رفتن به محتوای اصلی

گردهمائی مجاهدین در پاریس برای جمهوری اسلامی رجوی!
29.06.2010 - 11:41

 

سازمان مجاهدین بعنوان جریانی اسلامگرا در فردای انقلاب، علیرغم خوشرقصی ها برای خمینی، نتوانست در طیف حکومتگران جایگاهی برای خود باز کند و از اولین گروه های اسلامی بود که از دایره "خودی ها" نظام رانده شد و بمبارزه مسلحانه برای براندازی جناح خمینی رو آوردند.

مجاهدین در برابر شعار متناقض خمینی مبنی حکومت جمهوری اسلامی، شعار مغشوش تر، جمهوری دمکراتیک اسلامی را برگزیدند که هر دو آلترناتیو بعنوان نظام های الهام گرفته از دستورات دین اسلام، قرابت هایشان بیش از تفاوت هایشان بوده است و انعطاف ناپذیری خمینی نسبت به دیگر فرقه های اسلامی، زمینه ساز جنگ فرقه ای گردید که قربانیان آن هزاران فرزند رشید ملت ایران بوده است.

مجاهدین که از پیوندهای سنتی با بازار و نیروهای اسلامی در حکومت برخوردار بودند، فعالیت خود را بعنوان یک فرقه نظامی به عراق انتقال داده و زیر پوشش حمایت های همه جانبه و متقابل حکومت صدام حسین قرار گرفتند و بعنوان نیروی نظامی عملیاتی را به قیمومیت از طرف مردم ایران برای براندازی حکومت باجراء گذاشتند که نه تنها موفق نبود بلکه نتایج فاجعه باری را در پی داشت.

مجاهدین اسلامی- فرقه ای, همواره کوشیده اند که با اتکاء به نیروی خارجی به حکومت چنگ اندازند و از قبل هم رهبر و رئیس جمهور برای ملت ایران تعیین کرده اند و سخنران گردهمائی پاریس رئیس جمهور تحمیلی مجاهدین به ملت ایران، خانم مریم رجوی بوده است.

خانم مریم رجوی در نطق خود مجموعه شعارهائی را طرح کرده است که بیشتر پوزهای دمکراتیک برای مصرف کنندگان خارجی دارد تا طرح اصلی ترین مطالبه ملت ایران.

خانم مریم رجوی کوشش می کند که زیر گرد و خاک شعار سرنگونی ولی فقیه و چاشنی جدائی دین از دولت، کالای قاچاق "جمهوری دمکراتیک اسلامی" به "رئیس جمهوری مریم و رهبری مسعود" به ملت ایران تحمیل کنند.

خانم رجوی و تمامی فرقه های دینی – ایدئولوزیک هنوز درنیافته اند که عصر حکومت های دینی – ایدئولوژیک بپایان رسیده است و ملت ایران یکبار فریب اسلام خمینی را خورد و دیگر زیر بار اسلام رجوی نخواهد رفت.

زمان آن فرا رسیده است که برای جمهوری، لائیسیته، دمکراسی، آزادی و نفی کامل نظام اسلامی در ایران و در پاسخ به نیازهای جنبش ملی و جنبش های دانشجوئی، زنان و کارگران همصدا شویم!

براندازی نظام کنونی و برپائی جمهوری ایرانی( ونه جمهوری دمکراتیک اسلامی رجوی) امر کارگران، زنان و دانشجویان است. مجاهدین برای اینکه ثابت کنند که مبارزه شان نه برای قدرت گیری یکی از فرقه های اسلامی، بلکه برای آزادی و دمکراسی در ایران است ناچارند که حق ملت ایران در تعیین سرنوشت خود را برسمیت شناخته و گزینش رئیس جمهور و رهبر را بخود ملت واگذار کنند.

جنبش های پیشرو سیاسی اجتماعی کارگران، دانشجویان و زنان منشا قدرت و سازنده ایران فردا هستند؛ باید سخن گفتن با زبان آنها را آموخت و با پرهیز از فرقه گرائی، بر سر قدرت گیری آنها و رهبری جامعه توسط نمایندگان منتخب شان، همپیمان شد

دیدگاه‌ و نظرات ابراز شده در این مطلب، نظر نویسنده بوده و لزوما سیاست یا موضع ایرانگلوبال را منعکس نمی‌کند.

ایران گلوبال

فیسبوک - تلگرامفیسبوک - تلگرامصفحه شما

توجه داشته باشید کامنت‌هایی که مربوط به موضوع مطلب نباشند، منتشر نخواهند شد! 

افزودن دیدگاه جدید

لطفا در صورتیکه درباره مقاله‌ای نظر می‌دهید، عنوان مقاله را در اینجا تایپ کنید

متن ساده

  • تگ‌های HTML مجاز نیستند.
  • خطوط و پاراگراف‌ها بطور خودکار اعمال می‌شوند.
  • Web page addresses and email addresses turn into links automatically.

لطفا نظر خودتان را فقط یک بار بفرستید. کامنتهای تکراری بطور اتوماتیک حذف می شوند و امکان انتشار آنها وجود ندارد.

CAPTCHA
لطفا حروف را با خط فارسی و بدون فاصله وارد کنید CAPTCHA ی تصویری
کاراکترهای نمایش داده شده در تصویر را وارد کنید.