رفتن به محتوای اصلی

فرض کنید رضا پهلوی مرده!
09.06.2023 - 22:32

 

آقا..!  فرض کنید رضا پهلوی مرده! و این سلطنت طلبان  بازهم بیرون بیایند و بگویند «مسیح بگو جاوید شاه»! و آقای هالو را انگولک کنند! حال شما معترضین عزیز باز کار و زندگی را میخواهید بگذارید زمین به اینها اعتراض کنید؟  تصور نمی کنم چنین کنید بلکه فقط پوزخندی خواهید زد و سری تکان خواهید داد و فعالیت های براندازی تان را پی خواهید گرفت. میخواهم بگویم مشکل شما این لمپن ها نیستند.. مشکل شما رضاپهلوی است! او را اگر بردارند شما مشکلی نه با انگولک کردن هالو دارید و نه ده پانزده نفر لمپن میتوانند شما را تحریک کنند. 

آقا.. رها کنید.. ول کنید این لمپن ها را! بازیچه دست رژیم نشوید و نگذارید رژیم با نشان دادن این مبارزه شما با آسیاب های بادی سلطنت طلب شماها را در مقابل چشم ملت ایران سکه یک پول کند! چرا اینقدر به این لمپن ها اعتراض می کنید و خود را همسطح آنها می کنید؟ چرا آنها را بزرگ می کنید تا آنجا که از طریق ماهواره ها هم حضور این ده پانزده نفر بعنوان یک نیروی سیاسی نزد ایرانیان مطرح شوند؟ از چه چیز آنها می ترسید؟ یک زمان می گفتید اگر از حالا جلوی حرکات فاشیستی نیروهای سیاسی نایستیم فردا روز که به قدرت برسند همین رفتار را خواهند داشت. بسیار خوب. آن زمان فرض بر این بود که مردم ایران از خود اراده ای ندارند و این نیروهای سیاسی اند که برای آنها تکلیف تعیین می کنند. امروز اما چنین نیست. حتا نسل زد 14 ساله هم در مقابل شما حرف برای گفتن دارد. لذا ترسی نباید از لمپن های  لندن داشته باشید. این گونه نیست که اگر امروز جلوی انگولک کردن اینها را نگیرید فردا در نظام پادشاهی شما را در خیابان انگولک خواهند کرد. رها کنید این بحث های ارزان را و به سیاست بپردازید! محل سگ به این لمپن ها نگذارید. البته شما را درک می کنم. یک مشکل بزرگ شما این است که پا به سن گذاشته اید و اگر جوانی و نیروی 40 سال قبل تان را داشتید وقتی اینها انگولک میکردند شما  چوب همان پرچم شان را از آنها می گرفتید  و به ماتحت شان فرو میکردید. مشکل پیری است عزیز. که خود مشکلی اساسی تر و فارغ از این هیاهو را به شما نشان میدهد و آن این که ایدئولوژی شما فاقد جاذبه برای نسل جوان است اگرنه براحتی میتوانستید لمپن ها را از میدان بدر کنید. لذا حال که نیرو و توانی هم که برای شما نمانده پس بجای آه وناله و بزرگ کردن لمپن ها به سیاست بپردازید. 

 راستی..  شما کار دیگری ندارید؟ فعالیت دیگری بر علیه جمهوری اسلامی از شما بر نمی آید؟  نمیتوانید بجای این کارها مثلا بروید با یکی از نمایندگان پارلمان کشور مقیم تان ملاقات کنید و برایش شرح دهید که چرا سپاه پاسداران را باید در لیست تروریست ها گذاشت و او را راضی کنید تا این هدف را در پارلمان پی بگیرد؟  و آیا برای انجام این ملاقات اول باید جلوی انگولک کردن آقای هالو را بگیرید؟ براستی در این چند سال اخیر چه کاری بجز اظهار نظر انجام داده اید؟ جمهوری اسلامی که با اظهار نظر خشک خالی سرنگون نمیشود!  جمهوری اسلامی با عمل کردن تهدید میشود مثل همان ملاقات با عضو پارلمان به منظور پیگیری یک کنش مشخص بر علیه جمهوری اسلامی.

نتیجه ای که میخواهم بگیرم این است که: برای بار صدم... نه از رضاپهلوی و نه از دست قانون کاری بر علیه این سلطنت طلبان چه عامل رژیم باشند و چه یک مشت عقل پریده سلطنت طلب بر نمی آید!.. آقا این را به گوش تان بگیرید و بهانه نکنید برای دست روی دست گذاشتن! چکار دارید که هالو را انگشت می کنند! عقل سلیم می گوید یا تو هم او را انگشت کن یا به پلیس از او شکایت کن و سپس به ملاقات آن نماینده پارلمان برو! به عبارت دیگر ما باید این معضل را ببلعیم! از این پس این پدیده تا سقوط جمهوری اسلامی در کنار ما خواهد بود و هر آن ممکن است در خیابان انگولک مان کنند (چقدر بد سلیقه اند!)  این ها هم از هزینه های تازه پرداختن به سیاست است... به عصر جدید سیاست خوش آمدید! 

دیدگاه‌ و نظرات ابراز شده در این مطلب، نظر نویسنده بوده و لزوما سیاست یا موضع ایرانگلوبال را منعکس نمی‌کند.

محسن کردی

فیسبوک - تلگرامفیسبوک - تلگرامصفحه شما

توجه داشته باشید کامنت‌هایی که مربوط به موضوع مطلب نباشند، منتشر نخواهند شد! 

دیدگاه‌ها

ع باقرزاده

......... برای رسیدن به قدرت باید از همه قید و بندهای غیر مدرن گذشت شاید بعضی وقت ها برای بالا رفتن از پلکان قدرت لازم باشه از تخت خواب شوهرت بری تو تختخواب رهبر فرزانه ...اما اصلی‌ترین مانع رسیدن به آزادی حکومت و سازمانهای مستبد و دیکتاتورها هستند که عزت و کرامت انسانی را زیر لحاف میبرند و از توش رییس جمهور منتخب بیرون میاورند. به این میگن عنقلاب ایدئولوژی این هم از هزینه های قبلا پرداخت شده به سیاست بود... به عصر جدید سیاست خوش آمدید

ی., 11.06.2023 - 07:06 پیوند ثابت

افزودن دیدگاه جدید

لطفا در صورتیکه درباره مقاله‌ای نظر می‌دهید، عنوان مقاله را در اینجا تایپ کنید

متن ساده

  • تگ‌های HTML مجاز نیستند.
  • خطوط و پاراگراف‌ها بطور خودکار اعمال می‌شوند.
  • Web page addresses and email addresses turn into links automatically.

لطفا نظر خودتان را فقط یک بار بفرستید. کامنتهای تکراری بطور اتوماتیک حذف می شوند و امکان انتشار آنها وجود ندارد.

CAPTCHA
لطفا حروف را با خط فارسی و بدون فاصله وارد کنید CAPTCHA ی تصویری
کاراکترهای نمایش داده شده در تصویر را وارد کنید.