رفتن به محتوای اصلی

توصیه ماموراطلاعاتی به هسته سخت قدرت ؛ اجماع جهانی علیه رژیم ؛ مشخصات اپوزیسیون جدید؛ مذاکره با امریکا
23.11.2022 - 09:48

اين نوارها  متعلق به نادر صفاوردی به يكي از عوامل جمهوري اسلامي  که سابقا  فرمانده لشکر ۵ نصر سپا ه خراسان ، كه 14 سال است که  در  آمريكا زندگی می کند .او از شکل گیری یک نیروی جدید و ویرانگر علیه جمهوری اسلامی درخارج از کشور  اشاره می کند.او در این فایل صوتی  به ما فوق خود در ايران گزارش ميدهد. و ميكوشد مسّولين اطلاعاتي در ايران را قانع كند كه وضعيت كاملا متفاوتي در اپوزيسيون در خارج از كشور، پديدار شده وآن به ميدان آمدن انبوه بزرگي از ايرانيان مقيم خارج بر عليه رژيم از يكسو و پيدا شدن يك رهبر و چهره جديد براي آنها، به نام حامد اسماعيليون از سوي ديگر است، وي از روساي خود در داخل ميخواهد كه وقت خود را براي زدن ايران انترنشنال و  مجاهدين و بقيه تلف نكنند  و روي شناخت اپوزيسيون جديدي كه در حال شكل گيري با رهبراني چون حامد اسماعيليون است متمركز شوند. در نوار آخري وي از رابطه جمهوري اسلامي ا ناياك هم پرده بر ميداند و ميگويد الان ديگر ناياك كاملا منزوي و افشا شده است…

 

سردار احمد پیکری فرمانده سپاه شهر شوشتر و شدیدترین انتقادات به سردار نقدی  و خامنه ای

امروز  فایل صوتی منتشر شده است از شخصی که خود را سردار احمد پیکری فرمانده سپاه شهر شوشتر معرفی میکند. در این فایل صوتی، او شدیدترین انتقادات را به سردار نقدی وارد میکند و به شکلی بسیار تند از ایشان و همکارانشان بدلیل برخوردهای صورت گرفته در اعتراضات اخیر و همچنین نوع نگاهشان به مسائل کشور انتقاد میکند و این کارها را خیانت به انقلاب اسلامیِ خمینی عنوان میدارد. سایت خبرنامه گویا از صحت یا سقم محتوای این ویدئو اطلاعی ندارد 

 

گزارش سیاسی محرمانه یک جاسوس از امریکا به مسئولش در ایران/ فایل صوتی لو رفته

 

 

 

 

دیدگاه‌ و نظرات ابراز شده در این مطلب، نظر نویسنده بوده و لزوما سیاست یا موضع ایرانگلوبال را منعکس نمی‌کند.

    دیدگاه‌ و نظرات ابراز شده در این مطلب، نظر نویسنده بوده و لزوما سیاست یا موضع ایرانگلوبال را منعکس نمی‌کند.

    انتشار از:

    کیانوش توکلی

    فیسبوک - تلگرامفیسبوک - تلگرامصفحه شما

    دیدگاه‌ها

    امرالله ابراهیمی

    بعید به نظر می‌رسد که این صحبت‌ها را خودش جهت انتشار ضبط کرده باشد چون اگر چنین نیتی می‌داشت، نوت دقیق‌تری بر می‌داشت تا اشتباه در اسامی و غیره، به قول معروف تو ذوق نزند.
    تاکنون اسمش را هم نشنیده بودم ولی زمانی‌که صحبت‌هایش را گوش کردم، به این نتیجه رسیدم که این فرد در کارش خبره است و روی نکات مهمی هم انگشت گذاشت.
    نکاتی که از خیابان‌های ایران بر شمرد و تفاوتش را با قبل بیان داشت هم درست است. آری، همچی، اعم از خواسته و شعار و حرکت و نسل و .... جدید است و حتی یک نمونه کپی برداری و تکرار، وجود ندارد. لذا هیچ عبارتی بهتر از "انقلاب نوین مردم ایران" برای آن نمی‌بینم.
    در مورد سازمان مجاهدین خلق ایران هم باید عرض کنم که، اینان برای رسیدن به آرمان‌شان، نیاز مُبرم به پُل دارند ولی متأسفانه نفوذی‌هایِ باندهای مافیایی - تروریستی سپاه پاسداران و وزارت موفق شدند که هواداران ناآگاه این سازمان را با خود همراه سازند و به هر پلی که رسیدند، آن را با منفجر کردند و می‌کنند و همین موجب شد که فاصله و شکاف عمیق‌تر شود. الان هم اگر موفق به ساخت پل و تونل گردند، می‌توانند ورق را به نفع خود بر گردانند.

    چ., 23.11.2022 - 14:12 پیوند ثابت

    افزودن دیدگاه جدید

    لطفا در صورتیکه درباره مقاله‌ای نظر می‌دهید، عنوان مقاله را در اینجا تایپ کنید

    متن ساده

    • تگ‌های HTML مجاز نیستند.
    • خطوط و پاراگراف‌ها بطور خودکار اعمال می‌شوند.
    • Web page addresses and email addresses turn into links automatically.

    لطفا نظر خودتان را فقط یک بار بفرستید. کامنتهای تکراری بطور اتوماتیک حذف می شوند و امکان انتشار آنها وجود ندارد.

    CAPTCHA
    لطفا حروف را با خط فارسی و بدون فاصله وارد کنید CAPTCHA ی تصویری
    کاراکترهای نمایش داده شده در تصویر را وارد کنید.