رفتن به محتوای اصلی

احمدی نژاد در اصفهان هم به افشاگری علیه مافیاهای رقیب پرداخت
25.04.2013 - 00:46
تفسیر از:
اقبال اقبالی

بمقابله با پوپولیسم احمدی نژاد برخیزد. احمدی نژاد بیباکانه علیه رقبای حکومتی می جنگد و اگر شرایط را مناسب ببیند، به خلافت خامنه ای خاتمه می دهد تا روزی خود تاجگذاری کند.

*******

 احمدی نژاد با بیان اینکه "حرکت کمالی یک حرکت بی نهایت است"، اظهار کرد: انقلاب ما یک انقلاب عظیم بود که بنیان های فکری، اخلاقی ما را متحول کرد اما خیلی ها خیال کردند که جمهوری اسلامی که شد، همه چیز تمام شد و به دنبال کارهای خودشان افتادند و امروز شما می بینید که چه خبر است.

وی با اشاره به فضای معنوی زمان انقلاب گفت: اگر در جمع نیروهای انقلاب کسی حتی به اندازه نیم ساعت به فکر خودش بود، از چشم دیگران می افتاد. افرادی بودند که حقوق نمی گرفتند یا بخشی از حقوقشان را برمی گرداندند اما متاسفانه آن غفلت و اطمینان خاطری که گفتم، برخی را به جایی رسانده در دریافت حقوق مسابقه می دهند.

احمدی نژاد ادامه داد: یکی از آقایان که خیلی به دولت بد و بیراه می گوید و هر روز به دولت تهمت می زند، یک دوره فرصت گیرش آمد و همان دوره استفاده کرد و 10 - 11 میلیارد بُرد. چهار - پنج سال است که دنبالش هستیم که آن را برگرداند، اما انگار نه انگار. 25 - 26 میلیارد به رفیقش داده و او هم به دنبال کاسبی رفته است. زد و بند برای یک عده امروز عادی شده است. یک آقای دیگری هم که نسبت به دولت خیلی تند است، یک بار پیش من آمد و بحث کرد که انقلاب باید حفاظت شود و لذا نیاز به حزب دارد. این احزاب باید رقابت کنند تا انقلاب حفظ شود. من پرسیدم که چگونه؛ او جواب داد که دو جناح داریم که برای فعالیت نیاز به پول و هزینه دارند. من پرسیدم خب چه کار کنیم و او جواب داد دو شرکت نفتی را به آنها بدهید و از آنان پول نگیرید تا انقلاب را حفظ کنیم. به او گفتم همین را بنویس و به من بده، او نوشت و من الان نامه را در خانه دارم (خنده حاضران). من گفتم قرار بود ما از خودمان برای انقلاب مایه بگذاریم نه اینکه...

رییس جمهور در این هنگام، در پاسخ به یکی از حاضران که خواست اسم این افراد را فاش کند، گفت: خودشان، خودشان را لو می دهند.

احمدی نژاد ادامه داد: انقلاب یک حرکت برای رسیدن عده برای قدرت نبود بلکه یک گام بلند و اتفاق بزرگ در مسیر کمال جامعه بشری بود. انقلاب آمد تا حلقه میان جامعه و آسمان ها باشد و حلقه انسان ها میان انسان ها و تعصبات را کنار بزند.

دیدگاه‌ و نظرات ابراز شده در این مطلب، نظر نویسنده بوده و لزوما سیاست یا موضع ایرانگلوبال را منعکس نمی‌کند.

اقبال اقبالی

فیسبوک - تلگرامفیسبوک - تلگرامصفحه شما

توجه داشته باشید کامنت‌هایی که مربوط به موضوع مطلب نباشند، منتشر نخواهند شد! 

افزودن دیدگاه جدید

لطفا در صورتیکه درباره مقاله‌ای نظر می‌دهید، عنوان مقاله را در اینجا تایپ کنید

متن ساده

  • تگ‌های HTML مجاز نیستند.
  • خطوط و پاراگراف‌ها بطور خودکار اعمال می‌شوند.
  • Web page addresses and email addresses turn into links automatically.

لطفا نظر خودتان را فقط یک بار بفرستید. کامنتهای تکراری بطور اتوماتیک حذف می شوند و امکان انتشار آنها وجود ندارد.

CAPTCHA
لطفا حروف را با خط فارسی و بدون فاصله وارد کنید CAPTCHA ی تصویری
کاراکترهای نمایش داده شده در تصویر را وارد کنید.