رفتن به محتوای اصلی

برخی کامنت های جالب و خواندنی-" شنبه"
01.12.2007 - 17:51

دوستان گرامی

اینجا صفحه مخصوص اظهار نظر است برخی دوستان مطالب دیگر نشریات را در اینجا کپی می کنند

شما می توانید هر مقاله ای که دوست داشتید در بخش دیدگاهها با گرفتن "کد"_ که برای همگان ازاد است _ بگذارید و یا مستقیما به ادرس ایران گلوبال ارسال کنید؛ ما ان را در صفحه اول چاپ می کنیم

خواهشا رعایت حقوق دیگران را بکنید

کاوه اردلان

زامبی های وضعیت زرد

اقای محسن کردی!

انتظار من ان بود که پاسخ کامنتی را که هم حجم مقاله شما بود واز نظر استدلال و ارگومنت بسیار غنی تر از مقاله شما با ارگومنت و فاکت دهید نه با کنایه و خاله زنک بازی و به کار بردن کلمات "لنگ" و کنایه هایی چون "استاد" و "پیامبر" .اما چاره ای نیست که شما بیش از این در چنته ندارید.توجه شما را به نکات زیر جلب میکنم اگر خواهان بحث علمی هستید:

1.من دشمنی شخصی با شما ندارم و برای دفاع از حقوق مردمم هم با شما تعارف ندارم به نظر من تحلیل گر سیاسی باید مسئولیت پذیر باشد نه انکه بر طبق روحیه اش چیزی بنویسد.

2.من استاد دانشگاه علوم سیاسی مسکو(МГУ)دا نشکده انالیز استرتژیک هستم یک کتاب به زبان روسی و 23 مقاله به زبان روسی نوشته ام که همه انها بصورت ان لاین در سایت دانشگاه درج شده است واز ان جمله مقاله ای است به زبان روسی در سایت اکادمی علوم روسیه که در ان رئیس جمهور شدن احمدی نژاد پیش بینی شده است.

3.عدد هشت که برای شما سحر امیز است در واقع طول و پریود چرخش قدرت بین دو حزب اصلی جنگ طلب (جمهوری خواه)ودموکرات است که هر بچه دانشجوی سال اول علوم سیاسی انرا می داند ولی برای تحلیلگران ایرانی سحر امیز است!!

4.متاسفم که وقت خود را تلف کرده وبا شما بحث کردم امید وارم که شما در اینده شغل های دیگری نیز مانند تحلیل گری امور پزشکی و...برای خود دست و پا کنید!

بدرود

حبیب تبریزیان

دانشجویان لیبرال در حمایت از دانشجویان چپ در بند

ما(شعبه لیبرال سازی وزارت اطلاعات ج ـ ا) دستگیری دانشجویان چپگرا و کمونیست و در اینده نزدیک منافق و دانشجویان وابسته به موساد و سیا و.. را به شدید ترین وجه محکوم میکنیم. ضمناً دادستان محترم دادکاه انقلاب احتیاج به زحمت زیاد ندارند همین دفاع ما برای این چپ زدگان کافی است

امضا

شعبه ویژه ژست ها و فیلم های لیرالی ( وزارت اطلاعات)

حسن علیزاده

مخالفان برنامه هسته ای ایران : کیش و مات

آقای کردی

یک مقدار کمی از مواضع گروه ها و احزاب دیگر اطلاع پیدا کنید. مجاهدین خواهان حمله نظامی به ایران هستند، مشروطه خواهان و حزب کمونیست کاری دو آتشه همچنین، مصاحبه آقای حسن شرفی با نیوز مکس را بخوانید ( یا پیام مصطفی هجری به بوش را) تا بدانید که حزب دمکرات کردستان هم خواهان حمله نظامی امریکا به ایران است و در خدمت گذاشتن 4 میلیون پیشمرگ کرد در اختیار نیروهای نظامی امریکا.

نمونه هایی از این قبیل زیاد هستند و در این کامنت جای نمی شود

محسن کردی

مخالفان برنامه هسته ای ایران : کیش و مات

جناب علیزاده، شما یا یک دروغگوی وقیح هستید و یا یک هوچی که تلاش دارد در اینجا چاپلوسی بلاهت آمیزی برای جمهوری اسلامی بکند. من نمیدانم چه نفعی این چاپلوسی برای شما دارد. این که می نویسم بلاهت آمیز برای آن است که در همین اینترنت هیچ کاری ندارد دوتا کلیک بکنید و از مواضع احزاب و سازمانهای اپوزیسیون آگاه شوید. آخر مرد حساب که قلم بدست میگیری و ناوارد می نویسی لااقل خودت تحقیق کن بعد به دیگری سرکوفت بزن که تحقیق کند! اصلا تو مشروطه خواه جماعت را می شناسی؟ حزب مشروطه ایران به عنوان فراگیر ترین سازمان این طیف اعلام کرده است که اگر آمریکا به ایران حمله کند به ایران رفته و از کشور در مقابل هر حمله کننده ای دفاع خواهد کرد. شما با چه درجه از اطمینان می نویسید که مشروطه خواهان موافق حمله آمریکا هستند؟ آخر برادر اینجا اینترنت است و یک مشت سیاسی مار خورده افعی اینجا چارچشمی نگاه می کنند ببینند کجا کج میروی حسابی گریل و کبابت کنند!

و اما آقای علیزاده، در مورد حزب دمکرات کردستان ایران و مصاحبه آقای شرفی موضع شما کاملا موضع بخش تبلیغاتی وزارت اطلاعات است. من نمی گویم شما مزدور جمهوری اسلامی یا اطلاعاتی هستید اما روش کارتان و منبع تان را عوض کنید. در زیر دوتا آدرس میزنم که از موضع حزب دمکرات کردستان ایران و نظریات آقای شرفی در مورد مکس نیوز آگاه شوید. آخر مرد حساب بجز مکس نیوز دیگر در این دنیا رسانه نیافتید؟؛ کار آنلاین در این مورد مصاحبه ای با آقای شرفی کرده است که بخشی از آنرا در زیر می آورم؛ س: با توجه به وضعیت عمومی کشور مردم با حساسیت مناسبات حکومت با آمریکا را دنبال می‌کنند و به همین اعتبار هم هرگونه اظهار نظر نیروهای اپوزیسیون ایران و نوع رابطه و مناسبات آنها با دولت آمریکا مورد توجه مردم است. از جمله مناسبات حزب با آمریکا و واکنشی که حزب دمکرات کردستان ایران در قبال سیاست‌های آمریکا در منطقه اتخاذ می‌کند. نامه‌ای که دبیرکل حزب خطاب به جرج بوش نوشت و مصاحبه شما با "نیوز مکس" نمونه‌هایی از اقداماتی هستند که سوالاتی را در این رابطه برانگیختند. این که در این مصاحبه تا چه اندازه اظهارات شما به درستی ترجمه و منتشر شده به جای خود، اما تا زمانی که تکذیب نشده است خواننده از خود می‌پرسد غرض از گفتن این که "اگر ایالات متحده گام‌هایی مهاجمانه‌تر در برابر ایران بردارد، چهار میلیون کردهای ایران از آمریکا پشتیبانی خواهند کرد" چیست؟ آیا حزب شما از حمله‌ی نظامی آمریکا به ایران دفاع می‌کند؟ با فرض این که آن جمله نقل نشده از شما فقط جنبه تحلیلی و ارزیابی داشته باشد، سیاستی که حزب بر اساس این ارزیابی اتخاذ می‌کند چیست؟ در اعلامیه‌های مشترکی که از جانب چهار سازمان انتشار یافته و حزب شما و سازمان ما هم جزو امضاکنندگان آن هستند، به‌صراحت با حمله‌ی نظامی دولت بوش به ایران مخالفت شده‌است. آیا مواضع حزب در این زمینه تغییر یافته است؟

این هم مصاحبه آقای حمید تقوایی از حزب کمونیست کارگری. برای موضع رسمی این حزب که مخالف جنگ است به سایت این حزب و نیز بخش جدا شده حکمتیستها مراجعه شود که آنها نیز مخالف حمله اند. و اما بخشی از مصاحبه؛ حمید تقوائی: حمله آمریکا به ایران در هر شکلی از لحاظ انسانی یک فاجعه و از لحاظ سیاسی یک عامل بازدارنده و منفی و به ضرر جنبشهای اعتراضی و مبارزات انقلابی مردم خواهد بود. از نظر انسانی حتی اگربخواهند تنها مراکز نظامی و هسته ای را بزنند زندگی و هستی انسانهای زیادی که در جوار این مناطق زندگی میکنند به آتش و خون کشیده میشود. هر جنگ دولتهای بورژوائی از مردم عادی، از کارگران و زحمتکشان، قربانی میگیرد ولی این حتی جنگ به معنی متعارف کلمه نیست، هجوم بمب افکنها به شهرها و مناطق مسکونی مردم است و ازینرو مستقیما جان و زندگی وهستی مردم بیشماری را به نابودی خواهد کشید. یک هدف اعلام شده حمله آمریکا به مراکز هسته ای رژیم است. حتی اگر فقط به این مراکز حمله کنند انتشار مواد رادیواکتیو و آلودگی محیط زیست تا نسلها زندگی مردم مناطق همجوار این مراکز را تباه خواهد کرد. این جنگ یک کشتار و جنایت عظیمی است که باید با تمام قوا مقابل آن ایستاد.از نظر سیاسی جنگ موقعیت جمهوری اسلامی را در منطقه تقویت خواهد کرد. کافی است رژیم از بمبارانها جان سالم بدر ببرد، کافی است فقط باقی بماند تا بعنوان طرف پیروز جنگ ظاهر شود.

دیدگاه‌ و نظرات ابراز شده در این مطلب، نظر نویسنده بوده و لزوما سیاست یا موضع ایرانگلوبال را منعکس نمی‌کند.

ایران گلوبال

فیسبوک - تلگرامفیسبوک - تلگرامصفحه شما

توجه داشته باشید کامنت‌هایی که مربوط به موضوع مطلب نباشند، منتشر نخواهند شد! 

افزودن دیدگاه جدید

لطفا در صورتیکه درباره مقاله‌ای نظر می‌دهید، عنوان مقاله را در اینجا تایپ کنید

متن ساده

  • تگ‌های HTML مجاز نیستند.
  • خطوط و پاراگراف‌ها بطور خودکار اعمال می‌شوند.
  • Web page addresses and email addresses turn into links automatically.

لطفا نظر خودتان را فقط یک بار بفرستید. کامنتهای تکراری بطور اتوماتیک حذف می شوند و امکان انتشار آنها وجود ندارد.

CAPTCHA
لطفا حروف را با خط فارسی و بدون فاصله وارد کنید CAPTCHA ی تصویری
کاراکترهای نمایش داده شده در تصویر را وارد کنید.