رفتن به محتوای اصلی

ایران برد ؛ جمهوری اسلامی باخت!
آخرین اخبار جنبش انقلابی ایران
29.11.2022 - 22:22

خبر اول : از ایران: در یک محل عمومی فوتبال(ایران) را تماشا می کنم چقدر دردناکه وقتی تیم مقابل به تیم ملی کشورت گل می زند بیشترین افراد تماشاگر دست زده ابراز خوشحالی می کنند چه کردند با این ملت چرا باید از شکست جوانان مملکت خود خوشحالی کنند

خبر دوم : سقز و سندج  بعد از بازی مردم ریختند تو خیابان و بساط آتش بازی براه است

خبر سوم : گويا فقط سردار آزمون سرود ملى ملاها را نخواند

مهسی امینی

خبر چهارم : تهران در یک کافی شاپ زنان بدون حجاب و در حال تماشای فوتبال

مهسی امینی

خبر5 : ویدیوها رسیدە همە شهرهای ایران ابراز خوشحالی کردن بە خیابانها امدند کوردها پیش قدم هر اعتراضی هستند 

نام «مهسا امینی» در ورزشگاه، به رغم همه فشارهای ماموران قطری

.

 

به رغم فشار قابل توجه ماموران قطری برای جلوگیری از نشان داده شدن هرگونه شعار اعتراضی از سوی تماشاچیان ایرانی، تعدادی از تماشاچیان موفق شدند نام «مهسا امینی» را بر روی کاغذ بنویسند و در استادیوم به نمایش بگذارند.

برخلاف بازی‌های قبلی، تماشاچیان با تی‌شرت‌ها و شعارهای «زن، زندگی، آزادی» در هیچ یک از تصاویر مخابره شده از درون ورزشگاه محل بازی ایران و آمریکا دیده نمی‌شوند.

تعداد انگشت‌شماری از تصاویر در این مدت منتشر شده که برخی تماشاچیان با ابتکار عمل‌های متفاوت سعی کرده‌اند مخالفت خود را با حکومت جمهوری اسلامی نشان دهند.

از آن جمله پاره کردن نشان جمهوری اسلامی از درون پرچم رسمی ایران است که توسط یکی از تماشاچیان انجام شد و البته به سرعت با برخورد ماموران قطری روبه‌رو شد.

تیم ملی ایران با شکست مقابل آمریکا حذف شد

تیم ملی فوتبال ایران با شکست یک بر صفر مقابل آمریکا از جام جهانی ۲۰۲۲ قطر حذف شد. تک گل این بازی را کریستین پولیسیچ زد.

آمدن سامان قدوس، مهدی ترابی، کریم انصاریفرد و ابوالفضل جلالی در نیمه دوم هرچند شکل بازی ایران را هجومی تر کرد اما ایران در خلق موقعیت‌های گل به اندازه کافی موفق نبود. ایران در نیمه دوم روی ارسال از سمت راست با حرکات رامین رضائیان اصرار داشت اما سرمربی آمریکا در این منطقه یک تعویض انجام داد و در ۱۵ دقیقه پایانی هم با آوردن زیمرمان مدافع میانی بلندقامتش، سیستم تیمش را به ۱-۴-۵ تغییر داد تا آمریکا روی توپ‌های هوایی هم واکنش مناسبی به حملات ایران داشته باشد.

در دقیقه پایانی وقت اضافه ۹ دقیقه ای ایران فرصت خوبی داشت که طارمی مقابل دروازه به توپ نرسید تا بازی یک بر صفر به پایان برسد و آمریکا به عنوان تیم دوم گروه راهی مرحله حذفی شود.

انگلیس و آمریکا به عنوان تیم‌های اول و دوم گروه صعود کردند و ایران با ۳ امتیاز بازی با ولز در رتبه سوم گروه ایستاد. ایران که شش بار به جام جهانی رسیده است تا کنون نتوانسته از مرحله گروهی صعود کند.

جو امنیتی حین بازی ایران و آمریکا

تصویر

بر اساس تصاویر منتشر شدە در شبکە‌های اجتماعی، به دنبال فراخوان‌های زیادی کە مردم را بە حضور در خیابان پس از بازی ایران و آمریکا دعوت کردەاند، جو بسیاری از شهرهای ایران از جملە تهران، مشهد، کرج، رشت و شهرهای کردنشین امنیتی است.

پس از اتمام دو بازی دیگر ایران، مقابل انگلیس و ولز نیز در برخی از شهرها معترضان بە خیابان‌ها‌ آمدە و شعارهای ضد حکومتی سر دادند.

در همین حال گزارش‌شدە در برخی از شهرها، از جملە تهران، ارومیه، کرمانشاه و سنندج شماری از معترضان بە خیابان آمدەاند و شعار سردادند

دیدگاه‌ و نظرات ابراز شده در این مطلب، نظر نویسنده بوده و لزوما سیاست یا موضع ایرانگلوبال را منعکس نمی‌کند.

ایران گلوبال

فیسبوک - تلگرامفیسبوک - تلگرامصفحه شما

توجه داشته باشید کامنت‌هایی که مربوط به موضوع مطلب نباشند، منتشر نخواهند شد! 

دیدگاه‌ها

نظرات رسیده

Sirus Malakooty

فوتبال تمام شد، نمیدانم دیگر به چه بهانه ای میتوان روی آورد تا خود را از خشم و سوگ به جان نشسته در جای جای ایران به شادی و سرور ،و کسب غرور ملی از دکه های حکومت خزر فروش و خاک فروش، و رقصیدن ها و تماشای بالماسکه اوباش و قمه کشان حکومتی در خیابانها خود را مشغول نمود . بهتر است برگردیم به خیابانهایی که نیکاها از آن ربوده شدند تا فریاد گمشده خود را دوباره بیابیم .

#ژن_ژیان_ئازادی

#زن_زندگی_آزادی

س., 29.11.2022 - 22:35 پیوند ثابت
نظرات رسیده

 

براي اينكه تيم ملى ايران توسط نظام فاشيستى گروگان گرفته شده همانكارى كه موسولينى و هيتلر قبلا اينكار را كردند و يكى از فوتباليست تيم ملى آلمان تمرد كرد و تيرباران شد.

در اين شرائط وسط بازى نداريم، بايد انتخاب كنيم

كه طرف مردم هستيم يا إصلاح طلبان خائن

س., 29.11.2022 - 22:34 پیوند ثابت
نظرات رسیده

Karim Izzatizade

فرهاد سلام، در ایران همه چیز سیاسی شده، غذا خوردن، راه رفتن، صحبت کردن، خندیدن، گریه کردن، نگاه کردن، و ... یعنی جامعه در بحران سیاسی عجیبی قرار دارد، یعنی مردم هیچ چیزی را از سیاست و طرف گیری جدا نمی کنند.

س., 29.11.2022 - 22:33 پیوند ثابت

افزودن دیدگاه جدید

لطفا در صورتیکه درباره مقاله‌ای نظر می‌دهید، عنوان مقاله را در اینجا تایپ کنید

متن ساده

  • تگ‌های HTML مجاز نیستند.
  • خطوط و پاراگراف‌ها بطور خودکار اعمال می‌شوند.
  • Web page addresses and email addresses turn into links automatically.

لطفا نظر خودتان را فقط یک بار بفرستید. کامنتهای تکراری بطور اتوماتیک حذف می شوند و امکان انتشار آنها وجود ندارد.

CAPTCHA
لطفا حروف را با خط فارسی و بدون فاصله وارد کنید CAPTCHA ی تصویری
کاراکترهای نمایش داده شده در تصویر را وارد کنید.