رفتن به محتوای اصلی

حاشیه نشینی ممنوع! همراه مردم یا کنار حکومت؟
23.09.2022 - 09:41

 

 

خطاب به دانشجویان و اساتید دانشگاه، معلمین، زنان ایران، جامعه کارگری، کشاورزان، کارکنان جامعه پزشکی ایران، ارتشی ها، هنرمندان، ورزشکاران، رانندگان و کارکنان حمل و نقل، کامیونداران، بازنشستگان تجار و بازاریان، مالباختگان و کل شهروندان شریف ایران

ایران یکی از نقاط عطف تاریخی را از سر می گذراند و آیندگان در مورد کردار امروز ما قضاوت خواهند کرد. قتل حکومتی مهسا (ژینا) امینی، دختر ویا خواهر تک تک شهروند شریف ایران، تکرار چهل و سه سال تجاوز، سرکوب، قتل و غارت سیستماتیک حکومت اسلامی در ایران است. در هر خانواده ایرانی، زن، دختر، مادر ویا خواهری هست که سرنوشت مهسا در انتظار اوست. فرزندان غیرتمند شما در دفاع از مهسای شان و برای آزادی میهن، با شعار ” زن زندگی آزادی”، مرگ بر حکومت اسلامی، در خیابانها علیه مزدوران حکومت اسلامی بپا خاستند. اقشار مختلف جامعه ایران، اگر بیاری فرزندان خود برنخیزند و تکلیف خود را با رژیم اسلامی تعیین نکنند، زنجیرهای ننگ و ذلت و خواری بر گردن شهروندان تنگ تر خواهد شد.  اکنون که جامعه جوان و سالمند، زنان و مردان، دوش بدوش هم در آستانه فتح خیابانها هستند، انها را تنها نگذاریم. برای پایان دادن به تجاوزها، جنایت ها و غارتگری های حکومت اسلامی، راهی جز قیام مردمی در چشم انداز نیست. اکنون در شهرهای مختلف ایران، خرده قیام ها آغاز شده است. مبارزات موجود، توسط دلاورانی ادامه دارد که پل های پشت سر را ویران کرده و حمایت شهروندی و ملی از آنها می تواند پیروزی را تضمین نماید.

هر شهروند ایرانی باید جایگاه خود را تعیین کند؛ با جنبش خیابانی اقدام بر سرنگونی حکومت اسلامی، آزادی شهروند، ساختن جامعه سالم و دفاع از ایران آزاد است،

ویا با بی تفاوت و بی عملی خود، در جبهه رژیم اسلامی قرار دارد.

در این شرایط حساس و تاریخی میهن مان، پیوستن تمام اقشار جامعه به این خیزش، از راه های اعتصاب، تحصن، شرکت در جنبش اقدام در خیابان، کمک های مالی به اعتصابگران ویا … می تواند پیروزی ملت را تضمین کند.

برداشتن قلم و قدم برای نفی بیدادگری، آزادی شهروند، جامعه و میهن، وظیفه ای انسانی، آزادیخواهانه، ملی و دمکراتیک است. ما سکوت و انفعال نسبت به خیزش سلحشورانه زنان و مردان ایران، و همچنین در قبال سرنوشت مردم در این شرایط سرنوشت ساز را نه فراموش می کنیم و نه می بخشیم.

با هم برای:

زن زندگی آزادی

آزادی شهروند ایرانی

ساختن جامعه سالم

آزادی ایران از سلطه اسلامگرایان

اقبال اقبالی

22.09.2022

www.tribuneiran.org

دیدگاه‌ و نظرات ابراز شده در این مطلب، نظر نویسنده بوده و لزوما سیاست یا موضع ایرانگلوبال را منعکس نمی‌کند.

اقبال اقبالی

فیسبوک - تلگرامفیسبوک - تلگرامصفحه شما

توجه داشته باشید کامنت‌هایی که مربوط به موضوع مطلب نباشند، منتشر نخواهند شد! 

افزودن دیدگاه جدید

لطفا در صورتیکه درباره مقاله‌ای نظر می‌دهید، عنوان مقاله را در اینجا تایپ کنید

متن ساده

  • تگ‌های HTML مجاز نیستند.
  • خطوط و پاراگراف‌ها بطور خودکار اعمال می‌شوند.
  • Web page addresses and email addresses turn into links automatically.

لطفا نظر خودتان را فقط یک بار بفرستید. کامنتهای تکراری بطور اتوماتیک حذف می شوند و امکان انتشار آنها وجود ندارد.

CAPTCHA
لطفا حروف را با خط فارسی و بدون فاصله وارد کنید CAPTCHA ی تصویری
کاراکترهای نمایش داده شده در تصویر را وارد کنید.