رفتن به محتوای اصلی

حمایت حزب دموکرات ایران از اعتصابات سراسری در کردستان ایران
17.09.2022 - 17:53
تهیه و تنظیم:
حزب دمکرات ایران

بدنبال قتل جنون آمیز دختر مظلوم و بی گناه کرد (مهسا امینی)بدست ماموران دشنه بدست خامنه ای در تهران پایتخت ولی فقیه غارتگر و خونریز، اعتراضات مردمی از هر سو بلند شده است. صدای طبل این فضاحت ضد اخلاقی و ضد مردمی آنچنان بلند بود که صدایش بگوش جهانیان رسیده است و سازمان های بین المللی خود را ملزم کرده اند تا اقدام ضد بشری دستگاه حکومت و رهبر نظام فاسد را سرزنش نموده و از جان زنان  دیگر ایران دفاع نمایند. قتل دخترک زیبای مظلوم دل های ملت های دیگر را بدرد آورده است و خبر مرگ او رسانه های جهان را به اعلام و پخش خبر واداشته است. براستی چرا حکومت هر روز دستش را بیشتر در خون جوانان ما فرو می برد و ما بعنوان نیروهای اپوزیسیون باید چه بکنیم تا جلوی افسار گسیختگی روحانیون فاسد حاکم بر سرنوشت هشتاد و پنج میلیون جمعیت را سد نماییم؟

تجربه تمام بیش از چهار دهه گذشته به همه ما آموخته است که ماهیت این نظام فاسد مذهبی انسان کش در هیچ برهه از زمان تغییر نکرده است  و مردم ایران نباید منتظر هیچ نجات بخشی بجز امواج نیروهای لایزال و پرتوان انسانی برای دفاع از خود باشند. تشکل ها، احزاب و سازمان ها باید بستر عبور از نظام ناکارآمد و فاسد مذهبی جمهوری اسلامی را با ایجاد همبستگی و اتحاد فراهم نمایند و برای این منظور باید صف مخالفان سیاسی خود را هر روز منسجم تر نمایند. بدون نزدیکی و همکاری و اتحاد احزاب و سازمان های مخالف جمهوری اسلامی قتل مهسا ها ادامه خواهد یافت. برای پایان دادن به این تراژدی خونین، نقش اپوزیسیون برجسته تر از همیشه است.

حزب دموکرات ایران از فراخوان و دعوت احزاب کرد ( حزب دمکرات کردستان ایران و دو کومله کردستان ایران) از مردم سراسر کردستان ایران برای برپایی اعتصاب سراسری روز دوشنبه ۲۸ شهریور اعلام حمایت نموده و پیشنهاد خود مبنی بر قرار دادن مبنای تلاش های سیاسی این احزاب بر بستر همبستگی و اتحاد با احزاب و سازمان های دموکراتیک مرکزی برای پیروزی در سراسر ایران تاکید می نماید. حزب ما معتقد است بدون پیروزی سراسری مردم ایران در استقرار دموکراسی هیچ پیروزی برای هیچ کس بدست نخواهد آمد. 

شورای مرکزی حزب دموکرات ایران

۲۷ شهریور ۱۴۰۱ برابر با ۱۷ سپتامبر ۲۰۲۲



 

دیدگاه‌ و نظرات ابراز شده در این مطلب، نظر نویسنده بوده و لزوما سیاست یا موضع ایرانگلوبال را منعکس نمی‌کند.

طاهره صادقی

فیسبوک - تلگرامفیسبوک - تلگرامصفحه شما

توجه داشته باشید کامنت‌هایی که مربوط به موضوع مطلب نباشند، منتشر نخواهند شد! 

افزودن دیدگاه جدید

لطفا در صورتیکه درباره مقاله‌ای نظر می‌دهید، عنوان مقاله را در اینجا تایپ کنید

متن ساده

  • تگ‌های HTML مجاز نیستند.
  • خطوط و پاراگراف‌ها بطور خودکار اعمال می‌شوند.
  • Web page addresses and email addresses turn into links automatically.

لطفا نظر خودتان را فقط یک بار بفرستید. کامنتهای تکراری بطور اتوماتیک حذف می شوند و امکان انتشار آنها وجود ندارد.

CAPTCHA
لطفا حروف را با خط فارسی و بدون فاصله وارد کنید CAPTCHA ی تصویری
کاراکترهای نمایش داده شده در تصویر را وارد کنید.