رفتن به محتوای اصلی

به کوری چشم دشمنان ایران، نخستین گام پیروزمندانه برداشته شد
30.04.2013 - 20:34

سرانجام بعد از سی و چهار سال که از اشغال شدن میهن عزیزمان، به دست آخوندهای جنایتکار حکومت اسلامی می گذرد؛ امروز یکشنبه بیست و هشتم آوریل 2013 میلادی، اعضای مجمع مؤسس کمیته موقت شورای ملّی ایرانیان، که برای ایجاد تسهیلاتی جهت برنامه ریزی و تدارکات برای برگزاری یک انتخابات آزاد در ایران اعلام آمادگی کرده و انتخاب شده اند؛ براساس برنامه از پیش طراحی شده، در شهر پاریس در کشور فرانسه، در روزهای 27 و 28 ماه جاری ( آوریل 2013 میلادی ) در کنار یکدیگر قرار گرفته اند؛ تا به بررسی منشور فراخوان ملّی ایرانیان بپردازند. 

پس از آنکه به مدت دو روز و یک شب کامل و با حوصله بسیار، به نظریات افراد داخل سالن برگزاری نشست، و نیز به پیشنهادهائی که از طریق اسکایپ و به وسیله اینترنت با آنان در میان گذاشته می شد؛ و صد البته با نظارت مستقیم همه شرکت کنندگان در این گردهمآئی مهم، مشغول بررسی همه دیدگاه های رسیده، جهت ایجاد تغییرات لازم در برخی از بندهای منشور شانزده گانه پیشنهادی بودند. بعد از گذاشتن وقت کافی برای گفتگو در مورد نظریات اعضای حاضر در نشست مذکور، پس از اندکی اصلاحات در بعضی از بندها ( جابجائی چند کلمه با یکدیگر، و یا حذف یک واژه و جایگزینی واژه مناسب تری به جای آن )، مفاد شانزده گانه منشور به اتقاق آراء ( رأی گیری از حاضران داخل سالن و نیز از طریق کامپیوتر و با روش مجازی توسط اینترنت ) از کسانی که به دلایلی نتوانسته بودند به طور حضوری در آن جلسه باشند. )، خوشبختانه به گونه مثبت و به اتفاق آراء مورد تصویب قرار گرفت.

دقایقی پس از این رویداد تاریخی، بخش دیگر آن که به پندار من از اهمیت بیشتری هم برخوردار است مورد بررسی اعضا واقع شد. این بخش بسیار مهم برگزینی سخنگوی رسمی شورای ملی ایرانیان، برای حضور در مجامع بین المللی در جهان است. همانطوری که انتظار می رفت، اعضای شرکت کننده در این نشست تاریخی، به اتفاق همدیگر رأی دادند که شاهزاده رضا پهلوی ( شهریار عزیز من و میهنم ) به عنوان " سخنگوی رسمی شورا " انتخاب گردیدند. 

چقدر در انتظار شنیدن این خبر شب و روزهایم را با اندیشه به ایران، و آزادی ملک و ملت اش طی نموده بودم. چقدر آرزومند شنیدن این خبر مسرت بخش، شبها و روزهای زیادی را، با این اندیشه که بالاخره سرنوشت ما و میهن مان چه خواهد شد به سر آورده بودیم؟ بسی شادمانی، که سرانجام چنین شخصیت بارزی، که بدون تردید به جهت داشتن پتانسیل های لازم یک شخصیت والا برای انجام این امر مهم می باشند را می توانیم به دنیا معرفی بکنیم ( گر چه که ایشان را بسیاری از مردمان گیتی می شناسند و می دانند که جانشین برحق حکومت پادشاهی در ایران می باشند. ) 

اعضای کمیته موقت مجمع مؤسس شورای ملی ایرانیان، با انتخاب کردن شاهزاده رضا پهلوی به عنوان شایسته ترین گزینه موجود در میان ما ایرانیان، جهت سخنگوئی شورای ملی به نیابت از سوی ملت شریف ایران، نشان دادند که خودشان نیز شایستگی شرکت در این نشست بسیار مهم تاریخی را داشته اند. از این پس می توانیم با خیال راحت برای رساندن پیام آزادیخواهانه مردم مملکت مان، که بزرگترین آرمان شان نجات یافتن میهن اشغال شده، و آزادی ایرانیان درون سرزمین اهورائی مان است؛ در مجامع بین المللی و در مجالس رسمی در جهان، کسی را داشته باشیم که دیدگاهها و خواسته های ملت ایران را به گوش سایر مردمان دنیا برساند. ویژه آن که سخنگوی مورد نظر، شخصیتی همچون شاهنشاه میهن مان باشند، که بیش از نیمی از عمر خویشتن را، به سبب اشغال شدن سرزمین شان در مهاجرتی اجباری به سر برده باشند. 

از آنجائی که می دانیم بسیاری از شخصیت های سیاسی دنیا، به خوبی ایشان را می شناسند و بارها به سخنرانی های ملی میهنی ایشان در نشست های رسمی گوش فرا داده و با کتابها و مقالات روشنگرانه ایشان آشنائی دارند؛ از اینرو، مایلم مراتب مباهات خودم، به وجود افتخار برانگیز شهریار ایراندوستم را به ایشان و هم میهنان عزیزم تقدیم بدارم. با آنکه می دانم در طول این سی و چهار سال سیاه، که سرزمین باستانی ام در اشغال بدترین تبار روزگار می باشد؛ پادشاه برحق میهنم، شاهنشاه رضاشاه دوم پهلوی سوم، همواره در تکاپوی آزادسازی ایران از یوغ اسارت تازی تباران، و نجات دادن هم میهنان خویش از ستمکاری های جنایت پیشگان حکومت پلید اسلامی به سر برده اند؛ اما بدون تردید از این پس، خیال همگی ما آسوده خواهد بود که یکی از شایسته ترین فرزندان ایرانزمین، پرچم آزادیخواهی را به دست با کفایت خود می گیرند و همگی ما را به سرمنزل مقصود خواهند رساند.

آنچه که مسلم است، بر یکایک ما ایرانیاران ( در برون و درون مرزهای کشورمان ) نیز فرض مسلم است؛ که همواره و در هر شرایطی، به گوش باشیم تا چنانچه امری پیش بیاید که به همیاری و همفکری ما نیز نیاز باشد؛ از هیچ کمک و کوششی که از عهده ما بربیاید، در این زمینه فروگذاری نکنیم.
پاینده ایران، جاوید رضاشاه دوم پهلوی سوم، سرفراز باد ملت میهن پرست ایران
بهار 2572 آریائی هلند
محترم مومنی روحی

دیدگاه‌ و نظرات ابراز شده در این مطلب، نظر نویسنده بوده و لزوما سیاست یا موضع ایرانگلوبال را منعکس نمی‌کند.

کیانوش توکلی

فیسبوک - تلگرامفیسبوک - تلگرامصفحه شما

توجه داشته باشید کامنت‌هایی که مربوط به موضوع مطلب نباشند، منتشر نخواهند شد! 

افزودن دیدگاه جدید

لطفا در صورتیکه درباره مقاله‌ای نظر می‌دهید، عنوان مقاله را در اینجا تایپ کنید

متن ساده

  • تگ‌های HTML مجاز نیستند.
  • خطوط و پاراگراف‌ها بطور خودکار اعمال می‌شوند.
  • Web page addresses and email addresses turn into links automatically.

لطفا نظر خودتان را فقط یک بار بفرستید. کامنتهای تکراری بطور اتوماتیک حذف می شوند و امکان انتشار آنها وجود ندارد.

CAPTCHA
لطفا حروف را با خط فارسی و بدون فاصله وارد کنید CAPTCHA ی تصویری
کاراکترهای نمایش داده شده در تصویر را وارد کنید.