رفتن به محتوای اصلی

علت دشمنی خامنه ای با زنان ایران چیست؟
14.04.2023 - 22:35

علت دشمنی رژیم دد منش جمهوری اسلامی با زنان ایران چیست؟

رژیم دد منش جمهوری اسلامی از بدو تاسیس دشمنی آشکار خود را با زنان این سرزمین به نمایش گذاشته است. هزاران زن به بهانه حجاب اجباری توسط گشت ارشاد مورد دستگیری شنکجه و تجاوز قرار گرفتند. صدها زن به خاطر فریاد ظلم ستیزی تحت عنوان زندانی سیاسی  به سیاه چال افکنده شدند. هزاران زن ایرانی مانند یک کالای بی ارزش  مشخصاتشان در سایت ها درج شد. تا به عنوان برده جنسی مورد کامجویی اتباع عراقی و پاکستانی قرار گیرند. هزاران دختر را با سو استفاده از فقر آنان به عنوان یک کالای جنسی به کشور های خلیج فارس صادر کردند و اکنون نیز  دختران مظلوم این سرزمین تحت شدید ترین حملات شیمیایی رژیم سفاک خامنه ای قرار گرفته اند .
اما علت دشمنی عمیق و ریشه دار رژیم دد منش جمهوری اسلامی با زنان ایرانی چیست ؟ پاسخ این سوال را در یک جمله میتوان خلاصه کرد. زنان ایرانی مانع تحقق حکومت اسلامی هستند. اما  زنان ایرانی با حیا،عفت و اصالت ریشه دارشان فرزندانی آگاه تربیت می کنند.و بر خلاف زنان در غرب در حفظ کانون گرم خانواده کوشا هستند. تربیت یک نسل آگاه که از سلامت روانی و جنسی برخوردار باشد. سبب میشود تا جامعه ایران در برابر پروژه شوم استثمار مردم ایران مقاومت کند. و این مقاومت حاصل زحمات مادران این سرزمین است. اما خامنه ای می کوشد زنان ایرانی را که بزرگترین دشمن وی در مسیر حکومت اسلامی هستند. به طرق مختلف از میان بردارد.که البته در این زمینه تا حدودی هم موفق بوده است.

۱. به ابتذال کشیدن زنان 

رژیم دد منش جمهوری اسلامی به بهانه صیغه و ایجاد خانه های عفاف سبب نشر ابتذال در جامعه شده است .نابودی سیستماتیک معیشت مردم هم باعث شده است. تا بسیاری از زنان جهت  تامین هزینه های زندگی به تن فروشی روی آورند .

۲. تحقیر زن ایرانی 

خانه های عفاف و رواج برده داری جنسی سبب  تحقیر زن ایرانی  و البته مردم ایرانی شده است. حقارتی که فشار روانی بسیاری بر مردم با اصالت ایران وارد می کند .
۳. طلاق  

رژیم دد منش جمهوری اسلامی با پنهان شدن پشت تحریم های آمریکا ضربات بسیار سختی به معیشت مردم وارد ساخته است. که سبب شده است بسیاری از ازدواج ها  به خاطر مشکلات اقتصادی به طلاق بینجامند.وبسیاری از زنان سرپرست خانوار شوند و بسیاری نیز دچار آسیب های اجتماعی شدید شوند .

۴. قوانین زن ستیزانه

رژیم دد منش جمهوری اسلامی با وضع قوانین زن ستیزانه امنیت زنان را سخت به خطر انداخته است .زنی به خاطر حفظ عفتش متجاوزی را به قتل میرساند اما اعدام می گردد، بیش از سی دانش آموز دختر توسط یک معلم خصوصی مورد تجاوز جنسی قرار می گیرند. اما فرد خاطی هیچ مجازاتی برای وی در نظر گرفته نمی‌شود .این قوانین زن ستیزانه سبب می‌شوند تا بیماران جنسی جامعه  جهت تجاوز به حقوق زنان گستاخ تر شوند و امنیت زن بیشتر تهدید شود. لذا تا زمانی که زنان ایرانی مانع از حکومت اسلامی هستند خامنه ای به دشمنی خود با آنان ادامه خواهد داد.

دیدگاه‌ و نظرات ابراز شده در این مطلب، نظر نویسنده بوده و لزوما سیاست یا موضع ایرانگلوبال را منعکس نمی‌کند.

مریم سلطانی

فیسبوک - تلگرامفیسبوک - تلگرامصفحه شما

توجه داشته باشید کامنت‌هایی که مربوط به موضوع مطلب نباشند، منتشر نخواهند شد! 

افزودن دیدگاه جدید

لطفا در صورتیکه درباره مقاله‌ای نظر می‌دهید، عنوان مقاله را در اینجا تایپ کنید

متن ساده

  • تگ‌های HTML مجاز نیستند.
  • خطوط و پاراگراف‌ها بطور خودکار اعمال می‌شوند.
  • Web page addresses and email addresses turn into links automatically.

لطفا نظر خودتان را فقط یک بار بفرستید. کامنتهای تکراری بطور اتوماتیک حذف می شوند و امکان انتشار آنها وجود ندارد.

CAPTCHA
لطفا حروف را با خط فارسی و بدون فاصله وارد کنید CAPTCHA ی تصویری
کاراکترهای نمایش داده شده در تصویر را وارد کنید.