رفتن به محتوای اصلی

پادگان امام حسین اهواز به اتش کشیده شد
10.12.2022 - 18:31

تصاویر ویدئویی در شبکه‌های اجتماعی حاکی از وقوع آتش‌سوزی گسترده در پادگان بسیج ناحیه امام حسین اهواز در بامداد شنبه نوزدهم آذر ماه است.

ینا یر گزارش رادیو فردا؛  این تصاویر شعله‌های بلند و گسترده آتش در یک منطقه نظامی در داخل شهر اهواز را نشان می‌دهد از ساعت‌های اولیه بامداد دچار آتش‌سوزی شده و تا ساعاتی بعد همچنان در آتش می‌سوزد.

در یکی از ویدیوها شاهدان عینی می‌گویند که «پادگان امام حسین اهواز» در بامداد نوزدهم آذر دچار آتش‌سوزی شده است.

در شهر اهواز پادگانی نظامی به نام «ناحیه مقاومت بسیج امام حسین اهواز» در محدوده تقاطع اتوبان مدرس و میدان چهار شیر این شهر قرار دارد.

این منطقه نظامی از مناطقی است که در اختیار سپاه استان خوزستان قرار دارد و این سپاه استانی از آن به عنوان محل استقرار «سپاه ناحیه امام حسین اهواز» و «ناحیه بسیج امام حسین اهواز» استفاده می‌کند.

«سپاه ناحیه امام حسین اهواز» و «ناحیه بسیج امام حسین اهواز» از مراکز اصلی و محوری سپاه شهر اهواز و سپاه استان خوزستان است که در اقدامات امنیتی، تبلیغاتی و همچنین فرماندهی سرکوب اعتراضات شهر اهواز نقش محوری دارد.

مقام‌های شهر اهواز و سپاه خوزستان تاکنون درباره آتش‌سوزی گسترده بامداد شنبه در پادگان امام حسین اهواز توضیحی ارائه نکرده‌اند.

همزمان با آتش‌سوزی این پادگان در اهواز، ویدیوهای دیگری از آتش‌سوزی چند پایگاه بسیج در شهرهای مختلف از جمله آتش سوزی گسترده در پایگاه بسیج رضوانشهر در استان گیلان و به آتش کشیده شدن شدن یک پایگاه بسیج در شهر مشهد نیز منتشر شده است.

در تصاویر مربوط به آتش‌سوزی پایگاه بسیج در مشهد، فردی به آتش کشیدن بخشی از این پایگاه را اعتراضی به اعدام محسن شکاری توصیف می‌کند.

دیدگاه‌ و نظرات ابراز شده در این مطلب، نظر نویسنده بوده و لزوما سیاست یا موضع ایرانگلوبال را منعکس نمی‌کند.

انتشار از:

ایران گلوبال

فیسبوک - تلگرامفیسبوک - تلگرامصفحه شما

افزودن دیدگاه جدید

لطفا در صورتیکه درباره مقاله‌ای نظر می‌دهید، عنوان مقاله را در اینجا تایپ کنید

متن ساده

  • تگ‌های HTML مجاز نیستند.
  • خطوط و پاراگراف‌ها بطور خودکار اعمال می‌شوند.
  • Web page addresses and email addresses turn into links automatically.

لطفا نظر خودتان را فقط یک بار بفرستید. کامنتهای تکراری بطور اتوماتیک حذف می شوند و امکان انتشار آنها وجود ندارد.

CAPTCHA
لطفا حروف را با خط فارسی و بدون فاصله وارد کنید CAPTCHA ی تصویری
کاراکترهای نمایش داده شده در تصویر را وارد کنید.