رفتن به محتوای اصلی

بایکوت احمدی نژاد توسط نماینده خامنه ای (امام جمعه تبریز) و حمله به او
28.04.2013 - 11:36
تفسیر از:
اقبال اقبالی

از یکسو دامنه افشاگری ها را بسط داده و از سوی دیگر آلترناتیو خود را در سفرهای استانی تبلیغ می کند. در هفته اخیر نظرات نائب دوم رئیس مجلس نهم شورای اسلامی محمدرضا باهنر علیه احمدی نژاد سانسور شد و رسانه به همین بسنده کردند که : نگهداری این همه پرونده (توسط احمدی نژاد) خود جرم است و "اگر آنها را نگوید خود آقای احمدی نژاد شریک جرم می باشد.باهنر ادامه داد: اگر هم بلوف می زند و خالی بندی است."
در پاسخ به سخن باهنر، موضوع نوار گفتگوهای احمدی نژاد با سران نظام در باره افزایش رای 16 میلیونی به 24 میلیون، افکار عمومی را متوجه لانه فساد نظام "بیت رهبری" کرده است. به نظر می رسد بایکوت احمدی نژاد توسط نماینده ولی فقیه و گلاویزی با احمدی نژاد در تبریز، اقدام سازمانیافته برای تنبیه احمدی نژاد توسط مافیای خامنه ای بوده است. کشمکش میان بالائی ها ادامه دارد و ملت در اندیشه رهائی و چاره جوئی برای خاتمه دادن به سلطه نظام فاسد و ننگین اسلامگرایان بر ایران اند!

*******

 سفر تبریز جنجالی شد، عدم استقبال امام جمعه، حمله به احمدی نژاد توسط مال باخته یک موسسه

در حالیکه عدم حضور امام جمعه تبریز در استقبال از احمدی نژاد این سفر را جنجالی کرده بود، استقبال سرد مردم آرذبایجان و حمله تعدادی از مال باختگان یک موسسه اعتباری و ضرب وشتم احمدی نژاد توسط یکی از این افراد برجنجالی شدن این سفرافزود.به گزارش بازتاب،

در حالیکه عدم حضور امام جمعه تبریز در استقبال از احمدی نژاد این سفر را جنجالی کرده بود، استقبال سرد مردم آرذبایجان و حمله تعدادی از مال باختگان یک موسسه اعتباری به احمدی نژاد توسط یکی از این افراد برجنجالی شدن این سفرافزود.

به گزارش بازتاب، سفرهای استانی احمدی نژاد در آستانه انتخابات اوج گرفته است و عدم استقبال مردم نقشی در کاهش این سفرها ندارد .

سایت ستاک نوشته است:صبح امروز در مراسم استقبال از چهارمین سفر استانی  محمود احمدی نژاد مورد حمله قرار گرفت.
 این مراسم که از ساعتی قبل با حضور عده ای از حامیان احمدی نژاد در میدان ساعت و باغشمال تبریز آغاز شده بود، با ورود وی یکباره جوی متشنج پیدا کرد.
در این درگیری عده ای از سپرده گذارانی که در صندوق قرض الحسنه نصر تبریز سرمایه گذاری کرده بودند با در دست داشتن پلاکارد هایی با شعار "مال باختگان صندوق قرض الحسنه نصر تبریز" مقابل خودروی احمدی نژاد سدی کشیده و اعتراض خود را اعلام کردند.
گفتنی است، در همین حین یک تن از مال باختگان با هجوم بردن سمت خودروی وی؛ برای چند ثانیه با رئیس جمهور گلاویز شد که با دخالت و ورود فوری نیروهای امنیتی قضیه فیصله پیدا کرد. در همین حین سایر تحصن کنندگان و شاکیان این صندوق با دادن شعارهایی اعتراض خود را اعلام کردند.
یادآور می شود پیش از این و طی چند روز گذشته نیز سپرده گذاران صندوق نصر تبریز با اعتصاب مقابل استانداری تبریز خواهان رسیدگی به شکایت خود شدنده بودند.
خبر تکمیلی:
در پی حمله مال باختگان موسسه نصر به احمدی نژاد، احمدی نژاد طی سخنرانی خود در ورزشگاه باغشمال اعلام کرد: «گفته شد رئیس بانک مرکزی امروز برای بررسی مسئله ی این موسسه به تبریز بیاید»

دیدگاه‌ و نظرات ابراز شده در این مطلب، نظر نویسنده بوده و لزوما سیاست یا موضع ایرانگلوبال را منعکس نمی‌کند.

اقبال اقبالی

فیسبوک - تلگرامفیسبوک - تلگرامصفحه شما

توجه داشته باشید کامنت‌هایی که مربوط به موضوع مطلب نباشند، منتشر نخواهند شد! 

افزودن دیدگاه جدید

لطفا در صورتیکه درباره مقاله‌ای نظر می‌دهید، عنوان مقاله را در اینجا تایپ کنید

متن ساده

  • تگ‌های HTML مجاز نیستند.
  • خطوط و پاراگراف‌ها بطور خودکار اعمال می‌شوند.
  • Web page addresses and email addresses turn into links automatically.

لطفا نظر خودتان را فقط یک بار بفرستید. کامنتهای تکراری بطور اتوماتیک حذف می شوند و امکان انتشار آنها وجود ندارد.

CAPTCHA
لطفا حروف را با خط فارسی و بدون فاصله وارد کنید CAPTCHA ی تصویری
کاراکترهای نمایش داده شده در تصویر را وارد کنید.