رفتن به محتوای اصلی

شبکه های قاچاق و تروریستی جمهوری اسلامی
17.03.2009 - 10:46

درباره خصلت و عملکرد های رژیم حاکم درایران تاکنون مطالب زیادی انتشار یافته است. اما دراینجا ضروری میدانم که به چند نکته تکیه کنم:

 ۱- رهبران جمهوری اسلامی درایران افراد ریاکار و فاسدی هستند که برای حفظ قدرت سیاسی خود از دین و پیروان ساده اندیش مذهب سو استفاده میکنند.

 ۲- رهبران جمهوری اسلامی ایران، خصلت ضد ایرانی دارند و تاکنون درتخریب فرهنگ و هویت ایرانیان از هيچ کوششی فروگذار نکرده اند. در سه دهه گذشته آنها فرهنگ فحشا، اعتیاد، رشوه خواری، دروغگوئی، و ریاکاری را در جامعه گسترش داده اند.

 ۳- رهبران جمهوری اسلامی خصلت تروریستی و ضد دمکراتيک خود را در سه دهه گذشته بخوبی نشان داده اند. تجربه سه دهه گذشته بخوبی نشان می دهد که آنها برای رسيدن به مقاصد خود از ارتکاب هیچ جنایتی در داخل ایران و در سایر کشورهای جهان ابائی ندارند.

 ۴- رهبران جمهوری اسلامی برای حفظ قدرت خود در منطقه خاورمیانه و سایر نقاط جهان شبکه های تروریستی وباندهای قاچاق سازماندهی کرده اند. با استفاده از اين شبکه ها آنها در اقصی نقاط عالم آشوب بر پا می کنند. آنها مخالفین خود را چه در داخل ايران و چه در خارج از کشور بی هيچ ابايی به قتل می رسانند.

 بر اثر کوشش و هشیاری تعدادی ازایرانیان آزاد اندیش موفق شده ایم که از درون شبکه های مافیائی آخوندها اطلاعات مشخصی بدست آوریم که به اين وسيله در اختیار مردم ایران و افکار عمومی نیروهای دمکرات جهان قرار می دهيم تا بیش از گذشته به ماهیت پلید این نظام پی ببرند و متحداً راهکارهای مشترکی برای بر چیدن نظام تروریستی و ضد ایرانی حاکم بیابیم.

 رهبران رژیم آخوندی در ایران به منظور گسترش سازماندهی شبکه های تروریستی خود در جهان، از کادرهای وزارت اطلاعات وسپاه پاسداران زير لوای شرکت های تجاری، تولیدی و فرهنگی استفاده می کنند. تحت نام چنین شرکت هائی، آنها تاکنون مقادير هنگفتی را از ایران خارج کرده اند. عوامل تروریست تحت لوای تاجر و صاحبان سرمایه درکشورهای مختلف جهان بطورهدفمند ارتباط برقرار کرده و ازجمله کوشش میکنند در درون برخی گروههای اپوزیسیون ایران نيز رخنه کنند.

 مطلع شده ایم که با استفاده از بنادر و مرزهای کشور، مواد مخدر، اشیای عتیقه و آثار باستانی را از منازل و موزه های ایران ربوده و درکشورهای خارج به فروش می رسانند. بطور مثال:

 ۱- یکی از این شرکتها توسط وابسته وزارت اطلاعات و سپاه پاسداران، مجتبی بیگدلی، فرزند نورعلی، شماره گذرنامه 0 990 238 باتفاق یک فرد تبعه ترکیه، در ترکیه ایجاد شده است، و تاکنون چندین میلیون دلار به حساب بانکی آنها در ترکیه و سوئیس انتقال یافته است.

 ۲- برای معاملات مواد شیمیائی و تولیدی نفت و بنزین، شرکتی بنام «اورینتال اویل کمپانی» در دوبی ایجاد شده است که آقایان طاهریان، حاج مرتضی (رابط خامنه ای)، صفدری (رابط سپاه)، سیروس ناصری، حسینی شریفی (رابط وزارت اطلاعات و وزارت دفاع)، شمخانی (رابط سپاه و وزارت دفاع)، حسینیان(از رهبران انصارحزب الله)، محسن اژه ای (وزارت اطلاعات) در آن سهیم هستند.

 ۳- شبکه مافیائی دیگری، پیکره تاریخی آریا برزن، سردار داریوش سوم، آخرین امپراطور هخامنشیان، را که بیش از سه کیلو گرم وزن دارد و بطول 70 سانتی متر است، از موزه باستانی ایران ربوده، سپس آن را از مرز ایران و ترکیه خارج کردند. اين پيکره به يکی از عتيقه فروشان در انگلستان به مبلغ چهل میلیون دلار فروخته شده است. يک نسخه از فیلم ویدیوئی مستند از نقل و انتقال پیکره آریا برزن به خارج توسط گروه مافیائی جمهوری اسلامی به دست ما رسیده است. اين ويديو را از اينجا تماشا کنيد.

 ۴- آثار هنری و تاریخی دیگری نیز با استفاده از پوشش شرکت های تجاری به نیویورک انتقال داده و در آنجا بفروش رسانده اند.

 ۵- طبق اطلاعات به دست آمده هر جناحی از آخوندها مسئولیت معاملات تجاری و اقتصادی یک یا چند کشور را برعهده گرفته است. هرکدام از آنها مامور ويژه ای را در ارتباط با شبکه مالی و جاسوسی باند خود به سفارتخانه کشور تحت ماموريت خود معرفی کرده است، بطوری که همه امور اقتصادی ايران با آن کشور با صلاحديد آن مامور صورت می پذيرد.

 ۶- عناصر تروریست رژیم، با استفاده از گذرنامه های دیپلماتیک به کشورهای مختلف سفرمیکنند وبا عوامل و سلول های نفوذی رژیم درکشورهای مختلف ارتباط برقرار میکنند. اين شبکه ها، امکانات مالی در اختیار گروههای تروریستی اسلامیست میگذارند و تحت پوششهای مختلف برای برپائی آشوب و فتنه در کشورهای مختلف فعالیت میکنند.

 ۷- در کشورهای ترکیه، افغانستان، پاکستان، امارات خلیج فارس، قبرس، سوریه، لبنان، عراق، نوار غزه (فلسطین) و در کشورهای آسیای مرکزی و همچنین در میان گروههای رادیکال اسلامی در اروپا و کانادا، تحت عناوین مختلف پایگاه ایجاد کرده اند.

 ۸- پس از ترور مبارزین کرد در رستوران میکونوس در برلین، پلیس مخفی آلمان تعداد زیادی از شرکتهای وابسته به وزارت اطلاعات ایران را کشف ومنحل اعلام کرد و همین امر موجب شد که رژیم آخوندی ایران، چند شهروند آلمانی را دستگیر و مدتها بعنوان گروگان زندانی کرده بود.

 ۹- اطلاعات بدست آمده حاکی است که رژیم آخوندی عوامل جنایتکار خود را به عنوان پناهنده سیاسی به برخی از کشورها اعزام میدارد تا در میان مبارزین رخنه کنند. اسامی برخی از این عناصر در آلمان و سوئد بدست ما رسیده است

مارس ۲۰۰۹

دیدگاه‌ و نظرات ابراز شده در این مطلب، نظر نویسنده بوده و لزوما سیاست یا موضع ایرانگلوبال را منعکس نمی‌کند.

ایران گلوبال

فیسبوک - تلگرامفیسبوک - تلگرامصفحه شما

توجه داشته باشید کامنت‌هایی که مربوط به موضوع مطلب نباشند، منتشر نخواهند شد! 

افزودن دیدگاه جدید

لطفا در صورتیکه درباره مقاله‌ای نظر می‌دهید، عنوان مقاله را در اینجا تایپ کنید

متن ساده

  • تگ‌های HTML مجاز نیستند.
  • خطوط و پاراگراف‌ها بطور خودکار اعمال می‌شوند.
  • Web page addresses and email addresses turn into links automatically.

لطفا نظر خودتان را فقط یک بار بفرستید. کامنتهای تکراری بطور اتوماتیک حذف می شوند و امکان انتشار آنها وجود ندارد.

CAPTCHA
لطفا حروف را با خط فارسی و بدون فاصله وارد کنید CAPTCHA ی تصویری
کاراکترهای نمایش داده شده در تصویر را وارد کنید.