رفتن به محتوای اصلی

مواظب باشید در ریل دستگاه اطلاعاتی رژیم نیفتید!
26.02.2023 - 22:34

هدف سایبری های رژیم زدن هشت ضلعی( شاهزاده / مسیح / حامد , عبدالله مهتدی و....) است . اکنون حامد بخاطر اینکه در مورد مجاهدین اظهار نظر کرده است و با یک خبرنگار اسراییلی مصاحبه نکرده است بشدت مورد نقد و حمله بخشی از هوداران پادشاهی ، مجاهدین قرار گرفته است . مواظب باشید در ریل دستگاه اطلاعاتی رزیم نیفتید. این حق هر کسی است که در مورد میزان نفوذ احزاب سیاسی اظهار نظر بکند و ازاد است که باهر خبرگزاری مصاحبه بکند و یا نکند. امروز حامد ، فردا شاهزاده و پس فردا مسیح و ....دیگران سیبل دستگاه اطلاعاتی رژیم اند

امیرعباس فخرآور ادعا کرده است که  : « نیمی از نفرات هواپیمای اوکراینی می خواستند به مراسم خاکسپاری قاسم سلیمانی بروند...و حامد اسماعیلیون نمایندگی می کند همان افرادی را که دمُشان به رژیم وصل بود.»

 

 اصلن معلوم نیست که "اصل خبر " چه بوده است؟ باید خود حامد توضیح بدهد ولی دلیل اصلی حملات به حامد مربوط به ا ظهار نظر حامد در باره مجاهدین بوده است که گفته بود که مجاهدین در بین ایرانیان جایی ندارند

دیدگاه‌ و نظرات ابراز شده در این مطلب، نظر نویسنده بوده و لزوما سیاست یا موضع ایرانگلوبال را منعکس نمی‌کند.

ایران گلوبال

فیسبوک - تلگرامفیسبوک - تلگرامصفحه شما

توجه داشته باشید کامنت‌هایی که مربوط به موضوع مطلب نباشند، منتشر نخواهند شد! 

دیدگاه‌ها

نظرات رسیده

شهلا فرید :  همه در دام یک کانال تلگرامی که معلوم نیست چی هست افتادند. شاید حامد نمی خواسته با هر نشریه ای مصاحبه کنه و این حق شه. ایا می پذیریم که باید این جمع نشانگر تنوع باشد یا می خواهیم یک بعلاوه دیگران باشد. متاسفانه این شانتاژها در جهت دمکراسی نیست. خب اگر مجلس موسسانی بخواهد شکل بگیرد، شما به حامد رای ندهید. دیگر این قدر داد و قال برای چیست.

د., 27.02.2023 - 07:54 پیوند ثابت
نظرات رسیده

اصغر نصرتی: آقای توکلی این رسانه‌ی اسرائیلی ست که مقوله را مطرح کرده است اگر ما از دست‌های آلوده‌ی نیروهای امنیتی رژیم نگران هستیم، اگر اسرائیل واقعن نگران آینده‌ی دموکراتیک ایران است و اگر برای ما ایرانی‌ها اصل آزادی و دموکراسی و حتی منافع ملی مهم است نباید تا کسی خلاف خط رضا پهلوی  عمل کرد و فکر کرد نگران شویم و به او پشت کنیم ، بلکه ببینیم در حال حاضر مخالفت با رژیم بیشتر اهمیت دارد یا نگاه مخالف پهلوی داشتن؟! مگر اینکه نظر غیر رضا پهلوی را  مجاز برای طرح و دخالت در آینده ی ایران ندانیم. این همان شاه‌الهی‌های در راه هستند که اینبار میخواهند با توجیهی‌ات پنهان و آشکار پوتین‌های نظامی پهلوی را جای نعلین‌های آخوندها  بگذارند! “هر کس که با رضا پهلوی نیست، محکوم است”! هر کس کوچکترین تفکر مستقل جدا از پهلوی داشته باشد محکوم به  تسلیم «شاه‌الهی»هاست اما همین‌ها که هر سخن و رفتار حامد را برجسته میکند وقتی ثابتی را در تظاهرات و مشاور پهلوی می‌بینند یادشان می‌رود فکر کنند و بترسند از روزی که ثابتی دوباره بجای امثال لاجوردی بیاید! افسوس که تاریخ نه برای فهمیدن بلکه برای سرکرمی شماری شده است. افسوس! روشنفکران دیروز حسی در میقات بودند و امروزی‌هاخسی در سلطنت!

د., 27.02.2023 - 07:49 پیوند ثابت
نظرات رسیده

Hassan Amanatbari

سخنی با هموطنانی که باصطلاح خودشان ، ایشان یعنی حامد را نقد میکنند.

و بدون توجه و دقت کافی برفتار و برخوردهای حامد در مدتی که چه قبل سرنگونی هواپیما توسط جمهوری اسلامی و چه در مدتی که انقلاب و جنبش ازادیخواهی زن زندگی ازادی که چگونه صادقانه وقت گذاشته اند و برای پیشبرد این جنبش از هیچ کوششی کوتاهی نکرده. چقدر زود تمام کارهای ایشان فراموش شد و بخاطر اینکه ایشان بهر دلیلی نخواسته با یک خبرنگاری مصاحبه کند. مورد انتقاد شدید و اورا غیر سیاسی ووو

قرار دادند.

هموطنان کرامت انسانی ما کجا رفته. ؟ چرا قبل از سوال کردن از شخص ایشان بقضاوت مینشینند. ؟ تا کی باید این فرهنگ لعنتی قضاوت کردن دیگران را با خود باید یدک بکشیم. ؟ تا کی این فرهنگ لجام گسیخته بعلت عدم بلوغ سیاسی ما باید با خود بکشیم. دیگران را سیاسی نمیبینیم و هیچ کاری هم نمیکنیم بعد دیگران را بغیر سیاسی بودن قضاوت میکنیم تا کی. ؟ پایان سناریو تاکی ادامه دارد ؟. متاسفم.

ی., 26.02.2023 - 23:31 پیوند ثابت
نظرات رسیده

Farhang Ghassemi

"ما را به رندی افسانه کردند/ شاهان جاهل، شیخان گمراه"

#حافظ

یک بازمانده‌ از سیستمی بازنده‌ و نه شجاع‌دل بلکه بزدل، با منتالیته‌ی میلیتاریست، هرگز یک آنارشیست ساختارشکن یعنی انقلابی نخواهد بود؛ زیرا که انقلاب دگرگونی ساختاری‌ست. درواقع چنین شخصی به‌ پشتوانه‌ی بی‌خردی تام هم‌مشربان ساواکی و مشاورانِ از دامان رفسنجانی پریده در آغوش پهلوی، افزون بر این‌که همواره از حرکت‌های مردمی جا مانده است و هیچ برنامه‌ی رو به جلوئی نیز ندارد؛ یگانه نقشه‌‌ی راهش، پرش بر موج حرکت‌های خلاقه‌ی مردمی و حتا بازدارندگی(جنبش آنقدر هم رادیکال نشود تا از مطلوب‌است او عبور کند) و رونوشت از کودتاهای پیشین است؛ البته با غلظت نفرت بسیار بالاتر؛ زیرا در کودتاهای دیگر، نیروی نظامی تا این حد عامل جنایت و غارت و تجاوز و قاچاق ارز تا اعضای بدن نبوده‌اند که شعار اصلی مردم انقلابی این باشد:"بسیجی، سپاهی/داعش ما شمائی". چنین فرد متکی به عناصر ارتجاعی(در تضمین به قوای حوزوی و نظامی و دلالی و استعماری) نه‌تنها بر حرکت‌های پیشروانه‌ی انقلاب ما نمی‌افزاید، بلکه در بسیاری موارد با تلاش در کاستن از روح پوزیتیویستی آن، خواهان تحریف و تقلیل خواسته‌ها می‌شود؛ زیرا اختلاف‌های اساسی ساختاری با جان و کالبد این انقلاب دارد. انقلابی که در تمام زمینه‌ها از فکری تا عملکردی؛ ابداعی(نه رونوشتی) و ساختارشکنانه و سرکشانه برضد تمام عناصر ارتجاعی و تبعیض‌آمیز(حوزوی و نظامی و ژن برتر و سیستم طبقاتی)، سنتی، نوستالژیک، غوغاسالاری، غارت ثروت ملی، نابرابری، صغیر انگاشتن مردم و هر نوع تشکیلات هرمی است؛ حال آن‌که این عناصر تنها برگ‌های در دست پهلوی و اوباش فرشگردی است که از سوئی با رواج اخبار جعلی(disinformation) درباره‌ی دوران سلطه‌ی پهلوی‌ها، عوامل موثر در انقلاب ۵۷، تعریف و تاثیر روشن‌فکری و از سوی دیگر مغلطه‌پردازی در اساطیر و همانندجوئی کاذب و ناهم‌گون و مع‌الفارق پهلوی با برندهای تاریخ باستان، سعی در چنگ زدن به آن گذشته‌ی تکرار ناشدنی و سکه‌ی تقلبی زدن به نام خود و تصاحب آن دوران هستند؛ گوئی که ایشان نمایندگان داریوش کبیر هستند؛ درحالی‌که این چنین گروه تقلبی خود حقیقت‌پندار در ادبیات ما بیشتر به گوماته مغ معروف‌اند(روایت کتیبه داریوش).

و اما یک نکته درباره‌ی چاقوی تیز "تجزیه‌طلبی" که هم بسیج ولایت و هم بسیج سلطنت آن را به خیال خود دهان‌بندان ما ساخته‌اند هم‌چون اضافه‌بار بر گرده‌های انقلاب؛ درحالی‌که طبق اسناد تاریخی هرگز مردم ایران، انقلاب یا قیام یا حتا هجومی برای جدایی خود از ایران یا جدا کردن بخشی از آن نکرده‌اند؛ بلکه همیشه‌ی همیشه ترکیبی از حکم‌رانان و شاهان(صفوی به بعد) با کمک شیخان(بوقچیان شاهان صفوی به بعد) بوده‌اند که پای قراردادهای واگذاری بخشی از سرزمین ما یا نقشه‌های جدایی نشسته‌اند و حتا در بسیاری از موارد تا نقش دلال تنزل کرده‌اند و از قبل قرارداد شتیل گرفته‌اند.

پس خوب گوش کنید شما اراذل هرورباد که تا دیروز هم‌سفره‌ی سپاه و رانت و مافیای کثیف فوتبال و سینما و دفاتر تحکیم وحدت و غیره بودید(آغوش دفتر سلطنت بی چون و چرا و بی حتا یک پرسش به‌روی این دسته‌جات باز است؟؟؟!!!!) از ما هم‌دردان دارای درد مشترک، ایرانی‌تر نیستید و حق ادعای ایرانی‌تر بودن ندارید.

#زن_زندگی_آزادی

#مهسا_امینی

ی., 26.02.2023 - 23:08 پیوند ثابت
نظرات رسیده

Mohammad Reza Eskandari

مجاهدین اگر می خواهد در جنبش و مردم افراد از آنها خوب بگویند خود را با انقلاب ژینا همراه کنند و به خاطر دروغ های که به همه مبارزین زده اند معذرت بخواهند و در اردوگاه آلبانی برای همه باز کنند و حداقل مریم و مسعود رجوی با خبرنگاران ایرانی مصاحبه آزاد داشته باشند

ی., 26.02.2023 - 22:46 پیوند ثابت
نظرات رسیده

Goolnaz Gabrae

اگر هركس باشد كه حتما حق با شماست. مشكل اين أست كه نه هركس، بلكه كسي شده. و اين كس مي خواهد در سرنوشت آينده ي ايران نقش داشته باشد. ما به اندازه ي كافي از اين سياست ضد اسرائيلي نظام كشيده ايم. بس نيست به نظر شما.

ی., 26.02.2023 - 22:41 پیوند ثابت

افزودن دیدگاه جدید

لطفا در صورتیکه درباره مقاله‌ای نظر می‌دهید، عنوان مقاله را در اینجا تایپ کنید

متن ساده

  • تگ‌های HTML مجاز نیستند.
  • خطوط و پاراگراف‌ها بطور خودکار اعمال می‌شوند.
  • Web page addresses and email addresses turn into links automatically.

لطفا نظر خودتان را فقط یک بار بفرستید. کامنتهای تکراری بطور اتوماتیک حذف می شوند و امکان انتشار آنها وجود ندارد.

CAPTCHA
لطفا حروف را با خط فارسی و بدون فاصله وارد کنید CAPTCHA ی تصویری
کاراکترهای نمایش داده شده در تصویر را وارد کنید.