رفتن به محتوای اصلی

به اعضای مدیریت سایت ایران گلوبال : شما سکوت کرده اید!
06.07.2013 - 03:00

آیا اتهام زدن رژیم آخوندی به دیگر اندیشان نباید به کسانی که میخواهند با این رژیم مبارزه کنند بیآموزد وعبرت انگیز باشد . که خود چنان نکنند ؟
آگاهم که شما اعضای مدیریت مسئول محتوای نوشته نیستید بلکه نویسنده باید جواب گوی مطلب باشد .
ولی شما ها بعنوان مسئولین سا یت خود نظر مستقلی دارید که شایسته است مراجعین به سایت از آن آطلاع داشته باشند . چه با نظر آقای مرا دی موافق یا مخالف باشید ؛ از ابتدائی ترین وظایف مدیریت میباشد ! سانسور نه ! ولی اظهار نظر آری .
مبارزه با رژیم آخوندی ما را موظف میدارد که با آگاهی و دانش راه خود را ادامه دهیم و به کسانی که ندانسته باعث مسدود شدن این راه میشوند تذکر دهیم .

 
با عرض سلام  به اعضای مدیریت و دست اندر کاران  سایت  ایران گلوبال
 
مطلبی  " از ماست که بر ماست! معاون وزير تربيت بدني ايران خانم مرضيه اکبرآبادي
سه شنبه, ژوئیه 2, 2013  از دکتر گلمراد مرادی  "  در سایت آورده شده  .
در این نوشته و  طریقه  چا لش   نویسنده   _  روی رژیم سابق   و رژیم  آخوندی را  سفید کرد .
نقل قول:
  " اما می توان خیلی ساده تشخیص داد و مطالبی واقع بینانه نوشت و به هم میهنان یاد آور شد که این خانم با لبهای کدر و سیاه شده نشانه تریاکی بودن او است. عذرمی خواهم این ازمن نیست، بلکه تجربیات و علم به ما می گویند و چشمان خمار و مرده هم که این خانم داراست، نشانه نیمه معتاد بودن است وحالت نگاه سرد و شیوه گرفتن دست و عملا افراطی گرائی ایشان در یک موردخاص نشانه شیطنت جوانی و باور نداشتن به هیچ است! البته علم انسان شناسی به ما می گوی  "   پایان نقل قول.
 
آگاهم  که شما اعضای  مدیریت  مسئول  محتوای  نوشته  نیستید  بلکه  نویسنده  باید جواب گوی مطلب  باشد . ولی شما ها بعنوان  مسئولین سا یت  خود نظر مستقلی دارید که  شایسته است  مراجعین  به سایت از آن آطلاع داشته باشند . چه با نظر آقای  مرا دی موافق  یا مخالف باشید  از ابتدائی ترین وظایف مدیریت میباشد ! سانسور  نه!  ولی اظهار نظر آری .
من  نمیدانم  آقای مرا دی از کدام مبنع علمی  به این کشف اعظیم  دست یافته اند که فقط  با نگاه بتصویر میتوانند  اظهار دارند که این خانم  " تریاکی و معتاد " است ؟
یا  آقای مرادی  این خانم وزیر را  شخصآ  میشناسند  که باید اعلام کنند ! و یا اینکه به حدس یات خود اکتفا کرده اند !
آقای دکتر کلمراد مرا دی  اتهام  زدن های رژیم گذشته به مخالفینش برای شما  بحد کافی عبرت انگیز نبوده ؟
آیا اتهام  زدن رژیم آخوندی به  دیگر اندیشان نباید  به کسانی  که میخواهند  با این رژیم مبارزه کنند  بیآموزد وعبرت انگیز باشد . که خود چنان نکنند   مثلی معروف  ( از کسی پرسیدند ادب از کی آموختی گفت از بی ادبان )
 
آقای مرادی  آیا  بجای سر هم بندی  کلمات  ،  وقت آن نرسیده  که با تعمق  و روشن بینی اظهار نظر کنید ؟  علم انسان شناسی به ما می گوید "  سر هم بندی این  کلمات  از چه کتاب علمیست ؟  شما حق دارید بفرمائید از تراوشا ت مغز خودم ! ولی با سرهم بندی  کلمات  ،  چون  هر کلمه  مجزا  زیباست  پس مجموع آنها درست است  دلیل درستی نیست حتی ا گر تروند علمی به آن اضا فه شود  چیزی را ثا بت نمیکند !
مبارزه با رژیم  آخوندی  ما را موظف  میدارد  که  با آگاهی  و   دانش  راه خود را  ادامه دهیم  و به کسانی که ندانسته باعث مسدود  شدن  این راه میشوند  تذکر  دهیم .    زیرا دشمن  ،  دشمن من  ،  حتمآ دوست و هم فکر من نیست .
 اعضای مدیریت   سایت ایران گلوبال   آنقدر  ساده لوح  نیستم  که انتظار داشته باشم  با نوشتن این سطور  خدشه ای در تفکر  آقای مرادی  بوجود  اید  ولی سکوت  چیزی به جز آبیاری  این نابخردی نیست ، شاید شما نظرگا ه های دیگری دارید ولی تا بحال سکوت کرده اید !
با امید به تحول اندیشه ها.

دیدگاه‌ و نظرات ابراز شده در این مطلب، نظر نویسنده بوده و لزوما سیاست یا موضع ایرانگلوبال را منعکس نمی‌کند.

آ. ائلیار
برگرفته از:
ایمیل رسیده

فیسبوک - تلگرامفیسبوک - تلگرامصفحه شما

توجه داشته باشید کامنت‌هایی که مربوط به موضوع مطلب نباشند، منتشر نخواهند شد! 

افزودن دیدگاه جدید

لطفا در صورتیکه درباره مقاله‌ای نظر می‌دهید، عنوان مقاله را در اینجا تایپ کنید

متن ساده

  • تگ‌های HTML مجاز نیستند.
  • خطوط و پاراگراف‌ها بطور خودکار اعمال می‌شوند.
  • Web page addresses and email addresses turn into links automatically.

لطفا نظر خودتان را فقط یک بار بفرستید. کامنتهای تکراری بطور اتوماتیک حذف می شوند و امکان انتشار آنها وجود ندارد.

CAPTCHA
لطفا حروف را با خط فارسی و بدون فاصله وارد کنید CAPTCHA ی تصویری
کاراکترهای نمایش داده شده در تصویر را وارد کنید.