رفتن به محتوای اصلی

هموطنان عزیز و ارجمند و هم ولایتی های مهربان
25.04.2009 - 20:24

 هموطنان عزیز و ارجمند و هم ولایتی های مهربان،

مسئله ایست مهم که گاهی باید با عزیزان در میان بگذاریم. شرط اول باهم ارتباط داشتن و دوست بودن آن است که بهم اعتماد کنیم. فکر می کنم انسانها در اعتماد بهم است که قبول مسئولیت سنگین می کنند. اگر این اعتماد نباشد، هیچ کسی حاضر نیست هیچ مسئولیتی را بعهده خود بگیرد. شما به هیئت بر گزار کننده اردو ی سالانه ریژاو اعتماد می کنید و این وظیفه را بر عهده آنها گذاشته اید که هر دو سال یک بار درخدمت شما عزیزان باشند و این اردو را سازماندهی کنند، بدون هیچ چشم داشتی. البته این ازافتخارات ما است که عزیزانمان را هرسالی یا دوسال یکبار می بینیم. نکته ای که می خواهم بعرض برسانم، آنست، از زمانی که بنده از طرف هیئت برگذار کننده اردو اعلام کردم و برای همه عزیزان نوشتم که خوشبختانه خواننده معروف و سر شناس کرد، دوست عزیزمان ناصر رزازی به اردو می آیند، بعضی از همولایتی های عزیز یا از روی نا آگاهی به قانون اردو و یا هر امر دیگری از این اعتماد ما سوء استفاده کرده و چون ما نامه را برای همه فرستاده ایم و روراست آدرس و نام محل اردو رابرای همه عزیزان نوشته ایم، آنها خود درهمان مکان بعضی برای سه روز وبعضی برای همان چهار روز به عنوان خانواده جا رزرو کرده اند. در صورتی که بنده برای صد تا صد و بیست نفر امضاء کرده ام و هر تعداد از اینها در لیست من نباشند باید بنده و هیئت برگزار کننده از جیب خودمان آن مبلغ را پرداخت کنیم. این نوع عمل را نمی توان نام دیگری به آن داد، مگر بی مسئولیتی و کم توجهی بعضی از عزیزان. بنظر من این رفتار زیاد درست نیست. اگر چه همه حق دارند چند روزی جای راحت داشته باشند، اما این یک کمی بی انصافی است که ما فقط بخودمان فکر کنیم و نه به دیگری. به همین دلیل احتمالا تصمیم بر آن باشد که ما مکان اردو را تغییر دهیم و جای دیگری را بگیریم که اکنون چنین جائی را در رزرو داریم. تا چند روز دیگر هنگامی که تعداد شرکت کنندگان قطعی شوند و همه نصف بهای اردو را پرداخت کنند، به آن عزیزان محل را خواهیم گفت. من متأسفم که بعضی کاری می کنند که بی اعتمادی بوجود بیاید. این کار برای بنده آش دهان سوزی نیست اگر شما اراده کنید و با چند خط بنویسید که اردو نباشد و اکثریت رأی به نبود اردو بدهند، همانطور که تاکنون فقط یک نفر ازهلند نوشته است که او نمی توانند در اردو شرکت کنند، ما باکمال میل آن را حذف می کنیم و هر کسی هم هر مبلغ پول پرداخت کرده است محفوظ خواهد بود و در صورت انصراف حتما بحسابش بر گردانده می شود و هیچ جای نگرانی نیست.

پس تقاضا دارم بمحض دریافت این ای میل، اطلاع دهید، آیامی خواهید در اردو شرکت کنید یا نه؟ چون دوست عزیزمان ناصر رزازی تشریف می آورند. بدون شک جا و مکان خواب کم خواهیم آورد، لذا از عزیزان می خواهیم که برایمان بنویسند، چه تعدادی شرکت خواهند کرد. من اگر تا 25 ماه مه نامه های دیگری دریافت نکنم. برای همین تعداد حاضر جای دیگر رزرو خواهم نمود. با آرزوی موفقیت و انتظار نامه های شما. تقاضا داریم اگر نت.انستید ای میل بفرستید با شماره تلفنهای زیر تماس بگیرید. بسیار سپاس گزارم.

شماره تلفن و آدرس ای میل خانم آفاق توفانی برای کارهای هنری:

Tel.: 02203 916924 atufahni@hotmail.com

ضمنا مبلغ نصف بهای جا را بحساب آقای قدرت امیری در آمستردام و یا آقای رحیم همتی در لاهه (هلند) و آقای حسین مولودی در کپنهاگ (دانمارک) و آقای پرویز گهواره ای در ادینگبرگ (انگلستان) و آقای اشرف محمدی در مالمو (سوئد) و یا آقای فرخ قهرمانی، اوهم در گوتنبرگ (سوئد) واریز فرمائید. برای دریافت حساب بانکی این عزیزان متمنی است با تلفن های شماره 00496221619727 و 24006 6221 0049 و شماره دستی 17677004335 0049 تماس بگیرید. ضمنا کسانی که در آلمان هستند، به حساب زیر واریز نمایند و همه فیشهای مبالغ واریز شده را با پست به آدرس زیر ارسال فرمائید که ممنون می شویم.

Dr. Golmorad Moradi

Konto-Nr.: 12564100, BLZ. 67270024, Deutsche Banken Heidelberg

آدرس پستی و ای میل درزیر هستند: هنگام حواله هزینه، واژه اردو یادتان نرود!

 P. O. Box 110 344

69072 Heidelberg, Germany

g-moradi@t-online.de

هرکسی هر لطیفه و داستان کوتاه و غیره دارد می تواند یک نسخه از آن را برایمان بفرستدتا ما نامشان را برا اجرا در این شب بنویسیم.

لطیفه برای شب اول اردو

واعظی پرسید از فرزند خویش / هیج می دانی مسلمانی به چیست؟

صدق و بی آزاری و خدمت به خلق / هم عبادت هم کلید زندگیست

گفت زین معیار اندر شهرما / یک مسلمان هست آن هم ارمنیست

 ملاییک پرسیاری له مندالی خوی کرد، ئه زانی بسلمانی به چیه؟

راسی و دروسی و خذمه ت به مروف، هم نویژو هم کلیلی زنگانیه

وتی بم معیاره له شاری ئیمه، قط یک بسلمانه ئه ویچ ئه رمه نیه

(ترجمه ضعیف فوق از بنده است).   

دیدگاه‌ و نظرات ابراز شده در این مطلب، نظر نویسنده بوده و لزوما سیاست یا موضع ایرانگلوبال را منعکس نمی‌کند.

ایران گلوبال

فیسبوک - تلگرامفیسبوک - تلگرامصفحه شما

توجه داشته باشید کامنت‌هایی که مربوط به موضوع مطلب نباشند، منتشر نخواهند شد! 

افزودن دیدگاه جدید

لطفا در صورتیکه درباره مقاله‌ای نظر می‌دهید، عنوان مقاله را در اینجا تایپ کنید

متن ساده

  • تگ‌های HTML مجاز نیستند.
  • خطوط و پاراگراف‌ها بطور خودکار اعمال می‌شوند.
  • Web page addresses and email addresses turn into links automatically.

لطفا نظر خودتان را فقط یک بار بفرستید. کامنتهای تکراری بطور اتوماتیک حذف می شوند و امکان انتشار آنها وجود ندارد.

CAPTCHA
لطفا حروف را با خط فارسی و بدون فاصله وارد کنید CAPTCHA ی تصویری
کاراکترهای نمایش داده شده در تصویر را وارد کنید.