رفتن به محتوای اصلی

یاسمین پهلوی،در یک بیانیه تند و بی‌سابقه، مواضع مستقل خود را از شاهزاده اعلام کرد
09.06.2023 - 23:38

دیدگاه‌ و نظرات ابراز شده در این مطلب، نظر نویسنده بوده و لزوما سیاست یا موضع ایرانگلوبال را منعکس نمی‌کند.

انتشار از:

کیانوش توکلی

فیسبوک - تلگرامفیسبوک - تلگرامصفحه شما

دیدگاه‌ها

lachin

ســالام دوســـلار...

اگر خانم یاسمین پهلوی تا اندازه ای آگاهی سیاسی داشت, علت سرنگونی حکومت پدرشوهرش را می توانست تجزیه و تحلیل بکند. خانم یاسمین پهلوی...  این ائتلاف ( سرخ و سیاه )  نبود که حکومت پدر شوهرتان را متلاشی کرد. حکومت ها «« تک حزبی »» در طول تاریخ ,  بخاطر غیر دموکراتیک بودن همیشه متلاشی شده و خواهند شد. همانطور که حکومت تک حزبی کمونیستی شوری متلاشی شد ,همانطور که حکومت تک حزبی (( رستاخیزی )) پدر شوهرتان  هم متلاشی شد , حکومت تک حزبی (( حزب الهی )) هم متلاشی خواهد شد. در ضمن یادتان نرود که موقعی که پدر شوهر شما از ایران فرارمی کردند و شوهر شما چهل و اندی سال پیش با آن سگ های معروف, با هواپیما وارد امریکا شدند, در ایران بیش از 45 هزار مسجد در طول حکومت دیکتاتوری پهلوی دوم ساخته شده بود و تعداد گزینش دانشگاه ها و مدارس عالی در سراسر ایران 32 هزارجا  گنجایش و هر دانشگاه هم یک  مسجد داشت. درضمن به دوستان و آشنایان یاد آوری بکنید که علل اصلی از هم پاشیده گی همبستگی ملی که شوهر شما هم یکی از اعضای این همبستگی بود , دخالت مستقیم مادر شوهر شما یعنی خانم فرح پهلوی بودند به این دلیل که ایشان پسرشان را هنوز (( پادشاه مورثی )) ایران میدانند و نشستن این پادشاه مورثی در بین (( عوام )) یعنی سایر اعضای این همبستگی را در رسانه های ماهواره ای در ( شآن و شئون ) ,« مقام و مرتبه »  یک پادشاه صلاح نمی دانند. و به این خاطر به ایشان توصیه کردند که از این همبستگی به بیرون بیایند. 

در پایان, توصیه میشود که در خانه و در ساعات فراغت  با شوهرتان همانطور بقول ما تورک ها , به ( کلّه مالّاخ =کلّه معلق ) زدن ها ادامه بدهید و اگر هم وقتی پیدا کردید سری به موزه National Archive در واشینگتن دی سی بزنید و به اسناد تاریخی وزارت خارجه امریکا رجوع کرده و پول های دزدیده شده ملت ایران ,  توسط پدر بزرگ شوهرتان را مطالعه بکنید. اگر وقتی برای این کار ندارید, لطفآ آدرسی برایمان بفرستید که من کپی  کتاب با ارزش دکتر قلی مجد  به این عنوان « رضا شاه و بریتانیای کبیر » که دزدی های ثروت ملی ایران بر اساس همین اسناد وزارت خارجه امریکا نوشته اند, برایتان ارسال بدارم. آخر هفته خوبی را برایتان آرزومندم. سیز ساغ , من سلامت.

ی., 11.06.2023 - 10:42 پیوند ثابت
ع باقرزاده

ف م .....و... هالو .... از یه قماشند شاید بهتره گفت دو روی یه سکه اند البته این دو روی سکه تفاوتهایی هم با هم دارند هالو از ارتجای سیاه میاید ف م .... از ارتجاع سرخ... هالو تو دهه شصت بسیجی و سپاهی بوده..بعدا اصلاح طلب و شاعر... ف م ... چریک یا توده ای کمونیست بعدا سوسیال دمکرات و نویسنده...این دو عتیقه صادراتی زمانی که صدای پای( پهلوی) را میشنوند از دو روی دست برمی‌دارند و یه رو میشن .... خودتان را خسته نکنید اینها خودشون رو به خواب زده اند و با هیچ تکان تکونی بیدار بشو نیستند .. کابوس شبای شان بازگشت استبداد پهلوی و دوران ستم شاهیست و عاقبت هم بر می‌گردند به همان جایی که دهه شصت بودنند ..زیر عبای ملاها

ش., 10.06.2023 - 14:10 پیوند ثابت
محسن کردی

 «ف م سخن»  هر از گاهی افاضاتی میفرمایند که جای «واقعا که!» دارد. میفرمایند «هرگاه خانم یاسمین توانستند با ما از ماتریالیسم دیالکتیک و ماتریالیسم تاریخی و یافته های جدید اقتصادی که نظرات اقتصادی مارکس را تایید و تکمیل می کند یا آن را نقد می کند سخن بگویند آن وقت می توان در باره ی چپ بخصوص چپ امروزی با ایشان گفت و گو کرد». در پاسخ باید گفت که داداش حواست کجاست؟ چپ امروزی که سی چل سال پیش با خروج از اتحاد شوری و رفتن به غرب روی مارکس و نظریاتش سیفون کشید و نیز چین و کشورهای سوسیالیستی سابق سالهاست بر مارکس و نظراتش سیفون کشیده اند که به وضعیت امروز رسیده اند! تنها کره شمالی است که بوی گند نظریات مارکسیستی اش جهان را خفه کرده!  چین بر نظریات مارکس سیفون کشید که شد دومین قدرت برتر نظامی اقتصادی جهان! بنظر میرسد که حضرت تان همچنان جلوی دانشگاه تهران بعد از انقلاب با بقیه مشغول جر و بحث هستین! آقا یکی اینو تکون بده از خواب 44 ساله بیدار کنه! هنوز داره کابوس سیاهکل می بینه! 

ش., 10.06.2023 - 07:43 پیوند ثابت

افزودن دیدگاه جدید

لطفا در صورتیکه درباره مقاله‌ای نظر می‌دهید، عنوان مقاله را در اینجا تایپ کنید

متن ساده

  • تگ‌های HTML مجاز نیستند.
  • خطوط و پاراگراف‌ها بطور خودکار اعمال می‌شوند.
  • Web page addresses and email addresses turn into links automatically.

لطفا نظر خودتان را فقط یک بار بفرستید. کامنتهای تکراری بطور اتوماتیک حذف می شوند و امکان انتشار آنها وجود ندارد.

CAPTCHA
لطفا حروف را با خط فارسی و بدون فاصله وارد کنید CAPTCHA ی تصویری
کاراکترهای نمایش داده شده در تصویر را وارد کنید.