو نيازي ندارد."

ـ برادرم مهدی باکری به دنبال برقراری حکومت عدل علی بود. شب‌هایی که شب‌نامه و اعلامیه به خانه می‌آورد تا به همراه دیگر برادران و خواهرانمان در خانه‌های اطراف پخش کنیم به من می‌گفت: خواهر من، ‌حکومت عدل علی در ایران حاکم خواهد شد. تو دیگر نگران گرسنه خوابیدن بنده‌های خدا نخواهی بود. دیگر همسایه بی‌خبر از همسایه‌اش خواهد خوابید و... هیهات که برادرانم و هزاران شهید دیگر با این آرزوها از همه‌چیز و همه‌کس خود گذشتند... و امروز عده‌ای که از گذشتگان عبرت نمی‌گیرند با قدرت به آن‌ها اجازه نمی‌دهند که به خود آیند. با سوء استفاده از نام اسلام و شهدا با مردم هم‌وطن‌شان چه می‌کنند؟«

ـ آیت الله منتظری در دوران حیات خویش در اعتراض به برگزار نشدن مراسم سالگرد مهندی بازرگان گفته بود ـ لااقل رژیم شاه با مرده ها کاری نداشت

ـ اعلمی : اگر میدانستم چنین حکومتی می آید بر علیه شاه مبارزه نمی کردم.«

جمهوری اسلامی از همان آغاز روی کارمدنش ،پدیده ائی کاملا شگفت انگیز بود.در 35 ساله گذشته از زبان و نوشته بنیانگذاران و پایوران آغازین نظام جمهوری اسلامی در ایران تا اکنون در تشریح و تعریف شکل و نوع نظام حکومتی ـ انواع و اقسام تفسیر ها و فورلمندی های دیده و شنیده شده است. یکی از خصائص بارز و متداول نظام جمهوری اسلامی در از بین بردن رهبران اولیه حکومت کنونی می باشد. برای مثال ـ روز قدس را آفریدند تا با اسرائیل مبارزه شود اما این روزها مردم از روز قدس برای  مبارزه با جباریت نظام حاکم برایران بهره می گیرند. برای مثال در اطلاعیه مجمع روحانيون مبارز از روز قدس، بعنوان  روز محکوميت بيداد، اشغال و حق کشی سخن رفته است.

آنروز دور نیست که حواریون مصباح یزدی همچون هواداران محمد ابن عبدالوهاب که در قرن دوازدهم هجری قمری،  با طرح مجدد ادعای بازگشت به اسلام اصیل، مذهب وهابیت را براه انداختند ـ اینک مذهب مصابحیت نیز از بندگان مصباح یزدی در ایران به یک مذهب تبدیل شده است .آغاز حکومت اسلامی در ایران در بهمن 57 ، ابتدای راهی بود که ایران و کشورهای حوزه خلیج فارس را به جنگهای مذهبی و منطقه ائی  کشانده است.

رژیمی که میلیاردها دلار از ثروت های ملی مردم ایران درراه مبارزه با اسرائیل به مصرف رسانده است و آخرین جمعه ماه رمضان هرساله بعنوان روز قدس نامیده شده است. اینک همه آن تلاش ها به ضد خود تبدیل شده است و مردم بجای ضدیت با حاکمان اسرائیل در روز قدس به مبارزه با حکومت گران جمهوری اسلامی برخاسته اند ،چرا که خود  رژیم حاکم بر ایران به گفته مجمع روحانيون مبارز در اطلاعيه‌ خود که ميگويند: به حکومت بیداد و حق کشی تبدیل شده است!هزینه های بیشمار جمهوری اسلامی در 35 ساله گذشته تنها به آزاد سازی اورشلیم و بقول رهبران اسلامی بیت المقدس منتهی نشده بلکه حکومت اسلامی میلیاردها دلار برای شیعیان افغانستان ،شمال افریقا، شبه جزیره عرب و کشور عراق به مصرف رسیده است اما تا کنون رژیم اسلامی هیچ بهره برداری مثبتی از سرمایه گذاری هایش نبرده است و همه دولت های منطقه و متحدان آنها را علیه خویش بسیج کرده است. در زمینه های فرهنگی و علوم و بخش زنان وجوانان در ایران نیزدر35 ساله گذشته جمهوری اسلامی هیچ موفقیتی در راه رسیدن به اهدافش بدست نیاورده است.نصف جامعه ایران یعنی زنان ،کاملا با جمهوری اسلامی بیگانه هستند وهیچ یک از طرح های رژیم اسلامی در مورد زنان به ثمر ننشسته است.جوانان ایران تن به مغز شوئی های رژیم اسلامی نداده اند و برعکس علیه رژیم به خیابانها آمده اند.در بخش فراگیری علوم نیز ،اکثر فراگیری های علمی به سبک غربی ادامه داشته است که همین باعث عصبانیت خامنه ائی شده است.اما رهبر جمهوری اسلامی کما فی سابق مردم ایران را پشتبان جمهوری اسلامی می پندارد. سیاف سخنگوی ارتش صدام نیز در جنگ با امریکا ،پیشروی دشمن را تنها در پشت مرزهای کویت به مردم عراق گزارش کرده بود اما این در حالی بود که ارتش امریکا در نزدیکی فرودگاه بغداد  به کاخ صدام حسین نزدیک می شد.

دیدگاه‌ و نظرات ابراز شده در این مطلب، نظر نویسنده بوده و لزوما سیاست یا موضع ایرانگلوبال را منعکس نمی‌کند.

کیانوش توکلی

فیسبوک - تلگرامفیسبوک - تلگرامصفحه شما

توجه داشته باشید کامنت‌هایی که مربوط به موضوع مطلب نباشند، منتشر نخواهند شد! 

افزودن دیدگاه جدید

لطفا در صورتیکه درباره مقاله‌ای نظر می‌دهید، عنوان مقاله را در اینجا تایپ کنید

متن ساده

  • تگ‌های HTML مجاز نیستند.
  • خطوط و پاراگراف‌ها بطور خودکار اعمال می‌شوند.
  • Web page addresses and email addresses turn into links automatically.

لطفا نظر خودتان را فقط یک بار بفرستید. کامنتهای تکراری بطور اتوماتیک حذف می شوند و امکان انتشار آنها وجود ندارد.

CAPTCHA
لطفا حروف را با خط فارسی و بدون فاصله وارد کنید CAPTCHA ی تصویری
کاراکترهای نمایش داده شده در تصویر را وارد کنید.