رفتن به محتوای اصلی

جعل عکس و دروغ و پروپاگاندای سیاه علیه حامد اسماعیلیون در فرانکفورت
14.03.2023 - 09:08

 

اینروزها حجم جعل و تحریف، تهمت پراکنی و پروپاگاندای سیاه از سوی طیف های مختلف… بر علیه اقای حامد اسماعیلیون و یا… شدت یافته است. بنابر این جهت قوام و دوام یافتن اصول و ارزشهای دمکراسی و پایبندی و مسئولیت ما نسبت به این امر مهم، و همچنین پس زدن شیوه های ماکیاولیستی و استفاده از هر وسیله ای برای رسیدن به هدف، نمونه ای از این گونه اعمال آلوده در فضای سیاسی کنونی و بویژه پس از نشست جرج تاون و انتشار « منشور  همبستگی و سازماندهی برای آزادی ( مهسا)» را روشنگری کرده و هشدار بدهم که در قبال چنین اعمالی از جانب هر دسته و گروهی که باشد سکوت نکرده و در برابر این شیوه ها قاطعانه می ایستیم و حقایق را با مردم شرافتمند و افکار عمومی در میان می گذاریم.

تصویر

 

در پست فیسبوکی  آزاده خراسانی  Azadeh Khorasani  در روز ۱۳ مارس ۲۰۲۳ با جعل عکس و تحریف حقایق نوشته شده است:

« در تجمع دیروز در شهر فرانکفورت المان که حامد اسماعیلیون سخنرانش بوده به گفته پلیس ۶۰۰ نفر شرکت داشتند و همانطور که ملاحظه می کنید همه هم مجاهد بودند.

ننگ بر همه شما که بنام اپوزیسیون دارید مردم و کشور ایران را بسوی یک مصیبت دیگر می برید

انقلاب ملی ایران»

لینک فیسبوک:

https://www.facebook.com/photo?fbid=6408511812526069&set=a.1071222342921736

 

از آنجا که نگارنده ( سیامک نادری) در این تجمع حضور داشتم و از سویی دیگر بدلیل تجربه ۳۶ ساله از فرقه مجاهدین و سپس ۸ سال پژوهش در این زمینه ، جعل و تحریف  در این زمینه را به اطلاع میرسانم:

– عکس انتشار یافته و انتساب آن به تجمع فرانکفورت در ۱۱ مارس ۲۰۲۳، متعلق به تظاهرات۴ سال پیش در روز جمعه ۹ فوریه۲۰۱۹ در پاریس و مراسم سالگرد عاشورای مجاهدین( ۱۹ بهمن ۶۰ و کشته شدن موسی خیابانی و…)  است.

– این عکس ۴ سال پیش در رادیو فرانسه انتشار یافته است.

عکس و لینک انتشار یافته توسط رادیو فرانسه از این تظاهرات:

تصویر

 

– فرقه مجاهدین در این تظاهرات برغم اینکه آنرا عاشورای مجاهدین می نامد اما  با شال فیروزه ای رنگ ظاهر شد تا بدینوسیله رنگ  فیروزه ای که سمبل آقای  رضا پهلوی است  را مصادره کرده و یا حداقل آنرا مخدوش سازد.

– در این مورد مقاله ای در سایت حقیقت مانا انتشار یافته است:

تبدیل مراسم سنتی عاشورای مجاهدین، به رویارویی با رضا پهلوی. سیامک نادری

تصویر

 

 

– تحریف حقایق و ادعای  اینکه « همانطور که ملاحظه می کنید همه هم مجاهد بودند»  اساساً دروغ بوده  تنها یک پلاکارد کوچک با شعار محوری فرقه مجاهدین « مرگ بر ستمگر – چه شاه باشه چه رهبر» در این تجمع وجود داشت.

– در این پست ادعا شده است« به گفته پلیس ۶۰۰ نفر شرکت داشتند » این در حالی است که در زمان سخنرانی آقای حامد اسماعیلیون بیشترین تعداد جمعیت حضور داشت و آقای بهروز اسدی یکی از برگزار کنندگان این تجمع نسبت به تعداد جمعیت به نگارنده عنوان کرد:« پلیس تخمین زده است در این تجمع ۲۰۰۰ نفر شرکت کرده اند»

– در این پست عنوان شده است « ننگ بر همه شما که بنام اپوزیسیون دارید مردم و کشور ایران را بسوی یک مصیبت دیگر می برید» با توجه به این جعل و تحریف آشکار باید عنوان کرد:

ننگ، همین اعمال آلوده و ماکیاولیستی است و بکار گیری این  شیوه های ناشایست خود یک « مصیبت دیگر»  و کمک به دوام و بقای جمهوری اسلامی و  بکارگیری شیوه های وزارت اطلاعات است.  در شرایطی که  جوانان میهن در خیابان کشته شوند عناصر بدنبال منویات خاص گروهی  خود،انقلاب زن- زندگی – آزادی را طعمه ای برای رسیده به اهداف  خود می بینند.

به طبع وقتی در یک نمونه گزارش تحقیقی – تحلیلی« ۱۴۲بازجو، شکنجه گر و زندانبان در شورای ملی مقاومت »(۱) تحت هدایت مریم رجوی را روشنگری کردیم، در سایر موارد نیز اغماض نخواهیم کرد. در عصر اینترنت جعل و تحریف، نتیجه معکوس خواهد داشت و بر سر اینگونه افراد و گروه ها خراب خواهد شد.

ضمیمه:

       ۱)  ۱۴۲بازجو، شکنجه گر و زندانبان در شورای ملی مقاومت

اینجا را  کلیک کنید:

 

دیدگاه‌ و نظرات ابراز شده در این مطلب، نظر نویسنده بوده و لزوما سیاست یا موضع ایرانگلوبال را منعکس نمی‌کند.

سیامک نادری
برگرفته از:
حقیقت مانا

فیسبوک - تلگرامفیسبوک - تلگرامصفحه شما

توجه داشته باشید کامنت‌هایی که مربوط به موضوع مطلب نباشند، منتشر نخواهند شد! 

افزودن دیدگاه جدید

لطفا در صورتیکه درباره مقاله‌ای نظر می‌دهید، عنوان مقاله را در اینجا تایپ کنید

متن ساده

  • تگ‌های HTML مجاز نیستند.
  • خطوط و پاراگراف‌ها بطور خودکار اعمال می‌شوند.
  • Web page addresses and email addresses turn into links automatically.

لطفا نظر خودتان را فقط یک بار بفرستید. کامنتهای تکراری بطور اتوماتیک حذف می شوند و امکان انتشار آنها وجود ندارد.

CAPTCHA
لطفا حروف را با خط فارسی و بدون فاصله وارد کنید CAPTCHA ی تصویری
کاراکترهای نمایش داده شده در تصویر را وارد کنید.