رفتن به محتوای اصلی

رکورد وقاحت و نارسائی زبان ما!
19.09.2008 - 18:31

وقتی انسان از نقطه جوش (مایعات) به عنوان استاندارد گرما صحبت میکند منطورش حصول یکصد درجه گرما در شرایط فشار هوای معین در ارتفاع معینی از سطح دریاست. خوب یا بد، تا بحال شیمی دانان اصطلاحی برای نقاطی که مافوق این نقطه جوش است تعین نکزده اند.

در عرصه سیاست و اجتماع نیز هر پدیده ائی نیز مرزها و نقطه تعریفی خود را دارد.. مردم به آدمی که یک نفر را بکشد میگویند جنایتکار و قاتل. ولی هیچ کس نیامده است تا کلاسمان یا تعریفی از مثلاً فرمان خمینی و یا امثال او و کارشان، دایر بر کشتار هزاران زندانی دربند بدهد و بگوید اگر کشتن یک فرد بی گناه جنایت است ، پس کشتن هزاران اسیر و زندانی در بند که سالها به انتظار سپری شدن دوران زندانشان چشم به درب زندان خود دوخته اند، تا سرانجام بروی آنان گشوده شود ولی هنگامی که گشوده میشود نه برای آزادی آنان است بلکه برای کشاندن آنان به مسلخ اسلامیست تا دسته دسته به طنابهائی که با الکترو موتور کشیده میشوند از گلو بسته شده، نیم ایستاده خفه شوند، چه نام دارد. این جنایت است و آنهم جنایت! آیا این بی اعتبار کردن این واژه نیست!

بر همین روال، برای وقاحت هم حد و میزان و تعریفی است! میگویند جوانکی که تن به لواط دهد وخود را برای پول در اختیار این و آن بگذارد وقیح و پر رو است! خوب! حال اگر همین جوانک خواست با ادامه این رویه بعنوان پیشنماز هم در محراب مسجد به نماز بایستد و انتظار آن باشد که مردم به او اقتدا ء کنند چی ؟ البته این هم از کاته گوری وقاحت است ولی این کجا وآن کجا؟

در جمهوری اسلامی حا کم بر ما بسیاری مرزها ی ارزشی شکسته شده است و بسیاری تعاریف زیر سئوال رفته است و نشانه بارز آن اظهارات احمدی نژاد است که در رابطه به مدرک دکترای اکسفوردی کردان میگوید این ورق پاره ها بی ارزشند و...

خبر زیر، دو نقل قول از دو کمیته چی سابق است که امروز، یکی از آن دو رئیس جمهو ر امت شیعه ماست و دیگری فرماندهی عالی نظامی مملکت را دارد . اولی را همه خوب میشناسند از هاله نورش گرفته تا زیر تابلوی الممالکته الخلیج اتلعربیه نشستن و عکس گرفتن و چاه ویل جمکرانش و... ولی در معرفی کمیته چی دوم همین بس که حدود چهار سال پیش در رابطه با اطاعت نا پذیری برخی رسانه ها و مصاحبه های رادیوئی برخی اصلاح طلبان گفت : ما زبانها را میبریم و قلم ها را میشکنیم!

حالا سابقه این دو را با اظهارات ذیل که از انهاست مقایسه کنید!

آیا به این هم میتوان گفت وقاحت!! من فکر نمیکم! باید برای اظهارات و رفتار این دو مردک و رهبر و ایل تبار آنها واژه ای جدید ساخت که رسائیت مضمونی و ماهوی داشته باشد!

من به خوانندگان گزارش زیر خواندن داستان حسن کچل را هم در ذیل سایت توصیه میکنم!

 **************

خبرنامه امیرکبیر-پایگاه خبری تحلیلی دانشجویان دانشگاه صنعتی امیرکبیر - http://www.autnews.us -

احمدی نژاد: ۹۸ درصد مردم طرفدار نظام هستند؛ رحیم صفوی: ایران دموکراتیک ترین کشور دنیاست

چهارشنبه ۳ مهر ۱۳۸۷ @ ۶:۵۶ ق.ظ In ویژه | 20 Comments

 خبرنامه امیرکبیر: محمود احمدی نژاد در مصاحبه ای که در سفر خود به امریکا با روزنامه لس آنجلس تایمز انجام داد بار دیگر ادعای مضحک خود مبنی بر وجود “آزادی مطلق” در ایران را تکرار کرد.

 احمدی نژاد این ادعاها را در حالی بیان می کرد که از زمان آغاز به کار دولت نهم روند سرکوب اقشار مختلف جامعه به شدت افزایش یافته است. در همین یک سال گذشته بسیاری از دانشجویان بازداشت شده و برای مدت ها دربند بودند. همچنین بسیاری از دانشجویان از حق تحصیل محروم شدند. بسیاری از زنان نیز با انواع محکومیت در دادگاه ها مواجه شدند و اعتراض کارگران به مشکلات معیشتی سرکوب گسترده مواجه شد.

 احمدی نژاد در پاسخ به این سوال که “شما دانشجویان را سرکوب می کنید، از چه می ترسید؟”، گفت: «این حرف ها حقیقت ندارد. چنین چیزهایی اتفاق نیافتاده است. آزادی در ایران مطلق است و قانون بر کشور حکمفرماست. سیستم قضایی ما از پیشرفته ترین سیستم های دنیاست. در کنفرانس های مطبوعاتی من هر کسی این حق را دارد با آزادی هر چه تمامتر هر چه را بخواهد بپرسد.»

 وی همچنین مدعی شد هر کسی جرمی داشته باشد دادگاه به صورت علنی و با حضور وکیل به جرایم اورسیدگی می کند.

 احمدی نژاد در عین حال گفت: ۹۸ درصد مردم ایران طرفدار نظام هستند و نیازی به اینگونه اقدامات (زندانی کردن) نیست.

 همچنین رحیم صفوی فرمانده سابق کل سپاه پاسداران در اظهار نظری مدعی شد ایران دموکراتیک ترین کشور دنیاست.

 یحیی رحیم صفوی در این زمینه گفت: “ایران ، دمکراتیک ترین کشور جهان است، زیرا انتخاباتی آزاد دارد و حقوق بشر به بهترین نحو در کشور ما اجرا می شود.”

 URL to article: http://www.autnews.us/archives/1387,07,00012533

دیدگاه‌ و نظرات ابراز شده در این مطلب، نظر نویسنده بوده و لزوما سیاست یا موضع ایرانگلوبال را منعکس نمی‌کند.

ایران گلوبال

فیسبوک - تلگرامفیسبوک - تلگرامصفحه شما

توجه داشته باشید کامنت‌هایی که مربوط به موضوع مطلب نباشند، منتشر نخواهند شد! 

افزودن دیدگاه جدید

لطفا در صورتیکه درباره مقاله‌ای نظر می‌دهید، عنوان مقاله را در اینجا تایپ کنید

متن ساده

  • تگ‌های HTML مجاز نیستند.
  • خطوط و پاراگراف‌ها بطور خودکار اعمال می‌شوند.
  • Web page addresses and email addresses turn into links automatically.

لطفا نظر خودتان را فقط یک بار بفرستید. کامنتهای تکراری بطور اتوماتیک حذف می شوند و امکان انتشار آنها وجود ندارد.

CAPTCHA
لطفا حروف را با خط فارسی و بدون فاصله وارد کنید CAPTCHA ی تصویری
کاراکترهای نمایش داده شده در تصویر را وارد کنید.