رفتن به محتوای اصلی

بیانیه شماره 16 جمعی از جوانان محلات تهران، روز انتقام نزدیک است!
30.10.2022 - 11:24

اطلاعیه شماره ۱۶ جوانان محلات تهران، روز انتقام نزدیک است!

سران رژیم کودک کش و سفاک جمهوری اسلامی با تهدیدهای چند باره و سناریوهای نخ نما، مرحله به مرحله میزان خشونت خود را نسبت به معترضان تشدید کرده اند تا شاید چند صباحی به عمر ننگین این رژیم خونریز افزوده شود و گمان بیهوده می‌برند که مردم آنها را به حال خودشان رها خواهند کرد که تا ابد و با خیال راحت به جنایت‌ها و ریختن خون جوانان این مرز و بوم ادامه دهند. زهی خیال باطل، خون ریختید باید تقاص پس دهید! منتظر انتقام باشید، به سراغتان می آییم، خیلی زودتر از آنچه که تصور می کنید.....
پیوستن شجاعانه پزشکان و کادر درمان قهرمان به جمع معترضان با سرکوب و کشتار این عزیزان توسط سربازان ضحاک همراه شد که خود نشان از سردرگمی و ترس بیشتر حاکمیت دروغ و نفاق دارد. چگونه است که در دوران کرونا آنها قهرمان بودند اما اکنون که معترض هستند و با انقلاب مردم ایران همراه شده اند، گلوله و اشک آور و باتوم پاسخشان است!؟ پزشکان و کادر درمان عزیز! مردم همچنان به شما افتخار می کنند و تا روز پیروزی در کنار هم به مبارزه شرافتمندانه برای ایران و به نام مردم ایران ادامه می دهیم.
دانشجویان قهرمان! شما مبارزان خستگی ناپذیری هستید که به تک تک شما عزیزان افتخار می کنیم. شما آبروی ایران هستید از شریف و امیرکبیر و دانشگاه آزاد تهران تا فردوسی مشهد و کرمانشاه و سراسر دانشگاه های ایران، کاری که شما در همین چند هفته گذشته با حکومت فاشیستی جمهوری اسلامی کردید، سال ها مبارزه جنبش دانشجویی نکرده بود! هجوم وحشیانه نیروهای امنیتی بخاطر پیش قراولی شماست. آنها از تاثیر شما بر سایر اقشار جامعه برای پیوستن به صفوف انقلابيون وحشت دارند اما مطمئن باشید که برخورد خشن سربازان ضحاک خونریز بی‌پاسخ نخواهد ماند و بزودی تمام نیروی های سرکوبگر اعم از یگان ویژه و یا بسیجی و لباس شخصی در دادگاه ملت محاکمه و به سزای اعمال ننگین خود خواهند رسید.
ما همچون گذشته به اعتراضات مداوم و محله محور خود در تمام محلات تهران و ایران ادامه می دهیم و برای حمایت از پزشکان و کادر فهرمان درمان و دانشجویان شجاع در سرتاسر ایران، از مردم عزیز تهران دعوت می کنیم که ظهر روزهای سه شنبه و چهارشنبه ۱۰ و ۱۱ آبان در خیابان جمهوری حدفاصل میدان بهارستان تا میدان جمهوری حضور پیدا کنید و در غروب همین روزها در محلات خود به تظاهرات ادامه دهند. در صورت حضور سنگین سرکوبگران در محل های یاد شده، تمام خیابان های مرکزی شهر می تواند محل مناسبی برای آغاز تجمعات اعتراضی ما باشد. توجه داشته باشید که حضور در گروه های چند نفره امنیت شما را افزایش می دهد.
مرگ بر دیکتاتور، مرگ بر خامنه‌ای و مرگ بر جمهوری اسلامی
پاینده ایران، آزاد ایران
بیانیه و اطلاعیه های بعدی را از حساب توییتر، اینستاگرام و تلگرام ما دنبال کنید.
TWITTER : @javanane_t
INSTAGRAM : javanane_teh
TELEGRAM : t.me/teh_javanan

دیدگاه‌ و نظرات ابراز شده در این مطلب، نظر نویسنده بوده و لزوما سیاست یا موضع ایرانگلوبال را منعکس نمی‌کند.

ناشناس

فیسبوک - تلگرامفیسبوک - تلگرامصفحه شما

توجه داشته باشید کامنت‌هایی که مربوط به موضوع مطلب نباشند، منتشر نخواهند شد! 

افزودن دیدگاه جدید

لطفا در صورتیکه درباره مقاله‌ای نظر می‌دهید، عنوان مقاله را در اینجا تایپ کنید

متن ساده

  • تگ‌های HTML مجاز نیستند.
  • خطوط و پاراگراف‌ها بطور خودکار اعمال می‌شوند.
  • Web page addresses and email addresses turn into links automatically.

لطفا نظر خودتان را فقط یک بار بفرستید. کامنتهای تکراری بطور اتوماتیک حذف می شوند و امکان انتشار آنها وجود ندارد.

CAPTCHA
لطفا حروف را با خط فارسی و بدون فاصله وارد کنید CAPTCHA ی تصویری
کاراکترهای نمایش داده شده در تصویر را وارد کنید.