رفتن به محتوای اصلی

تأمین یک‌پارچگی حزب دموکرات کردستان ایران را تبریک می‌گوییم!
25.08.2022 - 23:18

دوستان عزیز!

از سوی همهٔ اعضاء و نیروهای سازمان فداییان خلق ایران (اکثریت) تأمین یک‌پارچگی حزب دموکرات کردستان ایران را صمیمانه تبریک می‌گوییم و امیدواریم و آرزو داریم این وحدت بتواند نیروی هرچه بیش‌تری در راه مبارزه مستقل مردم ایران در راه تحقق اهداف دیرین خود، در راستای ایجاد و تثبیت جامعه‌ای مبتنی بر ارادهٔ سیاسی آزاد، مستقل و برابر حقوق همهٔ مردمان ایران بسیج کند و همهٔ ما را در رسیدن به این هدف یاری نماید.

قریب ۸۰ سال است که دموکرات‌های کردستان ایران در راه تحقق شعار تغییرناپذیر خود، «دموکراسی برای ایران، خودمختاری برای کردستان» با دو حکومت استبدادی مبارزه می‌کنند. در راه این مبارزه صدها تن از رزمندگان کرد در صفوف شما مبارزه کرده و جان گران‌بهای خود را از دست داده‌اند رهبران برجستهٔ کرد قاضی محمد از بنیان‌گذاران حزب دموکرات کردستان ایران که بیش از ۷۵ سال پیش به دست حکومت محمدرضا شاه اعدام شد، و دکتر عبدالرحمان قاسملو و دکتر صادق شرفکندی رهبران حزب که به ترتیب ۳۳ سال و ۳۰ سال پیش توسط جمهوری اسلامی جان باختند، نه تنها نمادهای حزب دموکرات کردستان ایران، که از برجسته‌ترین مبارزان راه آزادی، استقلال، مردم‌سالاری و عدالت اجتماعی در میهن مشترک ما ایران‌اند.

زنده‌ یادان قاسملو و شرفکندی از معتبرترین چهره‌های سیاسی مخالف جمهوری اسلامی بودند و تا آخرین لحظات عمر گران‌مایهٔ خود کوشیدند محوری برای اتحاد و ائتلافی وسیع از جمهوری‌خواهان آزادی‌خواه و دموکراسی‌خواه ایران باشند. این موقعیت محوری و این تلاش تا پای جان یکی از دلایل اصلی ترور سازمان‌یافتهٔ هر دوی آنان توسط حکومت ولایی جمهوری اسلامی بود. در تلاش در راه تحقق این هدف سیاسی بزرگ سازمان ما تا به آخر یار رهبران حزب شما بود.

امید بسیار و آرزو داریم که وحدت شما در راستای پی‌گیری آن سیاست تاریخی زنده‌یادان قاسملو و شرفکندی باشد و موجب قوام صفوف مشترک همهٔ ما در مبارزهٔ در راه تحقق آرمان و آرزوهای دیرینی شود که مردم ما بیش از صد سال است در راه دست‌یابی به آنان بی‌وقفه مبارزه می‌کنند.

با امید به غلبهٔ مردم و میهن ما بر استبداد، ظلم، فساد و بی‌عدالتی و به امید میهنی مبتنی بر آزادی، رفاه، عدالت و پیش‌رفت.

پنج‌شنبه، ۳ شهوریور ۱۴۰۱ (۲۵ اوت ۲۰۲۲ میلادی)

هیئت سیاسی – اجرایی سازمان فداییان خلق ایران (اکثریت)

 

دیدگاه‌ و نظرات ابراز شده در این مطلب، نظر نویسنده بوده و لزوما سیاست یا موضع ایرانگلوبال را منعکس نمی‌کند.

فرید قاضی

فیسبوک - تلگرامفیسبوک - تلگرامصفحه شما

توجه داشته باشید کامنت‌هایی که مربوط به موضوع مطلب نباشند، منتشر نخواهند شد! 

افزودن دیدگاه جدید

لطفا در صورتیکه درباره مقاله‌ای نظر می‌دهید، عنوان مقاله را در اینجا تایپ کنید

متن ساده

  • تگ‌های HTML مجاز نیستند.
  • خطوط و پاراگراف‌ها بطور خودکار اعمال می‌شوند.
  • Web page addresses and email addresses turn into links automatically.

لطفا نظر خودتان را فقط یک بار بفرستید. کامنتهای تکراری بطور اتوماتیک حذف می شوند و امکان انتشار آنها وجود ندارد.

CAPTCHA
لطفا حروف را با خط فارسی و بدون فاصله وارد کنید CAPTCHA ی تصویری
کاراکترهای نمایش داده شده در تصویر را وارد کنید.