رفتن به محتوای اصلی

خاله نیکا شاکرمی با تایید مرگ او گفت خواهرزاده ۱۷ ساله‌اش گفته بوده که ماموران به دنبالش بوده‌اند
30.09.2022 - 21:34

.

براساس اطلاعات رسیده به پیکر بی‌جان نیکا شاه‌کرمی دختر ۱۷ ساله‌ای که در تجمع ۲۹ شهریور ۱۴۰۱ در بلوار کشاورز تهران مفقود شده بود صبح امروز ۸ مهرماه به خانواده‌اش تحویل داده شد.

بر اساس اطلاعات دریافت شده از یک منبع آگاه نیکا شاه‌کرمی در تهران و با یکی از خویشاوندانش زندگی می‌کرد:‌«او هم مثل خیلی از مردم به تجمع ۲۹ شهریور بلوار کشاورز تهران رفته بود. دوستانش که با او بودند می‌گویند در شعار دادن کم نمی‌آورد و بسیار شجاع بود.»

به گفته این فرد آگاه در میان شلوغی‌ها و سرکوب معترضان در مقابل کافه‌ای که نیکا در آن کار می‌کرده جمعیت فرار می‌کنند و نیکا می‌ماند و بعد دیگر از او خبری نشده است: « خانواده و نزدیکانش همه جا را به دنبالش گشته و اعلام مفقودی کرده بودند. تا اینکه شب گذشته یک نفر با خانواده نیکا تماس می‌گیرد و می‌گوید پیکری پیدا شده که با مشخصات فرد گمشده شما همخوان است و برای شناسایی بیایید.»

آتش شاکرمی،‌ خاله نیکا شاکرمی در گفتگو با بی‌بی‌سی فارسی گفت که دیروز ۷ مهرماه مادر و دایی نیکا برای تکمیل پرونده مفقودی او به پلیس امنیت مراجعه می‌کنند و به آنها گفته می‌شود که جسدی پیدا شده که با مشخصات نیکا تطابق دارد.
.
.
خانواده او امروز،‌ جمعه ۸ مهرماه برای شناسایی جسد به کهریزک مراجعه می‌کنند. به گفته خانم شاکرمی،‌ در آنجا به آنها اجازه داده نشده بود که زیپ کاور را بکشند و بدن او را ببینند و فقط روی صورت او را باز کرده و به خانواده نشان داده بودند.
.

دیدگاه‌ و نظرات ابراز شده در این مطلب، نظر نویسنده بوده و لزوما سیاست یا موضع ایرانگلوبال را منعکس نمی‌کند.

انتشار از:

کیانوش توکلی

فیسبوک - تلگرامفیسبوک - تلگرامصفحه شما

افزودن دیدگاه جدید

لطفا در صورتیکه درباره مقاله‌ای نظر می‌دهید، عنوان مقاله را در اینجا تایپ کنید

متن ساده

  • تگ‌های HTML مجاز نیستند.
  • خطوط و پاراگراف‌ها بطور خودکار اعمال می‌شوند.
  • Web page addresses and email addresses turn into links automatically.

لطفا نظر خودتان را فقط یک بار بفرستید. کامنتهای تکراری بطور اتوماتیک حذف می شوند و امکان انتشار آنها وجود ندارد.

CAPTCHA
لطفا حروف را با خط فارسی و بدون فاصله وارد کنید CAPTCHA ی تصویری
کاراکترهای نمایش داده شده در تصویر را وارد کنید.