رفتن به محتوای اصلی

ملتی در بهت یک جنایت 
17.09.2022 - 07:42

تمامی شب  به خود می پیچم می پیچم از درد سنگینی که بر قلبم نشسته است . تصویر فرشته ای زیبا  با چهره ای خونین که بر تخت بیمارستانی بی هوش چشم بر هم نهاده از مقابل دیده گانم می گذرد. خواب از چشمانم می رباید .

مرتب وبی اختیار با خود تکرار می کنم "بکدامین گناه؟چه می کشد مادر او؟پدراو ؟برادر جوان او!چه کرد گشت ارشاد ؟ مشتی جنایتکار سادیستی تربیت شده حکومت که تاب دیدن زیبائی و شادمانی مردم را ندارند با این دخترک جوان ؟چه کشید ؟چه می کشد برادر جوانی که خواهرش را  در مقابل چشمان گریان او کشان کشان تنها بجرم زیبائی وطره ای مو بداخل ماشینی که قتلگاه او بود کشیدند وساعاتی بعد جسم بی هوش شده اورا بر تخت بیمارستانی رها کردند.

 دختر جوانی که ساعاتی قبل شادمانه همراه برادر از مقابل آن  بیمارستان عبور کرده بود . خانواده ای که از کردستان برای دیدار فامیل و گردشی کوتاه بتهران آمده بودند.شاید هم بخاطر قبولی او در دانشگاه  قولی که پدرو برادر به او داده بودند .رسمی مرسوم زندگی یک خانواده.

 اما این حکومت پست ،این حکومت نفرت انگیز چه سرنوشت تلخی را برای این حانواده رقم زد .  دختر افکنده شده بر تخت. ساعاتی پیش رخت از جهان بربست با دنیائی آرزو.چشمان و دهان بسته شده ای که دیگر گشوده نشدند.تا بنگرند وبپرسندگناه من چه بود ؟ گناه این مردم !گناه این نسل جوان چیست که این چنین در آتش تفکر ارتجاعی شما باید بسوزد ؟

چشم نگشود تاشاهد نگرانی مردمی باشد که از صمیم قلب آرزوی بهوش آمدن و سلامتی اورا داشتند.فرشته زیبائی که بسان یک پروانه با عشق به زندگی ،بوئیدن عطر هزاران گل شگفته در کوهستان های سرزمینش اندک زمانی چرخید وپس آن گاه بضرب جنایتکاری از پای در افتاد .بهمین سادگی .بی آن که رهبر و دولت منتسب او جوابگوی این جنایت درد ناک و عظیم باشند.

میدانم دیشت قلب جریحه دار شده میلیون ها ایرانی ،میلیون ها مردمی که در سراسر جهان خبراین جنایت را شنیدند بدرد آمده.هیچ وجدان بیداری بدون فکر کردن بر این ظلم بزرگی که بر این دختر جوان وخانواده او و ملت ایران رفت به آرامی سر بر بالین ننهاد.

می دانم که این مرگ مرگی آسان نبود .مرگیست که ابعاد خشونت رفته با دختر جوان جامعه ترس خورده ما را به تقابل با این همه جنایت بر خواهد انگیخت! بر نفرت از حاکمیت مشتی جنایتکار خواهد افزود.

حشمی تلانبارشده درون ملت در جوشش است .خشمی که دهان خواهد گشود وآتش بر هستی و حکومت آتش افکنانی خواهد زد که بر اعتماد مردم خیانت کردندوآتش بر خرمنگاه ایران زمین  زدند.آن ها تقاض این جنایت ها را خواهند داد. 

 روز داوری ،روزجزا زیاد دور نیست .روزی که زیبائی تحسین خواهد شد .دختران وپسران جوان شادمانه بر زیبائی های جهان نگاه خواهند کرد و خود آفرینشگر زیبائی خواهند بود.

 مقدمت گرامی ای روز بزرگ آزادی.چشم بر هم می گذارم با چنین امیدی.    ابوالفضل محققی 

 

دیدگاه‌ و نظرات ابراز شده در این مطلب، نظر نویسنده بوده و لزوما سیاست یا موضع ایرانگلوبال را منعکس نمی‌کند.

کیانوش توکلی
برگرفته از:
ایرانگلوبال

فیسبوک - تلگرامفیسبوک - تلگرامصفحه شما

توجه داشته باشید کامنت‌هایی که مربوط به موضوع مطلب نباشند، منتشر نخواهند شد! 

افزودن دیدگاه جدید

لطفا در صورتیکه درباره مقاله‌ای نظر می‌دهید، عنوان مقاله را در اینجا تایپ کنید

متن ساده

  • تگ‌های HTML مجاز نیستند.
  • خطوط و پاراگراف‌ها بطور خودکار اعمال می‌شوند.
  • Web page addresses and email addresses turn into links automatically.

لطفا نظر خودتان را فقط یک بار بفرستید. کامنتهای تکراری بطور اتوماتیک حذف می شوند و امکان انتشار آنها وجود ندارد.

CAPTCHA
لطفا حروف را با خط فارسی و بدون فاصله وارد کنید CAPTCHA ی تصویری
کاراکترهای نمایش داده شده در تصویر را وارد کنید.