رفتن به محتوای اصلی

وظیفه اول , دفاع از منابع امریکا
درآمد از وظیفه اول
08.03.2023 - 19:42
برگردان:
از اینترنت
ترجمه و تلخیص:
Am
تهیه و تنظیم:
لاچین
تفسیر از:
Am

در آمد 727 هزار دلاری مسیح علینژاد (فقط از دولت آمریکا) گزارش سالانه مخارج دولت آمریکا منتشر شده است. دولت آمریکا موظف است که اسامی تمام کارکنان خود و حقوق و بورس و جایزه دریافتی را منتشر کند. در میان اسامی کارکنان، نام خانم مسیح علینژاد، کارمند وزارت خارجه آمریکا در شعبه رسانه ای موجود است. در این گزارش می بینیم که جمع حقوق و جایزه و بورسی را که ایشان در یافت کرده اند، 727 هزار و 410 دلار می باشد. البته منابع در آمد ایشان منحصر به این مقدار نیست. استبداد مذهبی که لجنزاری از ضد ارزشها را ایجاد کرده است وضعیت را به آنجا رسانده که که کسانی مبارزه را به منبع در آمد سرشاری برای خود تبدیل کرده اند. کسانی که به عنوان کارمند دولت آمریکا، اول وظیفه اشان حفظ و دفاع از منافع آمریکاست، با استفاده از روابط تار عنکبوتی قدرت، کوشش در به سرقت بردن جنبش آزادیخواهانه خواهانه ایرانیان دارند و از یک طرف از هر چه افزوده شدن بر تحریمها، که کمر فقیر ترین ها را شکسته و جیب رانتخواران ولایی را پر تر کرده است می شوند و از طرف دیگر برا ی مردم اشک تمساح می ریزند.

https://www.usaspending.gov/recipient/1ae4153a-dd…در آمد مسیح علی نژاد

دیدگاه‌ و نظرات ابراز شده در این مطلب، نظر نویسنده بوده و لزوما سیاست یا موضع ایرانگلوبال را منعکس نمی‌کند.

lachin
برگرفته از:
اینترنت

فیسبوک - تلگرامفیسبوک - تلگرامصفحه شما

توجه داشته باشید کامنت‌هایی که مربوط به موضوع مطلب نباشند، منتشر نخواهند شد! 

دیدگاه‌ها

نظرات رسیده

جناب لاچین  ( نام مستعار ) خود شما هم تابعیت  امریکاو یا یک کشور دیگر را   دارید و چنین سوگندی را خورده اید اید ولی در عین حال انسان مستقلی هستید و نظرات خود را علنا بیان می کنید . ابن سوگند نامه را کسی جدی نمی گیرد . در ضمن طبق قوانین سایت ایرانگوبال با اسامی مستعار نمی شود به اشخاص  حقیقی اتهام زد ، شما زمانی حق دارید به دیگران اتهام بزنید که نام و فامیل خود  را علنا  اینجا بیاورید .وقتی مردم در ایران با چهر ه باز شعار مرگ بر خامنه ای می دهند؛ آن وقت هیج توجیهی قابل قبول برای پنهان ماندن در خارج از کشور  نیست  ؛ از چه چیزی می ترسید؟!

پ., 09.03.2023 - 09:50 پیوند ثابت
lachin

ســالام دوســلار...

از طرف دوستم آقای م. زند.....................

ضرب مثل معروف داریم که میگوید “عدو شود سبب خیر اگر خدا خواهد”. خبر جیره خواری علینژاد ابتدا از طرف طرفداران شازده کوچولو پخش شد . چون آنها در درگاه ارباب نمیخواستند رقیب ببینند. برای خراب کردن او نزد غیر خودیها ( از نظر طرفدارانشان وابستگی و جیره خواری امریست بس نیکو) این سند را رو کردند. 

 

گروهی که از این سند فاش شده از طرف طرفداران شازده کوچولو استفاده کرده با اضافه کردن دیگر واقعیتها از آن بهترین استفاده را کرده و نقش مزورانه علینژاد ٬و امثال او در دربار شازده کوچولو٫ را بخوبی نمایان کرده.

 

یکی دیگر از فراورده های مثبت رو کردن این سند توسط گروه شازده کوچولو تشدید دعواهای بین رقبا در درگاه ارباب واشنگتن است. دار و دسته علینژاد به خوبی میدانند که کی پشت این برملا کردن این رسوایی است. 

 

طرفداران شازده کوچولو میگویند این آخرین میخ به تابوت سیاسی علینژاد است. چون اکنون ارباب تمام بنگاه های تبلیغاتی دولتی و “مستقل” را در اختیار شازده گذاشته اند. 

 

باید به ایشان گفت بخواب شاید در خواب به آرزویتان برسید.

چ., 08.03.2023 - 22:55 پیوند ثابت
lachin

عنوان مقاله
وظیفه اول , دفاع از منابع امریکا

دوستانی که در امریکا زندگی می کنند و تابعیت امریکای دارند بهتر میدانند که مهاجران کشورهای مختلف جهان در هنگام مصاحبه و مراسم اخذ تابعیت امریکای, سوگند میخورند که  اول از منابع امریکایی دفاع کرده  و در صورت لزوم ,  اسلحه بدست گرفته و به جنگ بروند. این یک حقیقت واقعی و خیلی طبیعی قوانین مهاجرت امریکاست. کسی تحت تاثیر سایبری های رژیم قرار نگرفته است. تمام مهاجران امریکایی از این قانون تابعیّت می کنند و باید هم بکنند.

چ., 08.03.2023 - 21:42 پیوند ثابت
نظرات رسیده

 مسیح در تلویزیون صدای امریکا مشغول بکار می باشد که مستقیما زیر نظر وزرات خارجه امریکا قرار دارد و از این اداره حقوق ماهیانه اش را دریافت می کند .وظیفه اول خانم مسیح علینژاد در ارتباط با ایران  بوده و اشکارا  علیه رژیم ددمنش  خامنه ای می باشد . لطفا تحت تاثیر سایبری های رژیم  قرار نگرفته  و حرف ها و اتهامات آنان را تکرار نکنید . مسیح این  زن مبارز که آخوندها را به ستوده آورده است ؛ افتخار ایران است  . زنده  باد مسیح ؛ زنده  باد زن زندگی آزادی / مرگ بر علی خامنه ای و نظام منحوس زن ستیزش

چ., 08.03.2023 - 20:27 پیوند ثابت

افزودن دیدگاه جدید

لطفا در صورتیکه درباره مقاله‌ای نظر می‌دهید، عنوان مقاله را در اینجا تایپ کنید

متن ساده

  • تگ‌های HTML مجاز نیستند.
  • خطوط و پاراگراف‌ها بطور خودکار اعمال می‌شوند.
  • Web page addresses and email addresses turn into links automatically.

لطفا نظر خودتان را فقط یک بار بفرستید. کامنتهای تکراری بطور اتوماتیک حذف می شوند و امکان انتشار آنها وجود ندارد.

CAPTCHA
لطفا حروف را با خط فارسی و بدون فاصله وارد کنید CAPTCHA ی تصویری
کاراکترهای نمایش داده شده در تصویر را وارد کنید.