رفتن به محتوای اصلی

درباره دو "سندی" که عبدالستار دوشکی به زعم خود برای افشای کیانوش توکلی و... "رو" کرد
24.08.2022 - 14:03

 

اخیراً یک حساب فیس بوکی جعلی با نام حمید پارسا (Hamid Parsa) مشابه سایبریهای وابسته به جمهوری اسلامی بکار میگیرند، در فضای مجازی ظاهر شده و وظیفه اصلی خود را مقابله با من و آقای اصغر جیلو قرار داده است. برای پیشبرد این هدف مضحک خود با سرهم کردن برخی عکس های مختلف با استفاده از فتوشاپ و کولاژ کردن موضوعات مختلف در یک صفحه، موضوعات کاملاً دروغ و تحریک کننده ای را زیر این عکس ها منتشر نموده است. ماجرا از زمانی آغاز شد که بعداز فاش شدن یک هویت جعلی دیگر به نام علی تهرانی نیا، حال نام جعلی جدیدی با نام حمید پارسا مشغول فعالیت شده. آقای دوشکی کوشیده با استفاده از چنین نامی فضای مسمومی بوجود آورده و تا آنجائی که در توان داشته و دارد، با ذکر دروغهایی بزرگ بر چنان مسمومیتی بیافزاید. من بعید نمیدانم در این اعمال زشت و غیراخلاقی ایشان بدون همراه و همدل بوده باشند و طبعاً با گذشت زمان دیر و دور نخواهد بود که چهره های دیگری نیز در این راستا افشا گردند.

 

دوشوکی و ساخت فتو شاب

دوشوکی و ساخت فتو شاب

 

دوشوکی و ساخت فتو شاب

بخشی از نامه سرگشاده  عبدالستار دوشوكی به کیانوش توکلی 

.....شما برخلاف مظلوم نمایی و ظاهر سازی با کلاشی سه منبع درآمد دارید. اول: پول بازنشستگی از دولت دانمارک که مبلغ قابل توجه ای است و برخی از رفقای قدیمی شما با این پول بازنشستگی در سواحل تایلند و اسپانیا در ناز و نعمت و خوشگذرانی زندگی می کنند. دوم: ماهیانه مبلغی  معادل ٢۵٠٠ تا ٤٠٠٠ دلار آمریکایی از تاکسیرانی درآمد دارید. سوم: مبلغ نامشخصی از کاربران سایت ایران گلوبال بعنوان کمک دریافت می کنید. بنده خودم سایت داشته ام و از بقیه دوستان هم پرسیده ام. خرج یک سایت مثل ایران گلوبال سالی حداکثر از صد و پنجاه تا سیصد دلار بیشتر نیست. صرفنظر از مبلغ واقعی؛ صدها سایت وجود دارد که مدیران آن سایت ها هرگز دست گدایی به سوی کسی دراز نمی کنند. چون گداصفتی و حقارت پول پرستی در ذات هیچ کدام از آنها نیست.  این کار شما, مصداق بارز شارلاتانیسم مالی است.  هیچکدام از ۳٤ سایت معتبری که مقالات بنده را با زحمت خودشان منتشر می کنند, هرگز از بنده درخواست پول نکرده اند, الا شما که همیشه درخواست پول می کردید. تازه در ایران گلوبال زحمت ویرایش و انتشار و غیره را هم کاربرانی مثل خود ما انجام می دهند و شما مشغول پول درآوردن بیشتر از طریق تاکسیرانی هستید…

 

تحریم های آمریکا شامل حال ایرانگلوبال هم شد وحساب بانکی آن مسدود گردید

ایرانگلوبال سالهاست در کشور دانمارک بعنوان یک انجمن سیاسی ثبت شده ،  و برای دریافت کمک مالی از دوستداران سایت، شماره حسابی را نزد بانک Nordea  دانمارک باز کرده است. پس از آغاز تحریم های آمریکا ، نامه ای ازبانک دریافت کردیم مبنی بر این که بخاطر سیاست آمریکا علیه ایران ، بانک Nordea از ترس تحریم شدن، حساب ایرانگلوبال را در تاریخ 30 ژانویه 2019  خواهد بست. ما در پاسخ بانک نوشتیم ، درست است، کلمه ایران، پیشوند گلوبال است ولی ما نه تنها جمهوری اسلامی ایران نیستیم بلکه درست در مقابل آن و اپوزسیون رژیم اسلامی ایران هستیم. و به همین خاطر طی نامه ای اهداف و برنامه های حقوق بشری سایت ایرانگلوبال  را به دو زبان دانمارکی و انگلیسی برای بانک Nordea ارسال کردیم ولی پاسخی از آن بانک نشنیدیم. در عکس  کل نامه را کپی کرده ایم  که چگونه تحریم های امریکا علیه جمهوری اسلامی دامن مخالفین رژیم اسلامی را هم گرفته است.

دانمارک و شفافیت مالی  :

برای ثبت آنجمن  و یا شرکت در کشور دانمارک ؛ نیازمند هیت مدیریه حداقل سه نفر ؛ اساسنامه دمکراتیک و حسابرسی شفاف زیر نظارت دقیق  اداره مالیات قرار دارد .  آنجمن ایران گلوبال  در دانمارک به ثبت رسید  . اقای  حسن نظری بعنوان صندوق دار و کیانوش توکلی بعنوان مسئول انجمن  تعیین شد بعبارت دیگر گردش مالی و حساب ایران گلوبال برای  هردوی ما قابل دست رسی بود.

کمک مالی دوستداران ایران گلوبال چقدر بود:

کلا مبلغ  16904 کرون به دانمارکی  به حساب ایران گلوبال واریز شد که بالاترین مبلغ  آن 500 دلار بود . اگر دلار را 6 کرون  محاسبه شود؛  مبلغی  معادل 2817  دلار طی این سالها به حساب سایت واریز شده است.

در زیر 19 صفحه از گزارش کتبی بانک نوردیا دانمارک را مشاهده می کنید؛ قضاوت با شماست:

دید

دیدگاه‌ و نظرات ابراز شده در این مطلب، نظر نویسنده بوده و لزوما سیاست یا موضع ایرانگلوبال را منعکس نمی‌کند.

کیانوش توکلی

فیسبوک - تلگرامفیسبوک - تلگرامصفحه شما

توجه داشته باشید کامنت‌هایی که مربوط به موضوع مطلب نباشند، منتشر نخواهند شد! 

دیدگاه‌ها

نظرات رسیده

افشین جم

جناب توكلى ؛ مشكل اقاى دوشوكى با ورود با نامهاى مانند تهرانى نيا و حميد پارسا چيست ؟ چه اشكالى دارد اين مطالب را بنام خودش ثبت كند؟ . اگر گفتار و مدارك درست أست، چه باك؟ . اگر هم " فيك" يا خيالى و دروغ أست ، چه سودى براى او دارد ؟ مردم خود شعور دارند و فيك را از واقعيت تشخيص ميدهند. زمان زدن و دَر رفتن تمام شده. بايد صداقت و شفافيت داشت، و اين بهترين سياست أست.

چ., 24.08.2022 - 21:12 پیوند ثابت
هوشنگ اسدی

من با آقای ابراهیمی همنظرم ، البته میدانم که کیانوش شخصی به آنچه اتفاق افتاده است ، نگاه نمی کند بلکه منافع اپوزیسیون را توجه دارد .اما شاید وقتش باشد که توجهی به واکنش های او نداشته باشد.‌ واکنشهای اینگونه نشان‌دهنده هراس او از این افشاگری ها است ، البته آینده نشان خواهد داد که هراس واقعی او از کجا سرچشمه می گیرد

چ., 24.08.2022 - 21:08 پیوند ثابت
امرالله ابراهیمی

گرمترین سلام‌ها خدمت جناب Kianosh Tavakkoli گرامی و عزیز. این‌ها می‌خواهند انرژی شما را هدر دهند. بهترین کار، بی‌تفاوتی است. کدام عقل سلیم می‌پذیرد که سپاه قُدس و بیت رهبری از شماره حساب شناخته شدۀ خود، به حساب علنیِ مأمور مخفی خویش در اروپا و امریکا پول واریز کنند؟ ?

زمانی که مأموران باند تروریستی سپاه پاسداران در هلند و آلمان دستگیر شدند، سایت ایران گلوبال اولین سایتی بود که اخبار این دستگیری‌ها را پوشش داد و همه‌ی مزدوران نهان و آشکار این باند تروریستی را عصبانی کرد و در سایت‌های جانبی سپاه پاسداران نوشته بودند " سایت ایران‌گلوبال برای یک مشت دلار آغشته به خون، اعضاء جدا شده و معترض سازمان مجاهدین خلق را قربانی می کند." منظورشون این بود که من و آقای مسعود رجوی به حساب شما پول واریز کردیم ? کسی که می‌خواهد فعالیت مؤثری داشته باشد، باید پیه چنین اراجیف و اتهاماتی را به تن بمالد.

چ., 24.08.2022 - 20:38 پیوند ثابت
بابک آزاد

عنوان مقاله
درباره دو "سندی" که عبدالستار دوشوکی به زعم خود برای افشای کیانوش توکلی و... "رو" کرد!

در سایت ایران گلوبال در رابطه با انتصابات سال ۲۰۱۷ آقای عبدالستار دوشوکی مقاله ای با نام شکست مفتضحانه اپوزوسیون در انتخابات منتشر کرده بود که مرا بسیار شگفت زده کرد چونکه روزنامه کیهان به مدیریت حسین شریعتمداری با استناد به این نوشته عبدالستار دوشوکی با درج مطلبی نتیجه گرفته بود که گروهکها متحمل شکست مفتضحانه ای شده اند اگر شما  نام  عبدالستار دوشوکی را از مقاله "شکست مفتضحانه اپوزوسیون در انتخابات" حذف کنید خواندن این مقاله در آدم باعث این باور می شود که این مقاله توسط فردی حزب اللهی به طرفداری از جمهوری اسلامی نوشته شده است برای مثال درمقاله مذکور در قسمتی چنین نوشته است : حضور بیش از چهل و یک میلیون نفری هستند که ساعت ها با حوصله و انتظار بیصبرانه  صف کشیدند تا در قرن بیست و یکم به یکی از دو  معمم مورد وثوق نظام مذهبی رای بدهند . دیروز(جمعه) شکست اپوزیسیون در صف های طویل “منتظران شهیدپرور”  نه تنها در شهرهای داخل کشور بلکه در خیابان های منتهی به کنسولگری ها و اماکن رای گیری انتخاباتی در لندن و استانبول و پاریس و رم و واشنگتن و لس آنجلس نیز کاملا مشهود بود. در منطقه عیان نشین کنزینگتون لندن هزاران نفر ایرانی و “پناهنده سیاسی سابق” ساعت ها حتی در زیر باران قبل از غروب صف کشیدند تا انگشت مرکبین خود را به چشم زندانیان سیاسی فرو کرده و به اپوزیسیون بگویند که شماها شناختی از این ملت “همیشه در صحنه” و در عمل ولایتمدار  ندارید.

تو خود حدیث مفصل خوان از این مجمل

چ., 24.08.2022 - 19:07 پیوند ثابت

افزودن دیدگاه جدید

لطفا در صورتیکه درباره مقاله‌ای نظر می‌دهید، عنوان مقاله را در اینجا تایپ کنید

متن ساده

  • تگ‌های HTML مجاز نیستند.
  • خطوط و پاراگراف‌ها بطور خودکار اعمال می‌شوند.
  • Web page addresses and email addresses turn into links automatically.

لطفا نظر خودتان را فقط یک بار بفرستید. کامنتهای تکراری بطور اتوماتیک حذف می شوند و امکان انتشار آنها وجود ندارد.

CAPTCHA
لطفا حروف را با خط فارسی و بدون فاصله وارد کنید CAPTCHA ی تصویری
کاراکترهای نمایش داده شده در تصویر را وارد کنید.