رفتن به محتوای اصلی

نگاه كنيد ،چگونه اين زن در مقابل ٤ ولگر د ديوث از خود دفاع مي كند
03.12.2022 - 08:26

مردم معترض روز و عصر جمعه ۱۱ آذر، با حضور گسترده در مراسم سوم مهران سماک در انزلی، مراسم سوم حامد سلحشور در ایذه، و مراسم چهلم سینا ملایری در اراک و سر دادن شعارهایی چون «مرگ بر خامنه‌ای»، «امسال سال خونه، سید علی سرنگونه» و «سپاهی‌، بسیجی، داعش ما شمایی»، این مراسم را به صحنه اعتراض‌های ضدحکومتی تبدیل کردند.

در انزلی، مردم معترض روز جمعه ۱۱ آذر، با حضوری گسترده‌ در مراسم سوم مهران سماک، این مراسم را به تجمعی اعتراضی علیه جمهوری اسلامی تبدیل کردند.

در جریان این تجمع، مردم معترض شعارهای ضدحکومتی و همچنین شعارهایی علیه علی خامنه‌ای سردادند. از جمله این شعارها «می‌جنگیم، می‌میریم، ایران رو پس می‌گیریم»، «امسال سال خونه، سید علی سرنگونه» و «مرگ بر دیکتاتور» بود.

مهران سماک ۲۷ ساله اهل انزلی، در جریان شادی‌هایی که مردم پس از باخت تیم فوتبال جمهوری اسلامی مقابل آمریکا در جام جهانی قطر داشتند، به‌دلیل بوق زدن در خودرو خود در یکی از خیابان‌های انزلی، هدف شلیک نیروهای سرکوبگر قرار گرفت و کشته شد.

فرمانده نیروی انتظامی انزلی پس از کشته شدن مهران سماک، ادعا کرد که او با گلوله اسلحه شکاری کشته شده است، اما روز پنجشنبه ۱۰ آذر، مهدی میرفلاح، دادستان رشت، مدعی شد که این جوان معترض با شلیک « گلوله ساچمه‌ای» کشته شده است.

در ایذه نیز روز جمعه ۱۱ آذرماه، مردم معترض با شرکت در مراسم سوم حامد سلحشور، از کشته‌شدگان اعتراض‌های ایذه، این مراسم را به صحنه اعتراض ضدحکومتی تبدیل کردند و به سردادن شعار علیه علی خامنه‌ای پرداختند.

مردم معترض ایذه در سوم حامد سلحشور در ایذه با سر دادن شعارهایی چون «امسال سال خونه، سید علی سرنگونه» و «مرگ بر خامنه‌ای»، به کشتن این جوان و همچنین کشتار فجیع شماری از مردم، زنان و کودکان از جمله کیان پیرفلک در اثر شلیک نیروهای سرکوبگر جمهوری اسلامی در ایذه اعتراض کردند.

حامد سلحشور روز ۴ آذر ماه در جاده دهدز به ایذه بازداشت شد و نیروهای سرکوبگر جمهوری اسلامی پنج روز بعد به خانواده او اعلام کردند که این جوان جان خود را از دست داده است.

دیدگاه‌ و نظرات ابراز شده در این مطلب، نظر نویسنده بوده و لزوما سیاست یا موضع ایرانگلوبال را منعکس نمی‌کند.

انتشار از:

ایران گلوبال

فیسبوک - تلگرامفیسبوک - تلگرامصفحه شما

دیدگاه‌ها

کیانوش توکلی

جناب تبریزی گرامی 1- مرسی بابت دقت در اشتباهی که س یجای ث  امد البته من   چند ساعت پیش آن  را اصلاح کرده بودم 2-  اما درباره  این تیتر " نگاه كنيد اين زن چگونه مقابل چهار ولگرد دیوث  از خود دفاع می كند".   داستان  "چهار ولگرد دیوث "  اصطلاحی  قدیمی  است که  57 ها  بخوبی بیاد می آورند که ماشین ها ی تویوتا با مارک  DW  (4 ولگرد دیوث)  که  چهار تا کمیته چی  در ان آن  نشسته بودند واز صبح تا شام در  کوچه و خیابان را بدنبال شناسایی و دستگیری مبارزان پرسه می زدند _ گفته می شد   . احتمالا شما ان دوران سخت را  ندیده بودید .

آن وقت ما به این ماشین ها می گفتیم : چهار ولگرد دیوث

مهسی امینی

ش., 03.12.2022 - 19:20 پیوند ثابت
تبریزی

در جهان اینترنت به کارگیری واژه های زشت زننده شلخته نویسی نامیده می شود و یافته ها نشان داده اند که شلخته نویسی از سوی دشمنان رژیم ولایت فقیه به سود این رژیم دوزخی می انجامد! در تیتر این نوشتار گذشته از آن که واژه "د....." با "سین" نوشته شده است و از نگر دستور زبان این واژه باید با "ث" نوشته شود تیتر این نوشتار نیز باید ویرایش شود و به جای تیتر: "نگاه كنيد اين زن چگونه مقابل چهار ولگرد د..... از خود دفاع می كند" باید نوشته شود: "نگاه كنيد اين زن چگونه مقابل چهار مزدور آخوندیسم از خود دفاع می كند" در حقیقت نیز چهار مزدور آخوندیسم به این خانم حمله می کنند نه چهار ولگردی که هیچ ارتباطی با رژیم دوزخی ولایت فقیه ندارند!

ش., 03.12.2022 - 19:00 پیوند ثابت

افزودن دیدگاه جدید

لطفا در صورتیکه درباره مقاله‌ای نظر می‌دهید، عنوان مقاله را در اینجا تایپ کنید

متن ساده

  • تگ‌های HTML مجاز نیستند.
  • خطوط و پاراگراف‌ها بطور خودکار اعمال می‌شوند.
  • Web page addresses and email addresses turn into links automatically.

لطفا نظر خودتان را فقط یک بار بفرستید. کامنتهای تکراری بطور اتوماتیک حذف می شوند و امکان انتشار آنها وجود ندارد.

CAPTCHA
لطفا حروف را با خط فارسی و بدون فاصله وارد کنید CAPTCHA ی تصویری
کاراکترهای نمایش داده شده در تصویر را وارد کنید.