رفتن به محتوای اصلی

گزارش اختصاصی از تجاوز ماموران سپاه به دو دختر جوان؛ رسوایی عدالت علی خامنه‌ای
08.02.2023 - 21:35

مامورانی که کارشان تجاوز است

معاون دادستان در نامه خود به دادستان اشاره کرده که دو دختر به کلانتری ۱۲۴ قلهک مراجعه کرده و شکایتی را درباره بازداشت و تجاوز ماموران به آن‌ها در شامگاه ۱۱ مهر ماه طرح کرده‌اند.

شهریاری بلافاصله پس از اشاره به شکایت این دو دختر نوشته که با «هماهنگی صورت گرفته» با حفا (حفاظت اطلاعات فرماندهی انتظامی تهران بزرگ) شکایت این دو دختر ثبت «نشده» است.

در ادامه این نامه آمده که یک فرد به نام علیرضا صادقی به عنوان متهم و پدرش حسین صادقی، در منزلشان در خیابان پیروزی تهران بازداشت شده‌اند.

در طی این بازداشت همچنین مقادیر زیادی باتون، فشنگ جنگی، جلیقه ضد گلوله، بی‌سیم، دست‌بند و تعداد زیادی اوراق شناسایی فراجا، سپاه، قوه قضاییه و مقادیر زیادی دلار و همچنین مواد مخدر از منزل متهم کشف شده است.

فردی به نام علیرضا حسینی، سروان پاسدار و مسوول اطلاعات یگان «امام حسن مجتبی» که موتورسیکلت او در منزل «‌متهم دستگیر شده» بوده نیز بازداشت و به بازداشتگاه ساحفا فراجا (سازمان حفاظت اطلاعات فراجا) منتقل شده است.

نامه‌ سرپرست دادسرای عمومی و انقلاب خطاب به دادستان انقلاب، حاوی اعتراف‌های افراد بازداشت شده و اقرار آن‌ها به تجاوز جنسی به دو دختر معترض بازداشت شده است.

علیرضا صادقی، مامور سپاه، در اعتراف خود اشاره کرده که در تاریخ ۱۱ مهر برای انجام ماموریت به منطقه ستارخان اعزام شده‌اند و دو نفر خانم و یک آقا را در نزدیکی پمپ بنزین ستارخان بازداشت کرده‌اند.

در این اظهارات آمده که آن‌ها بازداشت‌شدگان را به سپاه تهران انتقال داده‌اند ولی مسوول مربوطه گفته که امکان پذیرش «‌متهم خانم» ندارند و در نتیجه این دو دختر را به سمت تهرانپارس برده‌اند.

این مامور سپاه در ادامه به تجاوز جنسی خود به دختر بازداشت شده اعتراف کرده و مدعی شده است این دختر در خودرو به او پیشنهاد رابطه جنسی داده و او با «‌جاری کردن خطبه صیغه موقت»، با او عمل جنسی انجام داده است.

او با نام بردن از همراهان خود به اسامی علیرضا حسینی، حجت کیوان‌لو و علی شاهرودی، گفته است که آن‌ها ممکن است با دیگر دختر بازداشت شده رابطه جنسی برقرار کرده باشند.

دیدگاه‌ و نظرات ابراز شده در این مطلب، نظر نویسنده بوده و لزوما سیاست یا موضع ایرانگلوبال را منعکس نمی‌کند.

انتشار از:

ایران گلوبال

فیسبوک - تلگرامفیسبوک - تلگرامصفحه شما

افزودن دیدگاه جدید

لطفا در صورتیکه درباره مقاله‌ای نظر می‌دهید، عنوان مقاله را در اینجا تایپ کنید

متن ساده

  • تگ‌های HTML مجاز نیستند.
  • خطوط و پاراگراف‌ها بطور خودکار اعمال می‌شوند.
  • Web page addresses and email addresses turn into links automatically.

لطفا نظر خودتان را فقط یک بار بفرستید. کامنتهای تکراری بطور اتوماتیک حذف می شوند و امکان انتشار آنها وجود ندارد.

CAPTCHA
لطفا حروف را با خط فارسی و بدون فاصله وارد کنید CAPTCHA ی تصویری
کاراکترهای نمایش داده شده در تصویر را وارد کنید.