رفتن به محتوای اصلی

چطور بر فتنه انگیزی دستگاه اطلاعاتی غلبه کنیم و چگونه پیروز شویم ؟
14.10.2022 - 22:54

اتحاد رمز پیروزی است

تفرقه را حزب کمونیستی ها با این شعار (مرگ بر ستمگر چه شاه باشه چه رهبر )شروع کردند اما در ایران این " فرمانده درمانده است که جنایت می کند و اقای رضا پهلوی( که ادعای پادشاهی هم ندارد) برعلیه خامنه ای مبارزه می کند و طرف مقابل یعنی هوداران پادشاهی هم در دام تفرقه آنها افتاده اندو متقابلا شعار ( مرگ بر چپی) می دهند . واقعیت این است دستگاه اطلاعاتی رژیم فعالانه مشغول توطئه چینی و تفرقه در بین مخالفین است . از طرف دیگر نفوذی ها ی دستگاه اطلاعاتی وسط انقلاب ازادیخواهی مردم ایران ؛ ناگهان قلم ها و سخن ها را بسوی ایران اینترنشنال و شرکت سیما ثابت در اجلاس حقوق بشر را می کشانند تا زیر اب رسانه های فارسی زبان را به هر دلیلی امروز صدای مردم ایران شده اند را بزنند. در حالی این تلویزیون بهمراه سایر رسانه ها از جمله رادیو فردا ، من و تو ؛ بی بی سی و... تمام قد جانب مردم ایران را گرفته اندو عملا آنان جای خالی قطع اینترنت در ایران را پر می کنند . ننگ بر تفرقه اندازان و مرگ بر نفوذی های دستگاههای اطلاعاتی که در بین مخالفین فتنه انگیزی می کنند. اتحاد رمرز پیروزی است

 

 

دیدگاه‌ و نظرات ابراز شده در این مطلب، نظر نویسنده بوده و لزوما سیاست یا موضع ایرانگلوبال را منعکس نمی‌کند.

انتشار از:

کیانوش توکلی

فیسبوک - تلگرامفیسبوک - تلگرامصفحه شما

دیدگاه‌ها

نظرات رسیده

ناشکیبایان در صفوف حامیان جنبش زن زندگی آزادی در برون مرزها نتوانستند بیش از دو هفته بیشتر دوام اورند، واندک اندک گام‌های گسست خود را از یکدیگر شتاب دادند تا بدانجا که امروز در میادین تظاهر به حمایت از جنبش شکوهمند مردم ایران مرگ یکدیگر را با وعده نوع حکومت دلخواه خود برای اینده نامده آزادی برخ یکدیگر میکشانند. و اینهمه در هنگامی صورت می‌پذیرد که کودکان و جوانان، زنان و مردان کشورمان خود را در برابر فرمان مرگ و مرگ خواهی حکومتی انسانکش در هر دم و بازدم این زندگی می یابند.

چه امدادی بیش از این برای پشتیبانی از حکومتی که بر لبه پرتگاه سقوط، در آرزوی گسست درون جبهه مخالفان خود میباشد، تا خود را بر پا نگهدارد، تا بتواند تردیدهای جهان سیاست را به ماندگاری خود، دوباره به حمایت خود برانگیزاند!

دلم برای نیکاها، سارینا ها ژیناها سخت گرفته است. تصور اینکه نتوان راهشان را به پایان رساند و جمهوری نکبت اسلامی را از صفحه تاریخ به گوری که از آن آمده روانه ساخت، برایم ناباورانه است.

نباید اجازه داد تدبیر گسست خود را بر شکوه همبستگی درون کشور تحمیل نماید. و مرگ خواهی بر یکدیگر که شروع به پلشت اوایی خود در این و ان میدان اعتراض نموده به یک اوای خود زنانه در داخل کشور تبدیل شود.

#ایران_رهایی_همبستگی

#زن_زندگی_ازادی

#مرگ_بر_جمهوری_اسلامی

س. ملکوتی

جمعه, 14.10.2022 - 23:51 پیوند ثابت
نظرات رسیده

Sirus Madadi

کیانوش جان توجیه لازم نیست. شاهپرستان ضد چپ اند تا مغز استخوان. چنان ضد چپ اند که با ملایان دست به یکی شدند علیه چپ. الان که دستشان از کشتن چپها کوتاه شده، آرزوی مرگ برای چپها می کنند. توجیه نباید کرد. چه حزب کمونیست باشد و چه نباشد، اینها بخون چپ تشنه اند. تو که چپ نیستی، چندان برایت مسئله نیست، ولی چپ ها و نیز نیروهای ترقیخواه دیگر - که حق حیات چپ را شرطی از دموکراسی می دانند- حق دارند نگران شوند. اینکه ستمگر چه شاه باشد و چه شیخ، مردود است، چه ایرادی دارد. شاه اگر ستمگر هم باشد، پذیرفته است؟

زنده باشی

جمعه, 14.10.2022 - 23:46 پیوند ثابت
نظرات رسیده

Moj Taba

در هامبورگ چپ ها این شعار را دادند و متعاقبا بدون دلیل با کسانی که پرچم شیروخورشید داشتند درگیر شدند که شما چرا پرچم دارید!!! و تعدادی از آنها اصلا سلطنت طلب نبودند. ولی آنها تحریک شدند و نزدیک بود درگیر شوند..... که بخیر ختم شد، وقتی به یکی از چپهای درمانده گفتم شما در سال پنجاه و هفت گیر کرده اید فقط نگاه می کرد، گویی برای خودش هم عجیب بود. البته در هامبورگ فقط همان یک بار و جزیی بود و کلا تجمعات در وحدت است.

جمعه, 14.10.2022 - 23:46 پیوند ثابت
نظرات رسیده

Massoud Delshad-Nik

ملکه بیرونش نکردیم !

سلطان آریا مهر یکبار در ۲۵ مرداد۱۳۳۲ ‌بار دگر در ۲۵ دیماه ۱۳۵۷ به امر ‌دستور اربابان گوادلوپ نشین اش از مملکت گریخت!

‌چقدر حیف شد که نماند تا در دادگاه پاسخگوی خیانت ها وجنایاتش باشد !

به امید روزیکه شریکش اخوند همراه با فرح السادات شهبانو با شرکت در دادگاه جبران متفاوت کنند !

جمعه, 14.10.2022 - 23:45 پیوند ثابت
نظرات رسیده

Farhad Ramazani

کیانوش جان شاید در این تطاهرات حرف شما درست باشد ولی متاسفانه این دو نیرو سابقه طولانی در برهم زدن اتفاق و اتحاد نیروهای ایرانی داشتند فکر نمی کنم بی اطلاع باشی

جمعه, 14.10.2022 - 23:44 پیوند ثابت
اصغر جیلو

حامد اسماعیلیون دادخواه با اشاره به تحریم جواد ظریف:

"جنایتکاران در دنیا جایی ندارند".

یک همیشه دو به هم زن جمهوری خواه: "ای وای

این دیگه کیه؟

مسیح علی نژاد و سیما ثابتو کم داشتیم این هم اضافه شد, غرب داره چلی سازی میکنه"

یک دو بهم زن سلطنت طلب دهن گشاد :

"سیما ثابت حق شرکت در اجلاس حقوق بشر اروپا را نداره"

یک عدد مشکوک و مفلوک:

" سیما ثابت مزد بگیرعربستان سعودی را چه به حقوق بشر"

یک مفلس افراطی بنی صدری :

" بی بی سی فارسی رفته پشت رویالیستها"

یک هوایی پزو و چاخان:

"ما 57 ی های حکمتیست از همه سر تریم، دهه هشتادیها را گنده نکنین" یک چپ همیشه "درست" " نیروی چپ منشا سعادت وعدالت است و "راست" منشاء شر و جنگ و عقب ماندگی"

جمعه, 14.10.2022 - 23:43 پیوند ثابت
نظرات رسیده

Ahmad Moghimi

pSeonrtsod167h01t48425t8c8m8c4mig1u0aftc9hm34gummhf336t04t5l  · 

در یکی از تجمعاتی که هفته گذشته در پاریس برگزار شد، که من هم حضور داشتم و جمع کثیری از ایرانیان و فرانسویان حضور داشتند، هموطن چپ پاریس نشین با نیم قرن تجربه! شرکت کنندگان را سلطنت طلبانی نامید که با سازماندهی لابی های صهیونیست ها تجمع کردند.
پس با این باصطلاح فعالان سیاسی، نیازی به فتنه انگیزی دستگاه‌های اطلاعاتی نیست.

مهسی امینی

 

مهسی امینی

جمعه, 14.10.2022 - 23:38 پیوند ثابت

افزودن دیدگاه جدید

لطفا در صورتیکه درباره مقاله‌ای نظر می‌دهید، عنوان مقاله را در اینجا تایپ کنید

متن ساده

  • تگ‌های HTML مجاز نیستند.
  • خطوط و پاراگراف‌ها بطور خودکار اعمال می‌شوند.
  • Web page addresses and email addresses turn into links automatically.

لطفا نظر خودتان را فقط یک بار بفرستید. کامنتهای تکراری بطور اتوماتیک حذف می شوند و امکان انتشار آنها وجود ندارد.

CAPTCHA
لطفا حروف را با خط فارسی و بدون فاصله وارد کنید CAPTCHA ی تصویری
کاراکترهای نمایش داده شده در تصویر را وارد کنید.