رفتن به محتوای اصلی

بشقاب های گیرنده شبکهء ماهواره ای رژیم جمهوری اسلامی را می آزارند
17.08.2006 - 13:19

 خبر گذاریها ایران از تهران خبر می دهند که یگانهای ویژه نیروی انتظامی جمهوری اسلامی به جان بشقاب های ماهواره درتهران افتاده اند. بشقابهای بیچاره از بامها برزمین می افتند و با وانت بار نیروی انتظامی ازمنازل منتقل می شوند. جمهوری اسلامی باردیگر به فکر تهاجم فرهنگی افتاده است.

 جمهوری اسلامی اعلام کرده است که کار ماهواره ها را شبکه ای می کند و این تجربه درهند وپاکستان ومالزی امتحان شده است ونتیجه داده است. آنها می خواهند که دست چین های شبکه های ماهواره ای را از طریق تلویزیون به خورد مردم بدهند. نماینده مجلس اسلامی سعید ابوطالب برخود می نازد که این طرح را اوبه مجلس داده است و 150 نماینده هم آن طرح را امضا کرده اند.

رژیم چندی است که امکان بهره برداری مردم از اینترنت را هم سد کرده است. رژیم با فیلترگذاری اینترنتی می خواهد جلوی دسترسی آزاد مردم به دادهء علمی را بگیرد. البته با تکنیک دور زدن این فیلترها، آگاهان به مسائل اینترنتی می توانند این حربهء رژیم را بی اثرکنند.

 رژیم جمهوری اسلامی دشمن تمامی داده های علمی و پیشرفتی است. این رژیم هرگز به تکنیک وعلم ودانش روی خوش نشان نداده است. ازبدو ورود به حکومت به سراغ دانشگاهها ومراکز علمی رفته وآنها را از سال 1359 بمدت 4 سال بست. زیانهای این جنایت را نسلهای بعد از انقلاب متحمل شدند. موج مهاجرت و ناامیدی واعتیاد جوانان ایران یکی از ابعاد مراکز علمی است.

رژیم از همان اوان انقلاب راه همه سرگرمیهای مردم را بست. این رژیم بازیهایی ماند شطرنج را حرام کرده ومانع این بازیها شده و حتی پرداختن به سرگرمیهایی در ایران جرم بحساب آمده و مردم را بخاطر آنها مجازات کردند. بعضی از ورزشها مانند بکس و ورزشهای رزمی در ایران برای مردم ممنوع شدند. ورزشهای رزمی تنها برای نیروهای رژیم جایز بود. استفاده از ویدئو هم برای مردم ممنوع بود وداشتن ویدئوو فیلمهای ویدئوی غیرمجاز به زعم حکومت، جرم ومستوجب مجازات بود.

 این رژیم با جلوگیری از آزادی دسترسی به اینترنت به بهانه اخلاقی، هدفش جلوگیری مردم ازآگاهی بود. این رژیم از ماهواره ها و برنامه آنها هم در هراس است. آنها می ترسند که مردم به اخباری دست یابندکه غیر ازاخباررژیم هستند. آنها می ترسند که مردم از کانالهایی استفاده کنند که افشاگر عملکردهای رژیم هستند. رژیمی که خود به هزاران فساد اجتماعی آلوده است، نمی تواند درفکر نجات مردم ازآلودگی باشد. در ثانی مردم عاقل وبالغ خود می دانند انتخاب کنند که به چه برنامه هایی توجه کنند و به کدامها نه. این رژیم است که باید بفهمد که به اموال مردم ضرر نرساند و به خانه های آنها واردنشود. این کارهای رژیم از ناقض ترین و تبهکارانه ترین اقدامات است. آنها عملا به حریم زندگی خصوصی مردم وارد شده وبه خانه های آنها شبیخون می زنند.

 جمهوری اسلامی بنا به طبیعت بحرانزایش می خواهد از این وسیله هم استفاده کرده تا حواس جهانیان را منحرف کرده وبه اصطلاح با اغتشاش سازی، جهانیان را از عملکردهای اصلی رژیم و توجه به آنها دور سازد. اما جهانیان می دانند که رژیم هم به این وسیله حقوق مردم ایران را در استفاده آزاد از تکنولوژی پایمال می کند و هم می خواهد جهانیان را فریب دهد. در هر صورت این رژیم خود رابه محکومیت می کشاند. جامعه جهانی می تواند حکام ایران را به جرم نقض حقوق آزاد انسانها از تکنولوژی مجازات کنند. نهادهای علمی جهان این رژیم را بمانند رژیم طالبان که مردم کشورش را به زور از استفاده تکنیک محروم کرده بود، محکوم خواهند کرد. تکنیک همیشه با افکار عقب مانده این رژیم در تضاد بوده است وبرای همین هم اینترنت وبشقاب های ماهواره ای این رژیم را می آزارند.

 پنج شنبه 26 مرداد 1385 برابربا 17 اوت 2006

دیدگاه‌ و نظرات ابراز شده در این مطلب، نظر نویسنده بوده و لزوما سیاست یا موضع ایرانگلوبال را منعکس نمی‌کند.

ایران گلوبال

فیسبوک - تلگرامفیسبوک - تلگرامصفحه شما

توجه داشته باشید کامنت‌هایی که مربوط به موضوع مطلب نباشند، منتشر نخواهند شد! 

افزودن دیدگاه جدید

لطفا در صورتیکه درباره مقاله‌ای نظر می‌دهید، عنوان مقاله را در اینجا تایپ کنید

متن ساده

  • تگ‌های HTML مجاز نیستند.
  • خطوط و پاراگراف‌ها بطور خودکار اعمال می‌شوند.
  • Web page addresses and email addresses turn into links automatically.

لطفا نظر خودتان را فقط یک بار بفرستید. کامنتهای تکراری بطور اتوماتیک حذف می شوند و امکان انتشار آنها وجود ندارد.

CAPTCHA
لطفا حروف را با خط فارسی و بدون فاصله وارد کنید CAPTCHA ی تصویری
کاراکترهای نمایش داده شده در تصویر را وارد کنید.