رفتن به محتوای اصلی

شکست دیوار جدایی ها ، ترس و سکوت؛ هوش سیستمی چیست و چرا نباید از نداشتن لیدر شیب نگران باشیم؟!
15.12.2022 - 16:21

از نداشتن لیدر شیب نباید ترسید بلکه باید آن را پرورش داد/ برای اولین باز در دنیا انقلابی بطور سیستمتیک انجام می شود  که یک ارزش انسانی وسط اش است. هوش سیستمی از هوش فردی بیشتر است

تصویر

رهبری یک مهارت کاملاً چندوجهی است. در رابطه با مفهوم رهبری تعاریف بسیاری ارائه شده و همچنان نیز دست‌‌خوش تغییر است! اما در نهایت، هدف رهبری توانایی پیش‌‌بینی و هدایت رویدادها است. این مهارت به واسطه آشنایی با دینامیک سیستم‌ها در اختیار افراد قرار می‌گیرد که برای تقویت این هوش امری ضروری است.

 یک رهبر دیگران را به عمل کردن تشویق می‌کند در حالیکه به طور همزمان شیوه عملکرد آن‌ها را هدایت می‌کند. راهبران باید شخصیت لازم را داشته باشند تا دیگران بتوانند از دستورات آن‌ها پیروی کنند و باید مهارت تفکر انتقادی و تحلیلگر را داشته باشند تا بهترین روش استفاده از منابع در اختیار سازمان را بدانند.

دیدگاه‌ و نظرات ابراز شده در این مطلب، نظر نویسنده بوده و لزوما سیاست یا موضع ایرانگلوبال را منعکس نمی‌کند.

انتشار از:

کیانوش توکلی

فیسبوک - تلگرامفیسبوک - تلگرامصفحه شما

دیدگاه‌ها

نظرات رسیده

صابر احمدی : با درود فراوان به تو  کیانوش عزیز و قدردانی از زحمات شبانروزیت !
خوشبختانه صحبت های تو در ارتباط با  تئوری هوش سیستمی ، ضرورت وجود ارگان‌های تکمیلی ، که بودن  آنها هم در دوران پروسه انقلاب و هم بعد از پیروزی انقلاب  است را بخوبی نشان داد . 
در بحث مربوط به نو آوری ، که واقعا جز جدائی ناپذیر   پیروزی یک انقلاب است ، مثال راه پیمائی سکوت ، آنهم بعد از آنهمه فریاد ، نه تنها نو آوری نیست بلکه بعنوان موفقیت جنایتکاران در مقابله با معترضین ارزیابی می شود که چه بسا توسط عوامل اطلاعاتی خود رژیم اشاعه داده می شود،  ‌باید هشیار بود و در هر گام کوتاه یا بلند نباید قطب نمای تضیف دیکتاتور را از دیت داد ! ضمنا تمام نکته هایت  را که از عواقب حضور گسترده توده های مردم در کف خیابان حاصل می شود  ، رژیم بهتر از تو می داند و هیچوقت و تحت هیچ شرایطی تن به آن نخواهد داد !( در خواست از دیکتاتور برای زور آزمایی مسالمت آمیز منظورم است )
برقرار و شاد باشی
 

پ., 15.12.2022 - 23:35 پیوند ثابت
نظرات رسیده

Javid Namjou

 

درود به آقای توکلی گرامی، سپاس فراوان برای روشنگری و پیشنهاد های شما. از آنجا که شما قدرت بیان و واکاوی خوبی دارید، منتظر ویدیوهای دیگر شما هستم.

پ., 15.12.2022 - 21:00 پیوند ثابت
نظرات رسیده

احسن جناب توکلی گرامی ، شکل مبارزات داخل ایران را خود مردم و عقل جمعی داخل کشور تعیین می‌کنه و پیش می‌بره از خارج از ایران دخالت کردن و رهنمود دادن باعث ضربه خوردن و زیر فشار رفتن جنبش داخل کشور خواهد بهترین حالت برای خارج نشینان پشتیبانی بدون رهنمود و تعیین و تکلیف کردن است .

پ., 15.12.2022 - 16:33 پیوند ثابت

افزودن دیدگاه جدید

لطفا در صورتیکه درباره مقاله‌ای نظر می‌دهید، عنوان مقاله را در اینجا تایپ کنید

متن ساده

  • تگ‌های HTML مجاز نیستند.
  • خطوط و پاراگراف‌ها بطور خودکار اعمال می‌شوند.
  • Web page addresses and email addresses turn into links automatically.

لطفا نظر خودتان را فقط یک بار بفرستید. کامنتهای تکراری بطور اتوماتیک حذف می شوند و امکان انتشار آنها وجود ندارد.

CAPTCHA
لطفا حروف را با خط فارسی و بدون فاصله وارد کنید CAPTCHA ی تصویری
کاراکترهای نمایش داده شده در تصویر را وارد کنید.