رفتن به محتوای اصلی

شعار طرفداران سلطنت در روز مرگ خميني در لندن: مرگ بر سه فاسد، اسي و مصي و مجاهد.
08.06.2023 - 06:52

اصغر جیلو : شعار طرفداران سلطنت در روز مرگ خميني در لندن: مرگ بر

سه فاسد، اسي و مصي و مجاهد.

اسي حامد اسماعيليون و مصي هم مسيح علي نژاد است.

اين رشته سر دراز دارد، هركسي خواهان اتحاد وسيع بر عليه جمهوري اسلامي در سطح اپوزيسيون باشد، ميتواند هدف حمله اين جماعت اوباش قرار بگيرد.

 

همانگونه كه در كليپ مي ببينيد استيج را در اختيار دارند و متينگ را رهبري ميكنند و تعدادشان هم د ١٠ - ١٥ نفر بيشتر نيست ولي در اون پايين سكر كه در كليپ ديده . نميشود تعداد بيشتري شعارهاي اين ها را تكرار ميكنند.

 

 

 

 

دیدگاه‌ و نظرات ابراز شده در این مطلب، نظر نویسنده بوده و لزوما سیاست یا موضع ایرانگلوبال را منعکس نمی‌کند.

انتشار از:

ایران گلوبال

فیسبوک - تلگرامفیسبوک - تلگرامصفحه شما

دیدگاه‌ها

کیانوش توکلی

جبناب ع باقرزاده /1-  ببین در اینجا رسما می نویسم ؛ من را نه تنها نقد  بلکه  با خاک یکسان کن ولی شفاف کامنت ات را بنویس و مطمئن باش ؛ مشکلی برای نوشته انتقادی ات پیش نخواهد آمد . 2- من  گفتمان 57 را  28 سال پیش  بی رحمانه نقد کرده ام و در حال حاضر ستیزی با خانواده پهلوی ندارم  3-این ها ۱۵ تا بیست نفرند که هر هفته در لندن جنجال می افرینند و شعار هایشان به جای رژیم ؛ اپوزیسیون ایران را نشانه گرفته است به احتمال خیلی زیاد رییس این گروه مامور وزرات اطلاعات رژیم اسلامی است ، شاهزاده بایستی ابتدا سخنگو و یک تیم بازرسی درست کند و این عناصر افراطی که توسط نهاد های اطلاعاتی رژیم در لندن و سایر شهر ها بدنبال افزودن مخالفین او اقدام می کنند را خنثی سازند وگرنه همین گرو چند هفته بعد علیه خود رضا پهلوی شعار خواهند داد4_ با شناختی که از دستگاه اطلاعاتی رژیم تبهکار اسلامی دارم ؛ تقریبا مطمئن هستم که نهاد های اطلاعاتی یک چاهی برای سامانه پادشاهی کنده است و این گروه لندنی ؛ کلنگ زنان این چاه هستند.

پ., 08.06.2023 - 23:14 پیوند ثابت
نظرات رسیده

Farnoush Tabatabaie

جناب آقای اسکندری اینکه همه را به یک چشم ببیند اصلا پسندیده نیست. دوستان سلطنت طلبی هم هستند که از شروع جنبش ملی هموطنانمان پا به پای آنها در میدان بودند و پژواک صدای هموطنانشان. در همین کپنهاگ این جمع کارهای بسیاری را کرده‌اند از جمله تحصن ۴۰ ساعته در جلوی پارلمان. حال بگذریم از هر هفته که همه ما به شیوه خود شعله این آتش را زنده

نگاه داشته ایم. گفته شما در دید من فرقی با شعار آنها ندارد دو جبهه با کینه ای دیرینه 😔

پ., 08.06.2023 - 22:50 پیوند ثابت
نظرات رسیده

Hossain Safa

راست افراطى در جنبش ايران ، ادامه راست افراطى جهانى و همپالگى هاى داخلى آن هستند.

اين ها جون اعتقاد به آزادى و دموكراسى نداشته و از پايگاه مردمى برخوردار نيستند، راه هاى. انحرافى را براى بقاى رو به زوال خود انتخاب كرده اند .

اين ها را بايد در جنبش

افشا و منزوى كرد و نيات منسوخ و پليد آنان را هر چه بيشتر افشا كرد و از طريق قانونى جلوى حركات مخرب آنان را گرفت.

پ., 08.06.2023 - 22:49 پیوند ثابت
نظرات رسیده

Kia Rostami

شعار جدید مجاهدین در مقابل شعار مرگ بر سه فاسد- ملا ، چپی، مجاهد اینست: مرگ بر ستمگر- شاهین و شاه و رهبر. منظور از شاهین، شاهین نجفی است که بعقیده آنان شاه اللهی است. فرهنگ الکن ارزان سیاسی فقط مربوط به یک جریان نیست بلکه متاسفانه فراگیرتر از آنست که آنرا فقط مختص به یک جریان و گروه خاص نماییم، کمااینکه سلطنت طلبان هیچ‌گاه جریان منسجمی نبوده و نخواهند بود اما مجاهدین با سابقه تشکیلاتی ۵۵ ساله خویش به این حال نزار افتاده آمد که حال شاهین نجفی را نیز بعنوان دشمن معرفی میکنند و تخریب مینمایند.

پ., 08.06.2023 - 22:48 پیوند ثابت
نظرات رسیده

Rauf Hasanzdeh

فالانشاهیست ها مفهوم و درکی از آزادی و دمکراسی ندارند. همچون حزب الهی ها که میگفتند: حزب فقط حزب اله، رهبر فقط روح‌اله، تنها این جمله در مغزهای منجمدشان است: جاوید شاه (البته شاه مرده)، هر کی نگه پهلوی اجنبیه...و مرگ بر هرکه به غیر خودشان.

پ., 08.06.2023 - 22:47 پیوند ثابت
نظرات رسیده

Mahnaz Azarzia

مگه الان انتخاباته ، مگه دمکراسی نیست، مگه شاهزاده نمیگه توهین نه؟ هر کس هر چی میخواد آزاده جرا این همه خشم ، ما مشت. ا از جمهوری آوردیم طرف همدیگر یک زمانی جمهوری گفت اگر این خارج نشینا خفه بشن تمامه ، ما خفه نشدیم شعار مرگ بر کل نظام عوض شده ، یکی میگه نه شاه می خواهیم نه ملا، اون یکی میگه به بقل دستی جدایی طلب، بابا سال ۵۷ همه یک حدف داشتن بعد جدا شدن الان همه جدا شدن حدف هم بادشون رفته

پ., 08.06.2023 - 22:46 پیوند ثابت
نظرات رسیده

Minoo Far

بیشترین تخریب را شاگرد مسیح علی نژاد، علی ابراهیم زاده ، تجزیه طلبها، مجاهدین، هالو و بعضی چپها انجام داده اند و باعث تحریک جوانان پادشاهی خواه شده اند.

در گروه‌های پادشاهی خواه هم افراطی‌هایی هستند که دیگه شورش را درآورده اند و باید در مورد تمام افراد و گروههای فوق اقدام قانونی انجام شود.

پ., 08.06.2023 - 22:45 پیوند ثابت
نظرات رسیده

Mohammad Barzanjah

ضرری که اینها به جنبش و همبستگی میزنند از حکومت بیشتر است. تا وقتیکه رهبرانی که اینها از انها حمایت میکنند سکوت کنند و عکس العمل نشان ندهند، ما شاهد رشد آنان خواهیم بود.

پ., 08.06.2023 - 22:44 پیوند ثابت
هوشنگ اسدی

 

ضعف تشکیلاتی یا نبود ارگان رسانه ای در کنار رضا پهلوی که بتواند در چنین مواقعی بسرعت علیه لمپن های خیابانی بنام رضا پهلوی موضعگیری کند و دست به افشاگری بزند موجب شده است که هم رژیم و هم پادوهای شاه پرست میدان یابند. .

پ., 08.06.2023 - 22:44 پیوند ثابت
نظرات رسیده

Siamack Elyasi Pirzadeh

چهل و چهار سال است که حکومت پلید اسلام در ایران جنایت میکند،تا به حال چند سلطنت طالب در ایران با حکومت اسلام مبارزه کرده است؟

چند طالب سلطنت به خاطر مبارزه با حکومت اسلام مورد بازجویی،بازداشت،شکنجه زندانی و اعدام شده اند؟

هیچ

بازجویی و دادگاه حمید نوری بیش از سه سال است که در استکهلم جریان دارد،تا به حال حتی نیم سلطنت طالب در بازجویی ها و دادگاه حمید نوری حضور پیدا نکرده و هیچ شکایتی در مورد زندانی،بازداشت،شکنجه و یا اعدام شدن مبارز سلطنت طالب ارائه نشده،دادگاه حمید نوری نشان میدهد که سلطنت طالبان در ایران جرات،شهامت،وجود،مردانگی و زنانگی مبارزه را نداشته و ندارند،تمام سلطنت طالبان در اروپا،آمریکا و کانادا چریک و پارتیزان شده اند،اگر شما شهامت میداشتید مقداری در ایران مبارزه میکردید،حداقل یک فحش در خیابان به حکومت اسلام می‌دادید.حتی توده ای ها هم در دادگاه حمید نوری بودند و از حمید نوری و حکومت اسلام به خاطر شکنجه شدنشان شکایت کردند و شهادت دادند،سلطنت طلبان چی؟هیچ

آنانکه در ایران شهامت جنگیدن داشتند و جنگیدند،همان به قول شما چپول ها،هواداران مجاهدین،احزاب و مردم کردستان،ترکمن،لرستان و دیگر آستان ها و شهرهای ایران بودند.

اگر شهامت دارید پارتیزان بازی خود را در داخل ایران نمایش دهید،اگر شهامت دارید در ایران به یک پاسدار انگشت حواله دهید.

پ., 08.06.2023 - 22:43 پیوند ثابت
ع باقرزاده

اين نسل های سوخته ...سوخته گان شمايانند آغای چپول و جمهوری خار نه آريامهر یا فرقه پهلوی!
جناب رفیق کیانوش هر تحليل سياسی درست بسان تشريح يک بيماری است. بيماری را هم آنگاه ميتوان درست تشريح کرد که نخست تشخيص درستی از خود بيماری در دست باشد. مرادم اين است که مادام که ما تشخيص درستی از يک بيماری بدست ندهيم دارو ها و يا حتی جراحی های ما نه تنها آن بيماری را درمان نکرده، بل که به ثشديد بيماری در شخص بيمار نيز خواهد انجاميد.
اگر هم در جهان پزشکی تخصص تنها صلاحيت برای نشخيص درست يک بيماری باشد، در جهان سياست اما افزون بر تخصص، فرد تحليلگر می بايد از شرافت اخلاقی نيز برخوردار باشد، ور نه تحليل های وی در بهترين حالت هم نه اينکه دريچه ای بسوی روشنايی نگشوده، بل که به تيره گی اوضاع و سيه روزی بيشتر مردمان هم منجر خواهد شد. اين شرافت اخلاقی هم که از آن سخن بميان آوردم در مسئوليت پذيری متبلور ميشود. تجلی اين مسئوليت پذيری هم در اقرار به اشتباه و نقد از خود ست که اين، همان شرط لازم ـ گر چه ناکافی ـ برای گام نهادن به قلمرو دموکراسی و دموکرات گشتن است.
همچنان که امروزه در کشور های دموکراتيک چنانچه شاخه بسيار کوچکی از يک حزب سياسی در يک روستا هم در انتخاباتی نسبت به انتخابات پيشين، دو درصد هم آرای کمتری داشته باشد، مسئول آن شاخه حزب، فورآ شرافتمندانه مسئوليت اين افت رای را پذيرفته و درجا هم استعفا ميدهد.
حاصل اين که آغای چپول شما و هم انديشان محترمتان در ايران رژيمی را بر سر کار آورده و سالها هم به استحکام پايه های آن کمک کرده ايد که بر اساس برآورد متخصصين، مصيبت های انسانی، فرهنگی، اخلاقی و حتی باوری ـ مذهبی و همچنين خسارت های اقتصادی آن تا همين مقطع هم از دو فتنهء عظيم و بنيان کن سقوط ساسانيان بدست اعراب و حمله مغول روی هم نيز بيشتر بوده.
با اينهمه شما بزرگوران نه تنها کوجکترين نقدی از عملکرد خانمان بربادده خود نکرده، بل که رندانه هنوز هم هر سخن و نوشته خود را با پريدن به نظام شاهنشاهی آغاز ميکنيد تا با بی اخلاقی تمام اين ناراستی را القاء کنيد که بله، آن نظام هم بسان همين رژيم ضدبشری بود و ما بخاطر همين هم انقلاب کرديم.
جناب چپول به شرافت سوگند اگر من بجای شما بودم، پس از آن آسيبی که زده و کمر ايران و ايرانی را شکستيد، يا ديگر برای هميشه خاموشی گزيده، گوشهء عزلت اختيار کرده و خدای را بياری می طلبيدم که اين مردم هستی از کف داده از گناهانم درگذرند، يا اين که اگر هم قصد جبران و خدمت می داشتم، شرافتمندانه و شجاعانه هر متن و سخن خود را با پوزش از تاريخ ايران و ايرانيان و بويژه از اين ميليون ها دختر و پسر اسير و نوميد و افسرده آغاز ميکردم که خود را نه نسل آريامهری بل که نسل سوخته می خوانند. چرا که اينان خود نيز به نيکی دانسته و بروشنی هم ميگويند که نابودشدگان و سوخته گان شما و شمايانن چپول جمهودری خار نه محمد رضا شاه پهلوی یا به قول شما فاشسیم فرقه پهلوی!
اغای چپول نظام شاهنشاهی ايران اگر بسان هلند و نروژ و دانمارک نبود، شما و هم انديشان محترمتان هم نه تنها در آن روزگار، بل که هنوز هم آخر کوچکترين شباهت انديشه ای و شخصيتی به مردمان آن کشور ها نداشتيد و نداريد. بهمان دليل هم نظام شما نه تنها شبيه نظام های آن کشور ها نشد، بل که حتی مترقی ترين مواد قانون ضدبشری آن هم ياسای چنگيز خان مغول را روی سفيد کرد، چه رسد به بی قانونی های آن.
در پايان اين نکته را هم از من بياموزيد که دموکراسی و اخلاق نه معرفتی بل که اموری تربيتی هستند آقایان از اينروی هم برای مثال روضه خوان هايی چون خامنه ای و جنتی و مصباح يزدی و اژه ای ... حتی با خواندن دويست هزار جلد کتاب در بارهء دموکراسی و سکولاريسم هم هرگز دموکرات و سکولار نخواهند شد.
همچنين که شما خود به سبب تربيت چپی مذهبی در کودکی و نوجوانی، با آنهمه کتاب خواندن هم متاسفانه هنوز نتوانسته ايد دموکرات شويد، حتا تا همين اندازه که بتوانيد يک تکه پارچهء سه رنگی که آرم شيرخورشيد دارد را در دست يک هم ميهن خود در اکسيونی که داشتيد تاب آورید

پ., 08.06.2023 - 21:47 پیوند ثابت
نظرات رسیده

Shahla Ardalan

یک مشت مزدبگیر فرقهٔ سلطنت طلب که از میلیونها دلاری که با نام کمک به اعتصابات کاسبی کردند از طرف فرقهٔ پهلوی مزد میگیرند بهمین منظور که از یک سو رضا پهلوی را مطرح کنند و از سوی دیگر در صفوف مبارزان واقعی و برانداز تفرقه بیاندازند و چوب لای چرخ انقلاب بگذارند با هدف ماندگاری رژیم جنایتکار اسلامی و بخوبی دیگر شعار ظاهری مرگ بر ملا را هم حذف کرده اند، هر روز که میگذرد دست این فرقه برای ملت ایران بیش از پیش رو میشود!

پ., 08.06.2023 - 15:15 پیوند ثابت
نظرات رسیده

Mohammad Reza Eskandari جناب آقای اسکندری اینکه همه را به یک چشم ببیند اصلا پسندیده نیست. دوستان سلطنت طلبی هم هستند که از شروع جنبش ملی هموطنانمان پا به پای آنها در میدان بودند و پژواک صدای هموطنانشان. در همین کپنهاگ این جمع کارهای بسیاری را کرده‌اند از جمله تحصن ۴۰ ساعته در جلوی پارلمان. حال بگذریم از هر هفته که همه ما به شیوه خود شعله این آتش را زنده

نگاه داشته ایم. گفته شما در دید من فرقی با شعار آنها ندارد دو جبهه با کینه ای دیرینه 😔

پ., 08.06.2023 - 15:15 پیوند ثابت
نظرات رسیده

ahnaz Azarzia

مگه الان انتخاباته ، مگه دمکراسی نیست، مگه شاهزاده نمیگه توهین نه؟ هر کس هر چی میخواد آزاده جرا این همه خشم ، ما مشت. ا از جمهوری آوردیم طرف همدیگر یک زمانی جمهوری گفت اگر این خارج نشینا خفه بشن تمامه ، ما خفه نشدیم شعار مرگ بر کل نظام عوض شده ، یکی میگه نه شاه می خواهیم نه ملا، اون یکی میگه به بقل دستی جدایی طلب، بابا سال ۵۷ همه یک حدف داشتن بعد جدا شدن الان همه جدا شدن حدف هم بادشون رفته😡😡😡😡

پ., 08.06.2023 - 15:13 پیوند ثابت
فرامرز حیدریان

درود!

تقریبا شش الی هفت قرن پیش، یکی از ژرف اندیش ترین و شوخ طبع ترین متفکّران ایرانی به نام «عبید زاکانی» با درایتی منحصر به فرد گفت که « طمع از خیر کسان ببُرید، تا به ریش همه، توانید خندید!». تا زمانی که شعاری های «مرگ بر ....» در دهان بخشی از مردم ایران - مهم نیست ضدّ حکومت فقاهتی باشند یا طرفدار و ذینفع حکومت فقاهتی-، تکرار و تکرار و تکرار و تاکید و پخش میشوند، (کلّا هر شعاری که با مرگ بر ... سر داده شود، خلط محض است و عواقب خطرناک دارد) نمیتوان به هیچ راه حلّی برای گلاویز شدن با مُعضلات میهنی و کشوری دست یافت. کسی یا کسانی که حسب حقیقت فلسفه کشورداری، سر سوزن شعور فرهیخته و آگاهی عمیق از تاریخ و سوائق و غرایز انسان داشته باشند، نیک میدانند که با دنیای «شعار دهی» در عرصه مسائل اجتماعی و کشوری باید برای همیشه و ابد وداع کنند.
حضراتی که در تجمّعهای ایرانیان به طور کلّی گرد میآیند، تحت هر نام و پرچم و مرام و گرایشی که باشند، با شعارهایشان اثبات میکنند که در چه رده و فازی از شعور سیاسی و درک مسائل میهنی و جهانی ایستاده اند. با ادّعاها و کف بر لب آوردنها و سینه سپر کردنها و عربده کشیها و سوابق کباده کشیها و سالها در حبس بودن نمیتوان هیچگونه حقّانیّتی برای خود تراشید.
چه بخواهیم چه نخواهیم. چه غرق نفرت باشیم. چه نباشیم. یک نکته را هیچگاه نباید از یاد برد و مدام در نظر داشت؛ آنهم اینکه، «حکومت جمهوری اسلامی»، بخشی از تاریخ ایران است که محصول تحوّلات و کشمکشها و آرزوها و آرمانها و خواسته ها و خطاها و اشتباهات و بلاهتها و ساده لوحیها و کژفهمیها و غیره و ذالک مردم ایران و مبارزان هل من یزیدی و تحصیل کردگانشان است. اینکه گلاویزیها و آرزوها در طول چهل و سه سال اخیر برای مردم و مخالفین حکومت، چه فلاکتهایی را به ارمغان آورده است، باید کسانی را که خردلی نیروی اندیشیدن با مغز خود را دارند به این سمت و سو بیانگیزاند تا ریشه یابی فلاکتها را نه فقط در ابعاد پدیدار شده و اجرایی رفتار حکومتگران وقت، بلکه مهمتر و کلیدی تر در تار و پود فرهنگ و تاریخ و اخلاقیات مردم در جامعیّت وجودی و همچنین سبقه کرد و کار مبارزان هل من یزیدی متنوّع، بررسی و کاوشگری کنند.
تجربه چهل و سه ساله رفتار و گفتار و عملکرد زمامداران و ارگانها و موسسات و آموزشگاهها و غیره و ذالک حکومت فقاهتی تا همین امروز باید به تک تک گرایشها و نحله ها و سازمانها و کنشگران مخالف فقاهتی و مخصوصا مدّعیانی که خود را حقّ به جانب میدانند، ثابت کرده باشد که برای پی ریزی حکومت و دولت خدمتگزار از چه چیزهایی باید برای همیشه و ابد فاصله گرفت و راههایی را برگزید و رفت که نه تنها در تقابل و خلاف عملکردهای حاکمین وقت هستند؛ بلکه همچنین در سمت و سو و واقعیّت پذیر کردن «بُنمایه های فرهنگ مردم ایران و ارجگزاری به نتایج چندین قرن تلاشهای روشنگران و متفکّران و فیلسوفان و هنرمندان و غیره و ذالک فرهنگ جهانی» باشند.
از شعار دهندگان باید گریخت و فقط به استقبال و همیاری با اندیشندگان دریادل و صبور و ایده آفرین و رادمنش شتافت.

دیر زیید و شاد زیید!
فرامرز حیدریان

پ., 08.06.2023 - 09:17 پیوند ثابت
ع باقرزاده

تحولی که در کنگره حزب چپ ( فدائیان سابق) به بار نشست ولی در حاشیه ماند و دیده نشد .و ان.... تغییر نگاه فداییان به فلسفه.. زن ...زندگی و آزادي...بود چریک های فدایی در دوران ستم شاهی نگاهشان به مقوله.. زن و کودک و زندگی بیشتر استفاده ابزاری از آن ها برای عادی سازی خانه های تیمی بود ولی مهم ترین عامل به وجود آوردن این تحول بزرگ بعد از نیم قرن در نگاه رفقا .. چهار دهه زندگی در کشورهای دانمارک ..آلمان... سوئد و...است ..پس پیشاپیش تبریک خودم را به کشور های دانمار آلمان‌ سوئد و مابقی کشورهای اروپای سابقان غربی تقدیم میکنم

پ., 08.06.2023 - 08:07 پیوند ثابت
نظرات رسیده

 

افراط بیش از حد...اینا منو یاد جماعت داخل بهشت زهرا تو سخنرانی می اندازند....یه مشت اسکل نشستن پا منبر یه اجنبی حالا اینام همینن بیش از حد رفتن تو لاک دفاع باعث تفرقه بیش از حد میشن ما تو ایران فهمیدیم چی میخواییم ولی ایرانیا خارج کشور فعلا به قل دو قل بازی میکنن و دم از حکومت سلطنتی میزنن ...کلا بعضی خارج نشینا همچین ساکت باشن بهتره

پ., 08.06.2023 - 07:15 پیوند ثابت
ایرج اروجی

باید از آقایانی که ساعت ها وقت برای متقاعد کردن جامعه ایرانی برای قبول آقای رضا پهلوی بعنوان سرمایه ملی میگذارند ، تقاضا کرد که تشریف ببرند لندن و تکلیف این ها را روشن بکنند و یا اینکه زبان بر بندند و به شعور مردم در تشخیص مصلحت خویش توهین نکنند.

پ., 08.06.2023 - 07:11 پیوند ثابت
اصغر جیلو

 حسن عزيز، پخش اين كليپها

در ابعاد وسبع قبلا توسط ديگران صورت گرفته، اون كساني هم كه شعار ميدهند از طرفداران پرو پا قرض سلطنت اند ، اين كه كساني از آنها ممكن است وابسته و عامل جمهوري اسلامي باشند منتفي نيست ولي مبتكر وسازمانها اصلي اين تظاهرات و شعارها، اغلب طرفداران سلطنت هستند

پ., 08.06.2023 - 07:10 پیوند ثابت
نظرات رسیده

Hassan Sene

اصغر جان با سلام همانطوریکه خودت میدانی اینها سایبری های جمهوری اسلامی هستند

اینها سلطنت طلب نیستند

چون شعارهایشان ضد جمهوری اسلامی نیست.

ایا بهتر نبود پخش نشه تا ایزوله شوند؟

پ., 08.06.2023 - 07:09 پیوند ثابت
امرالله ابراهیمی

خودم بر خلافِ جناب آقای Jilow Askar گرامی، اکثر اینان را نه "طرفداران سلطنت"، بلکه مهره‌های جاسازی شدۀ باندهای مافیایی - تروریستی سپاه پاسداران و وزارت اطلاعات در صفوف اپوزیسیون می‌بینم که برای به اوج رساندن تفرقه در صفوف اپوزیسیون، وارد صحنه شدند.

پ., 08.06.2023 - 07:07 پیوند ثابت

افزودن دیدگاه جدید

لطفا در صورتیکه درباره مقاله‌ای نظر می‌دهید، عنوان مقاله را در اینجا تایپ کنید

متن ساده

  • تگ‌های HTML مجاز نیستند.
  • خطوط و پاراگراف‌ها بطور خودکار اعمال می‌شوند.
  • Web page addresses and email addresses turn into links automatically.

لطفا نظر خودتان را فقط یک بار بفرستید. کامنتهای تکراری بطور اتوماتیک حذف می شوند و امکان انتشار آنها وجود ندارد.

CAPTCHA
لطفا حروف را با خط فارسی و بدون فاصله وارد کنید CAPTCHA ی تصویری
کاراکترهای نمایش داده شده در تصویر را وارد کنید.