رفتن به محتوای اصلی

ضرب شست در آخرین پرده نمایش
15.11.2008 - 17:11

 براساس اخبار منتشر شده جرج بوش بعلت ناتوانی در کنترل جمهوری اسلامی و فریب خوردن در مذاکرات مخیفانه از دیپلماسی رژیم که سوزاندن فرصتها و فرسایشی کردن این مذاکرات بود ، در صدد است تا ضرب شستی بعنوان جبران شکستهای خود به رژیم جمهوری ایران نشان دهد تا هم انتقام شکستهای خود در عراق را بگیرد و از همه مهمتر رساندن و تفهیم این پیام به سران و دستگاه سیاسی جمهوری اسلامی است که : نه من ساده لوح و فریب خورده هستم و نه شما آنقدرها که تصور میکنید باهوش هستید . اخبار بالا در حالی پخش شده است که چندی پیش خبری با مضمون زیر در سطح وسیعی منعکس شد:

حمله در فاصله زمانی بین 4 نوامبر و 20 ژانویه ( 14 آبان - 30دی ؛زمان تعویض قدرت در کاخ سفید)اتفاق خواهد افتاد.در این مدت:

-جورج بوش هنوز در راس قدرت آمریکا است

-ایران هنوز سیستم ضد هوایی جدید خود را مستقر نکرده است

-هنوز ایران و اوباما گفت و گو هایشان را آغاز نکرده اند

-هنوز ایران به نقطه بازگشت ناپذیر نرسیده است (برخی منابع نظامی حتی مطرح می کنند ایران در فوریه 2009 اولین بمب اتم خود را خواهد ساخت)نقل از سایت تابناک وابسته به محسن رضایی

و این خبر زمانی جدیتر میشود که جمهوری اسلامی بلافاصله دست بکار شده و رزمایش رعب انگیزی را درتهران براه میاندازد و رسما هم هدف آنرا ایجاد رعب و وحشت اعلام میکند و همزمان آزمایش موشک زمین به زمین سجیل است که دو هزار کیلومتر برد دارد .

حال در ادامه تکمیل خبرهای بالا و جدی بودن آن خبری است که باز از سایت محسن رضایی که به سایت امنیتی و نظامی رژیم معروف است دقت کنید:

پايگاه خبري«فيلكا» گزارش میکند که مشاوران باراك اوباما پس از پيروزي وي در انتخابات رياست‌جمهوري آمريكا نشستي فوق‌العاده با معاون رئيس‌جمهور كنوني آمريكا ترتيب داده و درباره هر گونه اقدامي در حمله به ايران يا سوريه هشدار دادند.

و باز به گزارش منابع خبری وابسته به جمهوری اسلامی «تابناك»، پايگاه خبري «فيلكا» نوشت: «ريچارد دانزيج»، وزير امور دريايي سابق آمريكا و «جوناتان اسكات جرايشن»، مشاور امنيت ملي آمريكا به عنوان مشاوران باراك اوباما پس از پيروزي نامزد دمكرات در انتخابات رياست‌جمهوري آمريكا، خواستار تشكيل نشست كوتاه اما فوري با ديك چني در واشنگتن شدند.

 اين پايگاه خبري افزود: دو معاون نخستين رئيس‌جمهور سياهپوست آمريكا با هشدار و اظهارات شديداللحن به دیک چني درباره هر گونه اقدام براي حمله به ايران و سوريه در فاصله زماني باقي مانده تا روي كار آمدن اوباما در ژانويه آْينده هشدار دادند.

 اين پايگاه تأكيد كرد: مشاوران اوباما تأكيد كردند كه رئيس‌جمهور اين قدرت را دارد كه هر مسئول پيشين را به خاطر شكستن سوگند خود در برابر قانون و تلاش در خلاف منافع آمريكا تحت پيگرد قرار داده و محاكمه كند.

حال پرسشی که مطرح میشود اینست که آیا همه این جنب و جوش ها تداوم بخشی از عملیات روانی بر علیه جمهوری اسلامی میباشد که قبلا آمریکا اعلام کرده بود ؟ و اینکه آیا آزمایش موشک سجیل و مانور نیروی انتظامی در واکنش به اخبار بالاست که رژیم آنرا جدی گرفته است و دستگاه خبری رژیم هم مرتب آنرا پخش میکند ؟

چیزی را که با قاطعیت میتوان بیان کرد این است که جمهوری اسلامی رژیمی است که با ایجاد تنشها و درگیریها به بقای خود ادامه میدهد و فضای آرام سمی است بر موجودیت آن که از مردم آنرا عمدا دریغ میکند.

دیدگاه‌ و نظرات ابراز شده در این مطلب، نظر نویسنده بوده و لزوما سیاست یا موضع ایرانگلوبال را منعکس نمی‌کند.

ایران گلوبال

فیسبوک - تلگرامفیسبوک - تلگرامصفحه شما

توجه داشته باشید کامنت‌هایی که مربوط به موضوع مطلب نباشند، منتشر نخواهند شد! 

افزودن دیدگاه جدید

لطفا در صورتیکه درباره مقاله‌ای نظر می‌دهید، عنوان مقاله را در اینجا تایپ کنید

متن ساده

  • تگ‌های HTML مجاز نیستند.
  • خطوط و پاراگراف‌ها بطور خودکار اعمال می‌شوند.
  • Web page addresses and email addresses turn into links automatically.

لطفا نظر خودتان را فقط یک بار بفرستید. کامنتهای تکراری بطور اتوماتیک حذف می شوند و امکان انتشار آنها وجود ندارد.

CAPTCHA
لطفا حروف را با خط فارسی و بدون فاصله وارد کنید CAPTCHA ی تصویری
کاراکترهای نمایش داده شده در تصویر را وارد کنید.