رفتن به محتوای اصلی

فیروزآبادی: رئیس جمهور به اینگونه سخنان پایان دهد
24.04.2013 - 00:17
تفسیر از:
اقبال اقبالی

سخنان بی پرده احمدی نژاد در خوزستان به مذاق رهبر خوش نیامد و اعتراضات و تهدیدهای بادمجان دورقاب چینان خامنه ای در رسانه ها بازتاب یافته است. احمدی نژاد در سفر خود به خوزستان، بی باکانه گفت: برخی در کشور در کار شورای نگهبان دخالت می‌کنند و در عین حال از این که افرادی خود را «صاحب» ملت می‌دانند، انتقاد کرد. احمدی نژاد با بیان این‌که «بعضی‌ها جوری حرف می‌زنند، انگار قیم و صاحب ملتند»،گفت: «کار، کارملت است. رای، رای ملت است. میزان،‌ رای ملت است.» وی افزود: «بعضی‌ها نشسته‌اند از قبل از برگزاری انتخابات برای شورای نگهبان نسخه می‌پیچند. آقا تو چه کاره هستی؟ به چه حقی اظهار نظر می‌کنی راجع به دیگران؟» احمدی نژاد از محدودیت ها و موانعی که برای فعالیت هایش ایجاد کرده اند، سخن گفت و بدون اشاره به مرجع این سخنان ادعا کرده که پیغام دادند که فلانی اگه روت رو زیاد کنی پدرت را درمی‌آوریم. وی گفت: «می‌گویند باهات برخورد می‌کنیم»،شما عددی نیستید در برابر ملت که بخواهید برخورد کنید. ملت ایران هیچگاه در برابر ابرقدرت‌ها جا نزد و توی دهن آنها زد و باز هم این کار را می‌کند و شما که کسی نیستید. شما هر کدامتان هر گوشه‌ای از پرونده‌تان را بالا بزنیم دیگر جایی در بین ملت ایران نخواهید داشت.

*******

یروزآبادی: جوسازی احمدی نژاد تشویش اذهان عمومی است

رئیس ستاد کل نیروهای مسلح جمهوری اسلامی ایران ضمن غیر قابل قبول دانستن جوسازی های رئیس جمهور در سفر به خوزستان خواستار این شد که رئیس جمهور به اینگونه سخنان پایان دهد. به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از دفتر ویژه رئیس کل ستاد نیروهای مسلح، سرلشکر

رئیس ستاد کل نیروهای مسلح جمهوری اسلامی ایران ضمن غیر قابل قبول دانستن جوسازی های رئیس جمهور در سفر به خوزستان خواستار این شد که رئیس جمهور به اینگونه سخنان پایان دهد.

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از دفتر ویژه رئیس کل ستاد نیروهای مسلح، سرلشکر بسیجی سید حسن فیروزآبادی - رئیس ستاد کل نیروهای مسلح گفت: آرمان جمهوری اسلامی ایران، عدالت و حمایت از محرومین است. هر کس رئیس جمهور می شود، همین آرمان را باید دنبال کند.

وی تاکید کرد: جو سازی مقام محترم رئیس جمهوری آقای احمدی نژاد در سفر به استان خوزستان غیر قابل قبول و مایه تشویش اذهان عمومی است.

عضو شورای عالی امنیت ملی خاطر نشان کرد: ملت ایران نشان داده است که همه خواستار عدالت بوده و شهدای این ملت فدائیان عدالت هستند، لذا امیداریم آقای احمدی نژاد به این گفتمان خود خاتمه دهد.

دیدگاه‌ و نظرات ابراز شده در این مطلب، نظر نویسنده بوده و لزوما سیاست یا موضع ایرانگلوبال را منعکس نمی‌کند.

اقبال اقبالی

فیسبوک - تلگرامفیسبوک - تلگرامصفحه شما

توجه داشته باشید کامنت‌هایی که مربوط به موضوع مطلب نباشند، منتشر نخواهند شد! 

افزودن دیدگاه جدید

لطفا در صورتیکه درباره مقاله‌ای نظر می‌دهید، عنوان مقاله را در اینجا تایپ کنید

متن ساده

  • تگ‌های HTML مجاز نیستند.
  • خطوط و پاراگراف‌ها بطور خودکار اعمال می‌شوند.
  • Web page addresses and email addresses turn into links automatically.

لطفا نظر خودتان را فقط یک بار بفرستید. کامنتهای تکراری بطور اتوماتیک حذف می شوند و امکان انتشار آنها وجود ندارد.

CAPTCHA
لطفا حروف را با خط فارسی و بدون فاصله وارد کنید CAPTCHA ی تصویری
کاراکترهای نمایش داده شده در تصویر را وارد کنید.