رفتن به محتوای اصلی

پنجمین حمله دد منشانه به کمپ های مجاهدین در عراق ؛ محکوم است
02.09.2013 - 09:48

در طلیعه آغاز بکار دولتِ " اعتدال و تدبیرِ " شیخ حسن روحانی که وعده آزادی و امنیت به همه آحاد مردم ایران را داده بود ؛ بار دیگر و برای پنجمین بار ــ ظرف چند ساله اخیر ــ دستان آغشته بخون ولی فقیه از آستین نوری المالکی بیرون آمد و مجاهدینِ وفادار به سرنگونیِ استبداد دینی را ــ در حالیکه هیچ وسیله دفاعی در اختیار نداشتند ــ  آماج گلوله های خمپاره و آتش باری مستقیم انواع سلاحهای نیروهای وابسته به نوری المالکی قرار داد .

بعد از یک محاصره بیرحمانه و ضد انسانیِ یکماهه و قطع آب و برق کمپ اشرف ؛ از ساعات اولیه روز یکشنبه 10 شهریور نیروهای مستقر در کمپ اشرف ؛ هدف حملات دد منشانه نیروهای وابسته به مالکی قرار گرفت و 52 تن از آنان  شهید و دهها تن دیگر مجروح و ناپدید گردیدند . این عمل جنایتکارانه بر خلاف تعهدات چهارگانه قبلی میان دولت آمریکا ؛ سازمان ملل ؛ دولت عراق و ساکنان کمپ ــ که برای حفاظت و نگهداری اموال مجاهدین در اشرف مانده بودند ــ صورت گرفت .

روشن است که این کشتار وحشیانه که با هدف قتلعام همه مجاهدین مستقر در اشرف صورت گرفته بود با دستور و در خواست رژیم ایران ــ که با خطر قیام و شورش همگانی در کشور مواجه است ــ از دولت عراق صورت گرفته است . و بهمین منظور روز شروع این عملیات قاسم سلیمانی فرمانده سپاه قدس برای دادن رهنمود و هماهنگی عملیات ؛ به عراق رفته بود .

واقعیت این است ؛ رژیمی که در محاصره بحرانهای اقتصادی و سیاسی گرفتار آمده و خطر قیام و شورش مردم جان به لب رسیده خواب راحت را از چشمانش ربوده است ؛ منطقا" باید خطر تنها سازمان متشکل و نیرومندِ سرنگونی طلب را برای ادامه حیات ننگین خود ؛ جدی بگیرد . مگر همین چند وقت پیش نبود که آخوند حیدر مصلحی وزیر اطلاعات دولت احمدی نژاد از قدرت و خطر مجاهدین ؛ برای بقاء رژیم ؛ ابراز وحشت کرده بود .

حیدر مصلحی : ما الان هم برای تعیین تکلیف کردن مجاهدین در عراق با امریکایی ها مجادله داریم ؛ این در حالی است که حتی سازمان ملل ( آقای کوبلر ) هم برای از بین بردن این گروهک ؛ با ما همگام میباشد .

بنابراین باید همگی ضمن افشا و محکوم کردن توطئه مشترک رژیم جمهوری اسلامی و دولت نوری المالکی برای قتل عام و نابودی مجاهدین ؛ از سازمان ملل و ارگانهای حقوق بشری بخواهیم برای جلوگیری از تکرار این جنایات ؛ تدابیر ضروری اتخاذ نمایند .

با ابراز تسلیت به سازمان مجاهدین خلق ؛ شورای ملی مقاومت  و خانواده های محترم این شهدا ؛ در ورای درد و رنج ناشی از فقدان این سرمایه های ملی ــ برای آزادی کشور ــ ؛ به گواهی ترس و وحشت رژیم از این نیروی مصمم و متشکل و سازمان یافته ؛ سرنگونی این رژیم ضد بشری نزدیک است .

بنابراین باید شور و شوق رهائی ملی را در دل هایمان زنده نگه بداریم و مطمئن باشیم که خون پاک این شهیدان همچون خونهای بی شماری که توسط این رژیم طی این سالیان بر زمین ریخته شده است ؛ ضامن پیروزی قطعی مردم ایران است . و آن روز دیر نیست .

 

arezo1953@yahoo.de

01.09.2013      

دیدگاه‌ و نظرات ابراز شده در این مطلب، نظر نویسنده بوده و لزوما سیاست یا موضع ایرانگلوبال را منعکس نمی‌کند.

کیانوش توکلی

فیسبوک - تلگرامفیسبوک - تلگرامصفحه شما

توجه داشته باشید کامنت‌هایی که مربوط به موضوع مطلب نباشند، منتشر نخواهند شد! 

افزودن دیدگاه جدید

لطفا در صورتیکه درباره مقاله‌ای نظر می‌دهید، عنوان مقاله را در اینجا تایپ کنید

متن ساده

  • تگ‌های HTML مجاز نیستند.
  • خطوط و پاراگراف‌ها بطور خودکار اعمال می‌شوند.
  • Web page addresses and email addresses turn into links automatically.

لطفا نظر خودتان را فقط یک بار بفرستید. کامنتهای تکراری بطور اتوماتیک حذف می شوند و امکان انتشار آنها وجود ندارد.

CAPTCHA
لطفا حروف را با خط فارسی و بدون فاصله وارد کنید CAPTCHA ی تصویری
کاراکترهای نمایش داده شده در تصویر را وارد کنید.