رفتن به محتوای اصلی

نه تنهاسرطانهای خونی بلکه تمام سرطانها میتوانند متاثراز اشعه های رادیواکتیوی باشند
15.09.2008 - 13:08

مزدک

انرژی اتمي و افزايش موارد ابتلا به سرطان خون در ايران

بنظرم با تعریفی که کرده اید منظور شماAcute Lymphoblastic Leukemiaَ=ALL باشد.که بین اطفال زیر 5سال بیشتر است ولی در اغلب سنین هست و تقریبا بیماری نادریست.ولی چنانچه گفته اید نه تنها سرطانهای خونی بلکه تمام سرطانها میتوانند متاثراز اشعه های رادیواکتیوی باشند.

و تشخیص چنین بیماریهایی برای یک پزشک عادی هم زیاد نیست زیرا با چند آزمایش خونی میتوان به چنین بیماریهای شک کرد و با آزماشی از مغز استخوان یک پاتولوگ به آسانی نوع لوکیمی را تشخیص می دهد.و فکر نکنم در همان بلوچستان مثلا در زاهدان برای یک پاتولوگ آزمایش وتشخیص چنین بیماری سخت باشد. اما نباید فراموش کرد که این رژیم خوشحال هم میشود که مردم بنحوی سرنگون شوند. تازه آنها که سرطان نگرفته اند یا در غربت دق مرگ میشوند و یا در داخل در شکنجه گاها و سلاخ خانه ها سلاخی میشوند.این حرامیان با سیاست ضد بشری به تنها چیزی که نمی اندیشند تامین انرژی است.شکی دراین نیست که این حرامیان بدنبال ساختن سلاح اتمی هستند تا از دنیا باج خواهی کنند.والا درایران آنهمه منابع انرژی مثل باد و خورشید...هست که تا صدسال دیگر اگر جمعیت ایران دو یا 3 برابر حالا هم شود با مخارجی کمتر ازمخارج اانرژی اتمی میتوان تامین انرژی کرد.درثانی تاثیر ژنتیکی نیروی اتمی آنهم از نوع روسی اش! برای محیط زیست هنوز کاملا شناخته نیست و همین قدر هم که شناخته شده بسیار خطرناک است.ولی چنانچه گفته شد این حرامیان نه به مردم و نه به سرنوشت کشور اهمیتی نمی دهند.چسبیده اند به بیضه اسلام و محمد و علی و بر مردمانی با تنبلی فکری که قدرت فکری و ذهن خودرا به این ارازل واگذار نموده حکومت می کنند.بدبختانه چپ و راست هم همه را امت اسلام و کشور را کشور اسلامی می نامند بدون اینکه کسی اعتراضی کند.بدترازآن ایرانیانی که در رسانه های بیگانه ای مثل رادیو و تلویزیون آمریکا ...است هم بدون هیچ شرمی از کشور اسلامی ایران چنان حرف می زنند که گویا غیز از مشتی حرامی مسلمان انسان دیگری دراین آب و خاک زندگی نمی کند.

بهمن آزادگر

مراجعین عزیر مشکل اظهار نظر بر طرف شد و دوباره شما میتوانید مثل قبل نظرات خود را در این بخش بنویسید.

کیانوش توکلی

تجمع مجاهدین خلق در برابر کاخ سفید

اقای تقوایی به اینجانب اطلاع داده کامنتی که بنام ایشان در این بخش نوشته شده است متعلق به او نیست .وقتی مراجعه کردم دیدم که این شخص اول با نام احمد تقوایی کامنت گذاشته و سپس با همان IP با نام خواننده نظرات احمد تقوایی را نقد کرده است

این شیوه سخیف راه بجایی نخواهد برد .

IP این شخص "سیو" شده است در صورت تکرار ؛ امکان کامنت گذاری از این شخص گرفته خواهد شد

سامان باربد

آقای ناصر کرمی. تبارسالاری نه علم است نه راه حل! تبارسالاری یک واقعیت تلخ اما تغییر پذیر است که سد راه دموکراسی در ایران است. ایرانیان برای رسیدن به مردم سالاری آنرا به زباله دان خواهند انداخت. هنوز بوی ناخوشایند توهین شما به جا مانده است. اما به دیگری رو می کنید. مثل پسر بچه ای که می گوید: "ببین بابا جون! من دیگه بزرگ شده ام پاهام بو می ده"! بزرگی به این نیست. جوراب هایتان را بشویید!

mehran

اگر 3500نفر مجاهددرعراق توسط رژیم اسلامی اسیرواعدام شوند مساوی با کشتار 67 است! تیتر مقاله

ا ین ٣٥٠٠ نفر در واقعیت گروگان های تقابل دو گروه افراطی اسلامی با اسلامی-مارکسیستی هستند. گروه اول (جمهوری اسلامی!!) از امریکا تضمین های امنیتی میخواهد برای بقای حکومتش. دومی مجاهدین!! میخواهند امریکا از انها حمایت کند. با مزه است که این ها حتی قادر به حفاظت از خود هم نیستند داعیه حکومت هم دارند. طنز تاریخ است

مزدک

دفاع از اشرف و افراده جداشده ربطی به دفاع یا رد مبارزه مسلحا نه ندارد

اینکه آقای رفسنجانی روزگاری حامی این گروه بوده است باید بگویم روزگاری خیلی های دیگر هم حامی و حتی عضو این گروه ....امروز خمینی و لاجوردی هیچ یک زنده نیستند و در نزد افکار عمومی به پلیدی سازمان مجاهدین خلق نیستند. کشتار هایی که انجام شد همه و همه بی واسطه و با واسطه به مجاهدین ربط داده شد و بنابراین آنها بهانه لازم را به مردان خمینی دادند تا برخی افراد را حذف کنند.(از کامنت امید ایران)

می بینید چه زیرکانه جناب امید به تزکیه حرامیان و جنایتکاران و خونخوارانی که مدت 30 سال کاری بجز تجاوز و خونریزی و قتل و عام نداشته اند می پردازد!ایشان با مطرح کردن اشتباهات و خطاهای رهبران قدرت طلب و سیه روز گروهای اپوزیسیون را( هر چند که بدرستی مطرح می کند که خیلی ها درمورد مجاهدین و بسیاری از گروهای مخالف دوران انقلاب همین نظر را دارند) بابیشرمی به تزکیه جلادان و خونخواران و ددمنشان اسلامی می رسد!بله مردم ایران از مجاهدین و سایر گروها بخاطر همکاریشان با جنایتکارانی که ایران را به آتش و خون کشیدند مسلما بدبین و حتی متنفرند. ولی عامل 8 سال جنگ وبدبختیها و عقب ماندگیها و کشت و کشتار و تجاوز و ددمنشی را در این 30 سال بخوبی می شناسند.حرامیان اسلامی مقصر اصلی تمام کشت وکشتار و غارت و تجاوز و ددمنشیهاست.مسلما سازمانهای سیاسی در حکومت دمکراتیک درآینده دربرابر مشی و سیاستی که باعث بسیاری از ضایعات انسانی گردیده و خیانتهایی که شده باید پاسخگوباشند.ولی متهم اصلی تمام آنچه برایران و ایرانی دراین 30 سال گذشته ارازل و اوباشی چون خمینی و رفسنجانی و خامنه ای و سایر حرامیان اسلامی است.حتی فرزندان این ارازل نباید از تیغ قانون درامان بمانند!

امید ایران

تجمع مجاهدین خلق در برابر کاخ سفید

چرا رجوی از مخفی گاهش بیرون نمی آید و در کنار مجاهدینش نمی ماند؟ این دیگر چه جور رهبری است؟ رجوی چنان آرزوی قدرت و پادشاهی دارد که به رسم پادشاهان در دژ می زیست و برای ملکه اش بانو مریم شاهزاده قجری مراسم تقدس برگزار کرد و حالا هم با مخفی کردن خودش به جای لباس های خاکی رزم و مجاهدت لباس های سبز و سرخ شانل چندین هزار یورویی به بانو می پوشاند و شعار دموکراسی می دهد! مجاهدت و جهاد و کشتار و شمشیر و تفنگ به ناگهان چگونه و چطور دم از دموکراسی می زنند؟ در واقع این سوالی است که به ذهن انسانهای آزاده و بی طرف می رسد.

در ضمن بفرمایید مجاهدین خلق به چه اجازه ای و چرا دست به کشتار اکراد عراق زد؟ فیلم های بدست آمده از رجوی با سرویس های اطلاعاتی صدام حسین بعد از سقوط رژیم

این کشور را چگونه توجیح می کنید؟

مگر نه اینست که صدام دشمن قسم خورده ایران بود و به خاک و خون کشیدن هزاران جوان و مرد وزن کشورمان را در کارنامه سیاه اعمالش داشت ؟

رجوی که خود را فرشته نجات ایران می دانست چرا دست در دست قاتل مردم ایران گذاشت؟

این چگونه رهبر و فرشته ای است که حتی ساکنان دژ خود را به ستوه آورده بود؟

و چرا این همه ناراضی و فراری؟

مشک آنست که خود ببوید نه آنکه عطار بگوید!

امروز خمینی و لاجوردی هیچ یک زنده نیستند و در نزد افکار عمومی به پلیدی سازمان مجاهدین خلق نیستند. کشتار هایی که انجام شد همه و همه بی واسطه و با واسطه به مجاهدین ربط داده شد و بنابراین آنها بهانه لازم را به مردان خمینی دادند تا برخی افراد را حذف کنند. مردم ایران خواستار ثبات و امنیت و رفاه است و هیچ یک از این گروه های اپوزوسیون علی رغم ادعاهایی که دارند سنگ مردم را به سینه نمی زنند و همه رویای قدرت در سر دارند تا بشتر از شیره جان این ملت مظلوم بمکند و به نان و نوایی بیشتر برسند. صد البته رجوی ها و اعوان وانصارشان هم از این قاعده شوم مستثنی نیستند.

ناصر مستشار

اگر 3500نفر مجاهددرعراق توسط رژیم اسلامی اسیرواعدام شوند مساوی با کشتار 67 است!

از همه نیروهای سیاسی صادق که علیه جمهوری اسلامی با جدیت مبارزه می کنند ومانند احمد تقوائی آب به آسیاب رژیم اسلامی نمی ریزند، تقاضا دارم که به این موضوع توجه نمایند:1ـ رژیم در تمام جهان منزوی شده است 2ـ تحریم ها ومحاصره اقتصادی تا کنون کمر رژیم را شکسته است مردم از گرانی به ستوه آمده اند3 ـ تضاد های درونی رژیم اسلامی به اوج خود رسیده است اما تمام جناح ها برای حفظ رژیم تلاش می کنند اما هریک از جناح ها اوضاع نابسامان کنونی را به مسئولیت نمی گیرند و دیگری را باعث و مسبب شرائط تلخ جامعه ایران معرفی می کنند تا در برابر مردم اعتبار و ومحبوبیت کسب نمایند اما همه آنها برای سرپوش گذاشتن بر اختلافات خود آماده اند تا مجاهدین را به هرشکلی قربانی نمایند تا برای نظام یک پیروزی محسوب شود تا در سایه آن پیروزی منحوس مردم را ترسانده و شکست خورد ه جلوه نشان دهند و برای مدت کوتاهی مردم را به نمایشات و خبر های مربوط به مجاهدین مشغول نمایند!

کامران

اگر 3500نفر مجاهددرعراق توسط رژیم اسلامی اسیرواعدام شوند مساوی با کشتار 67 است! تیتر مقاله

آقای مستشار سپاس و خسته نباشید. بنده هم با شما موافق هستم. بقول معروف حرف دل ما دشمنان قسم خورده ولایت فقیه را فرموله کردید. حکومت ضد انسانی و ضد ایرانی اشرار ولایت می خواهد جنایت هولناک 67 خمینی را با کشتن ساکنان اشرف تکرار کند. جانیان حاکم با همراهی عده ای خودفروخته وبابهانه همکاری با امریکا قصد پرونده سازی برای قتل عام این انسانها هستند. کودتای 28 مرداد 32 هم با اینگونه اتهامات واهی به مصدق زمینه سازی شد.تحت پوشش ضد آمریکائی برای ماشین جنگی و ترور حکومت ضد تمدن فقها سوخت رسانی می کنند.اسمشان روشنفکر است اما مقلد امام راحل هستند

جمال

عفو بین الملل از اعتصاب غذای فعالین کرد حمایت کرد

کمیته حمایت از اعتصاب غذای زندانیان سیاسی و مدنی کُرد: سازمان عفو بین الملل روز گذشته با انتشار یک بیانیه مطبوعاتی، نگرانی خود را از وضعیت زندانیان سیاسی و مدنی کرد، که در شرق کردستان و ایران به اعتصاب غذا دست زده اند، اعلام کرد. سازمان عفو بین الملل خواستار توقف شکنجه، فشار و رفتار غیرانسانی علیه این این زندانیان و آزادی بدون شرط تمام زندانیان عقیدتی شد.

در بیانیه‌ی عفو بین الملل آمده است: سازمان عفو بین الملل از وضعیت بیش از 50 زندانی کرد که هم اینک در اعتراض به شکنجه، اعدام و نقض مستمر حقوق بشر دست به اعتصاب غذا زده اند، نگران است.

این درحالی است که نگرانی ها درباره شرایط زندانیان که از 25 ماه گذشته شروع به اعتصاب غذا نموده اند، بیشتر می شود.

بیانیه ی امنستی اینترناشنال به تعداد اعتصاب کنندگان که در زندانهای سنندج، ارومیه، سقز و تهران اشاره می کند و اضافه می کند که در میان آنها سه فعال زنان به نام های زینب بایزیدی، هانا عبدی و روناک صفازاده و هشت تن از زندانیانی که با صدور حکم اعدام مواجه شده اند، وجود دارند.

بیانیه ادامه می دهد که تمام این زندانیان، زندانیان عقیدتی هستند و باید بی هیچ شرطی در اولین فرصت آزاد شوند.

عفو بین الملل به اهداف اعتصاب کنندگان اشاره و اعلام می نماید: اعتصاب کنندگان خواهان پایان دادن به شکنجه و رفتار غیرانسانی و توقف هرچه زودتر حکم اعدام هستند. همچنین خواهان بهتر شدن وضعیت زندان ها و دیدار نمایندگانی از سازمان های مستقل حقوق بشری بین المللی، پایان نگهداری در سلولهای انفرادی و بطور کلی پایان دادن به فشارهای حاکمیت بر کردها در ایران و علی الخصوص در زندانها، هستند. واضح و مبرهن است که مسئولین دولت ایران تاکنون به درخواست اعتصاب کنندگان هیچ اعتنایی نکرده اند.

امنستی اینترناشنال اعلام می کند که خواسته های اعتصاب کنندگان منعکس کننده ی مشکلات همیشگی ایران درباره کردها و تمام کسامی که در برابر سیاست های حاکمیت می ایستند و آن را نقد می کنند، می باشد.

سازمان عفو بین الملل در پایان خواهان لغو تمام احکام اعدام و در میان آنها اعتصاب کنندگان کرد: ارسلام اولیایی، انور حسین پناهی، حبیب الله لطیفی، فرهاد کمانگر، فرهاد وکیلی و علی حیدریان و هرچه زودتر آزاد نمودن تمام زندانیان عقیدتی، پایان دادن به نقض حقوق بشر و فشار بر ملت کرد و تمام گروه های ملی و مذهبی است.

جمعه 22 شهریور 1387 برابر با 12 سپتامبر 2008

دیدگاه‌ و نظرات ابراز شده در این مطلب، نظر نویسنده بوده و لزوما سیاست یا موضع ایرانگلوبال را منعکس نمی‌کند.

ایران گلوبال

فیسبوک - تلگرامفیسبوک - تلگرامصفحه شما

توجه داشته باشید کامنت‌هایی که مربوط به موضوع مطلب نباشند، منتشر نخواهند شد! 

افزودن دیدگاه جدید

لطفا در صورتیکه درباره مقاله‌ای نظر می‌دهید، عنوان مقاله را در اینجا تایپ کنید

متن ساده

  • تگ‌های HTML مجاز نیستند.
  • خطوط و پاراگراف‌ها بطور خودکار اعمال می‌شوند.
  • Web page addresses and email addresses turn into links automatically.

لطفا نظر خودتان را فقط یک بار بفرستید. کامنتهای تکراری بطور اتوماتیک حذف می شوند و امکان انتشار آنها وجود ندارد.

CAPTCHA
لطفا حروف را با خط فارسی و بدون فاصله وارد کنید CAPTCHA ی تصویری
کاراکترهای نمایش داده شده در تصویر را وارد کنید.