رفتن به محتوای اصلی

آیا ایران اینترنشنال در دام خبری سازمان اطلاعات سپاه افتاده بود ویا خود همین خبر هم فیک است؟!
06.01.2023 - 07:33

اختصاصی ایران اینترنشنال: پاسدار قاسم فتح‌اللهی به دست اطلاعات سپاه پاسداران کشته شده است

اطلاعات رسیده به ایران اینترنشنال حاکی‌ست نیروهای اطلاعات سپاه پاسداران قاسم فتح‌اللهی، عضو سپاه محمد رسول‌الله تهران را کشته‌اند. بنا بر این اطلاعات، فتح‌اللهی از سرکوب معترضان خودداری کرده و سپاه به این نتیجه رسیده بود که او با بخشی از نیروهای امنیتی ناراضی در ارتباط بوده است.

خبرگزاری‌های فارس و تسنیم روز سه‌شنبه ۱۳ دی ماه،‌ خبری کوتاه را درباره کشته شدن فتح‌اللهی منتشر کردند. به گزارش این رسانه‌های وابسته به سپاه پاسداران، فتح‌اللهی که فرمانده پایگاه بسیج ثارالله مسجد امام سجاد نیز بود، عصر سه‌شنبه به ضرب گلوله در مقابل خانه‌اش در تهران کشته شده است.

بر اساس اطلاعات موثقی که از منابع داخل ایران به دست ایران‌اینترنشنال رسیده، کشته شدن فتح‌اللهی به دست نیروهای اطلاعات سپاه پاسداران صورت گرفته است.

طبق این اطلاعات، فتح‌اللهی عصر روز سه‌شنبه ۱۳ دی مقابل خانه‌اش با شلیک چند گلوله از پا درآمده و ضارب با یک دستگاه موتورسیکلت از محل گریخته است.

اطلاعات رسیده به ایران‌اینترنشنال حاکی است سازمان اطلاعات سپاه در هفته‌های گذشته به فتح‌اللهی مشکوک شده و او را تحت نظر قرار داده بوده است.

منابع ایران‌اینترنشنال گفتند فتح‌اللهی از مقابله با تظاهرکنندگان و سرکوب آنان خودداری کرده است. سازمان اطلاعات سپاه در ادامه تحقیقات خود به این نتیجه رسیده است که فتح‌اللهی، تنها نیست و با بخشی از نیروهای امنیتی ناراضی که از سرکوب معترضان و شلیک به آنان خوداری می‌کنند در ارتباط است.

به گفته منابع ایران‌اینترنشنال در ایران، سازمان اطلاعات سپاه از روند رو به رشد سرپیچی نیروهای امنیتی از مقابله با معترضان به شدت نگران است و اقداماتی را برای برخورد با این روند آغاز کرده است.

منابع ایران‌اینترنشنال گفتند فتح‌اللهی به وسیله یک دستگاه پلی‌استیشن با شبکه‌ای از معترضان در ارتباط بوده است. ضارب یا فرد دیگری که همراه او بوده، این دستگاه پلی‌استیشن را نیز با خود برده‌ است.

دیدگاه‌ و نظرات ابراز شده در این مطلب، نظر نویسنده بوده و لزوما سیاست یا موضع ایرانگلوبال را منعکس نمی‌کند.

انتشار از:

ایران گلوبال

فیسبوک - تلگرامفیسبوک - تلگرامصفحه شما

افزودن دیدگاه جدید

لطفا در صورتیکه درباره مقاله‌ای نظر می‌دهید، عنوان مقاله را در اینجا تایپ کنید

متن ساده

  • تگ‌های HTML مجاز نیستند.
  • خطوط و پاراگراف‌ها بطور خودکار اعمال می‌شوند.
  • Web page addresses and email addresses turn into links automatically.

لطفا نظر خودتان را فقط یک بار بفرستید. کامنتهای تکراری بطور اتوماتیک حذف می شوند و امکان انتشار آنها وجود ندارد.

CAPTCHA
لطفا حروف را با خط فارسی و بدون فاصله وارد کنید CAPTCHA ی تصویری
کاراکترهای نمایش داده شده در تصویر را وارد کنید.