رفتن به محتوای اصلی

توماج صالحی باز خوانی فراخوان بزای چهار شنبه ۴ آبان اعتصاب _ ‌‌اعتراض
25.10.2022 - 22:16

جوانان محلات تهران

اتحاد، اتحاد رمز پیروزی است!

در آستانه چهلمین روز فقدان درد آور #مهسا_امینی دختر زیبای وطن و دیگر کشته شدگان اعتراضات سراسری، مانند تیکاها و ساریناها هستیم که نامشان تا ابد برای ایران و جهان یادآور ظلم و دیکتاتوری علی خامنه‌ای است! این روزها بیش از آنکه یادبود کشته شدگان باشد روزهایی است برای گرامیداشت شعار زن، زندگی، آزادی و پاسداشت خون‌های ریخته شده برای به ثمر رسیدن انقلاب ماست.

تقریبا تمام صاحب نظران اذعان دارند که ما اکنون در دل یک انقلاب تاریخ‌ساز هستیم پس اکنون که انقلاب علیه ضحاک زمانه تنها انتخاب ماست، از همگان جهت برپایی تظاهرات در محلات اطراف دانشگاه ها و بازار در روز چهارشنبه 4 آبانماه و روزهای بعد از آن، از ساعت ۱۱ صبح دعوت می‌کنیم، همچنین ساعت ۱۵ هر روز در محلات مختلف تهران و سراسر ایران به تظاهرات خود علیه رژیم خونریز جمهوری اسلامی ادامه می‌دهیم. در کنار این دعوت همگانی، ذکر چند نکته را ضروری می‌دانیم!

1    یادمان نرود دیکتاتورها فقط یک بار شکست را می‌پذیرند: زمانی که انقلاب به پیروزی نهایی رسیده است و راهی جز رها کردن صندلی قدرت ندارند. زمان دقیق این لحظه باشکوه قابل پیش‌بینی نیست. اما اگر این اتحاد حفظ شود قطعا به زودی شاهد آن خواهیم بود که ایرانیان از پیر تا جوان، با رقص و پایکوبی در میدان آزادی، پیروزی انقلابشان را جشن بگیرند.
ما آتش این انقلاب را روشن نگاه می‌داریم تا سایر عوامل لازم از جمله همراهی بیشتر مردم در داخل و خارج اتفاق بیفتد. بسیاری هنوز باور ندارند که ما در این مسیر ثابت قدم هستیم اما به زودی همگان برای حضور در تیم برنده به رقابت خواهند پرداخت! 
2-    ما از هر اقدامی‌برای ضربه زدن به حکومت ظالم و فاسد اسلامی حمایت می‌کنیم بنابراین از ابتکارات فردی شهروندان برای کارشکنی مدنی، مبارزه مشروع با حتی مبارزه تهاجمی (خرابکاری شرافتمندانه) شدیدا استقبال می‌کنیم و از آن حمایت می‌کنیم. 
راهبرد کنونی از جمله نحوه فراخوان‌های ما بر اساس شرایط فعلی ترسیم شده است و با تغییر شرایط قطعا ما نیز مدل‌های متناسب و روزآمدتری برای مبارزه تعریف خواهیم کرد. در عین حال، اگر افراد با گروه‌هایی فکر می‌کنند. جامعه در شرایط فعلی ظرفیت و امکان حضور هر روزه یا دائمی در خیابان‌ها را دارد ما منتظر فراخوان‌ها و فعالیت‌های آنها هستیم! ما به صورت لحظه‌ای فضا را رصد میکنیم و هر زمان که شرایط فراهم باشد برای حضور هر روزه اطلاعیه خواهیم داد.
3-    اتحاد و حمایت از یکدیگر قطعا مهمترین عامل پیروزی ما خواهد بود، حتما این گزاره را شنیده اید که "اینجوری فایده نداره" "همه باید باهم بلند شن و تمومش کنند!" اما خود شما هستید که این «همه» را می‌سازید پس آیا زمان آن فرا نرسیده شما معترضین سال ۷۸، مطالبه گران رای سال ۸۸ و مطالبه گران و زخم‌خوردگان اعتراضات سال‌های ۹۶ و ۹۸ و ١٤٠٠ و معترضان و مطالبه گران صنفی (نظیر کارگران، معلمان و بازنشستگان) به میدان بیایید؟ مگر به خواست خود رسیده اید؟ چه چیزی مانع حضور شماست؟ رخوت و ترس از سرکوب؟ به میدان بیایید تا قدرت ما شدن را به این رژیم سفاک نشان دهیم. برای یک زندگی آزاد و با عزت با ما که فرزندان، خواهران و برادران شما هستیم همراه شوید.
4-    علاوه بر اتحاد، کلید پیروزی ما این است که خسته نشویم و ثبات قدم داشته باشیم. حضور در میدان به صورت آهسته و پیوسته این فرصت را ایجاد می‌کند تا با خریدن زمان، به دستاوردهایی مثل بسته شدن سفارت‌های حکومت اسلامی، فشار بیشتر جهانی بر حکومت، و همراهی بیشتر افکار عمومی داخلی و خارجی دست پیدا کنیم!
در پایان سخنی با نیروهای سرکوب! طی هفته های اخیر بارها مقامات امنیتی و نظامی ادعا کرده‌اند که «عوامل نفوذی» یا افراد پلیس‌نما به مردم بیگناه شلیک می‌کنند! این بدان معنی است که خود آنها نیز می‌دانند آنچه در حال انجام است، جنایت است. لذا حمله به مردم معترض را به گردن نمی‌گیرند و اگر لازم شود شماها را قربانی خواهند کرد. پس به شما هشدار می‌دهیم آینده و زندگی خود را برای یک ساختار فاسد و ضد مردمی تباه نکنید و برادران و خواهران هموطنتان را سرکوب نکنید. شرافت و غیرت اگر در شما وجود دارد آن را به چه قیمتی فروخته‌اید که اینچنین به روی مرد و زن و کودک و جوان ضربه های باتوم وارد میکنید و گلوله های ساچمه‌ای و جنگی شلیک می‌کنید!! سلاح خود را زمین بگذارید که دیگر "ماموریم و معذور" به هیچ عنوان پذیرفتنی نیست.

دوشنبه، ۴ آبان ماه ۱۴۰1

TWITTER : @javanane_t

INSTAGRAM : javanane_teh

TELEGRAM: t.me/teh_javanan

دیدگاه‌ و نظرات ابراز شده در این مطلب، نظر نویسنده بوده و لزوما سیاست یا موضع ایرانگلوبال را منعکس نمی‌کند.

انتشار از:

ایران گلوبال

فیسبوک - تلگرامفیسبوک - تلگرامصفحه شما

افزودن دیدگاه جدید

لطفا در صورتیکه درباره مقاله‌ای نظر می‌دهید، عنوان مقاله را در اینجا تایپ کنید

متن ساده

  • تگ‌های HTML مجاز نیستند.
  • خطوط و پاراگراف‌ها بطور خودکار اعمال می‌شوند.
  • Web page addresses and email addresses turn into links automatically.

لطفا نظر خودتان را فقط یک بار بفرستید. کامنتهای تکراری بطور اتوماتیک حذف می شوند و امکان انتشار آنها وجود ندارد.

CAPTCHA
لطفا حروف را با خط فارسی و بدون فاصله وارد کنید CAPTCHA ی تصویری
کاراکترهای نمایش داده شده در تصویر را وارد کنید.