رفتن به محتوای اصلی

خامنه ای ضحاک! عمله هات گند زدند! جمعش کن!
27.10.2022 - 10:01

ظاهرا آقا مجتبی و دسته امنیتی های دور و برش خیلی شتابزده و سراسیمه برنامه ریزی کردند تا با به راه انداختن حمام خون در حرم شاه چراغ ، مردم را در مقابل انتخاب بین دو‌گزینه «امنیت ملی » و « تداوم جنبش » قرار بدهند و هواداران واداده حکومت را حول شعار امنیت ملی جمع و‌جور کنند . پروژه آنچنان با عجله سر هم بندی شد که هنوز خون زوار بی گناه خشک نشده، گند کار در آمد. عمله های اطلاعات سپاه، پوستر تبلیغاتی را پیش از آغاز عملیات تبه کارانه تهیه کرده بودند! آنها حتی فرصت نکردند که به تقویم نگاه دقیقی بیندازند و ربیع الاول شان سی روزه از آب در آمد! بر سر اعلام تعداد تروریست ها هم انگار توافق نکردند !

این جماعت که داغ ننگ آتش زدن سینما رکس آبادان را بر پیشانی دارند، آنوقت که تازه بچه چند ساله ای بودند، به ریاست سعید امامی ، قوی تر برنامه ریزی می کردند و طرح های ترور بدست دیگران را خیلی بهتر عملیاتی می کردند. اینکه در چهل و چند سالگی ، در طراحی و عملیات تا این حد پر اشتباه ظاهر شدند، قطعا به دلیل کم تجربگی نیست! کم آورده اند! خسته و فرسوده اند! شاید هم فرار در داخل شروع شده و سگ ها صاحبانشان را نمی شناسند !

هر چه هست ، پروژه توسل به تروریسم کور و تبهکارانه، برای آنکه مردم را از داعش بترسانند تا در پناه آن ، بار کج شان را چند صباحی دیگر بر خر لنگ نظام ، راست کنند، فعلا با رسوایی ، شکست خورده و حالا خامنه ای باید به میلیون ها ایرانی جواب بدهد که چرا خون زوار بی گناه شاه چراغ را بر زمین ریخته است .

شاه چراغ نشان داد که مردم حق دارند وقتی فریاد می زنند : دشمن این خاک تویی!

خامنه ای!

مهم ترین تهدید برای امنیت ملی ما تویی که به سطح بازیچه دست حسین شریعتمداری ، جوجه بازجو ها و سرداران دزد و شکم باره سپاه ، فرو‌کاسته شده ای و زیر طرح هایی از این دست امضا می گذاری !

دیدگاه‌ و نظرات ابراز شده در این مطلب، نظر نویسنده بوده و لزوما سیاست یا موضع ایرانگلوبال را منعکس نمی‌کند.

ایران گلوبال

فیسبوک - تلگرامفیسبوک - تلگرامصفحه شما

توجه داشته باشید کامنت‌هایی که مربوط به موضوع مطلب نباشند، منتشر نخواهند شد! 

افزودن دیدگاه جدید

لطفا در صورتیکه درباره مقاله‌ای نظر می‌دهید، عنوان مقاله را در اینجا تایپ کنید

متن ساده

  • تگ‌های HTML مجاز نیستند.
  • خطوط و پاراگراف‌ها بطور خودکار اعمال می‌شوند.
  • Web page addresses and email addresses turn into links automatically.

لطفا نظر خودتان را فقط یک بار بفرستید. کامنتهای تکراری بطور اتوماتیک حذف می شوند و امکان انتشار آنها وجود ندارد.

CAPTCHA
لطفا حروف را با خط فارسی و بدون فاصله وارد کنید CAPTCHA ی تصویری
کاراکترهای نمایش داده شده در تصویر را وارد کنید.