رفتن به محتوای اصلی

سایت «بای بک»، میلیونها آذربایجانی و فرزندانشان را به اعدام و دار و سوزانیده شدن تهدید کرد!
26.08.2011 - 16:57

یاداشت از آ.ائلیار:

تبریزلی بای بک مدیر سایت بای بک در تاریخ پنجشنبه, ۳- شهریور , ۱۱۰۱۱, ساعت ۱۵:۴۶ با انتشار مقاله ای تحت عنوان«آنکس که نداند و نداند که نداند٫ از دم فارسها آويزان بماند و فدرالچي شود» ، میلیونها آذربایجانی و فرزندانشان را به اعدام و دار و سوزانیده شدن تهدید کرد! او در نوشته خود با ماسک اولترا رادیکالیسم و افراطیگری ، ظاهراً از یک سو خود را مدافع حقوق آذربایجانیها نشان داده و از سوی دیگر میلیونها انسان را تهدید به نابودی میکند. در این روزهای سخت ، که مردم آذربایجان برای مقابله با سیاست ضد محیط زیستی حکومت ، در مورد دریاچه اورمیه ، علیه رژیم فریاد میکشند ، این سخص برای ضربه زدن به حرکت مردم و خواسته های انسانی آنان ، و سیاه نشان دادن چهره جنبش مردم پیش آزادیخواهان، به بهانه موضوع دریاچه ، مقاله ء «نبرد هیتلر» گونه خود را انتشار داده است. وضعیت حساس آذربایجان از انسانهای آزادیخواه هوشیار ی طلب میکند. «نیروی فرهنگی رژیم » با پرچم «ناسیونالیسم کور» چهره فاشیستی خود را آشکار کرده است. ضرورت شرایط حاضر ایجاب میکند که جوانان بیدار آذربایجان با هوشیار ی تمام توطئه را خنثی کرده و نا آگاهان را از افتادن به این دامها آگاه کنند.

سخنان نویسنده در مورد مردم کورد و بلوچ و عرب و فارس نیز قابل توجه است. سیاستی که این آقا پیشه کرده دقیقاً منطبق با سیاست ضد مردمی رژیم است. بهیچ گرفتن مردمان گوناگون ایران و ایجاد تفرقه بین آنها. از دید او فدرالیسم گناه نابخشونی ست ، برای «میلیون ها فدرالیست آذربایجان» بهمراه فرزندانشان خواب نابودی دیده است. طنین گامهای فاشسیم حکومتی در دیدگاه فاشیستی مدیر سایت بای بک بصدا درآمده است. جوانان آگاه و مسالمت جوی آذربایجان پایه های نظری و عملی این گامهای نازیستی را درهم خواهند شکست. آ.ائلیار

تبریزلی بای بک

آنکس که نداند و نداند که نداند٫ از دم فارسها آویزان بماند و فدرالچی شود.

هنوز جواب این سوالم را که “شماها با کدام فارس میخواهید فدرالیسم ایجاد کنید و مرزهای شما چیست؟” جوابی از سوی فدرالیستهای دو آتشه ای که هویت خود را آذربایجانی اعلام میکنند دریافت نکرده ام. ولی٫ تا دلتان بخواهد از آنها اعتراض به موج ملیگرایی در آذربایجان و تورکیه شنیده ایم و دیده ایم که چگونه جانبداری از ایرانی فارس میکنند! اینها همانهایی هستند که مانند نوکر از بادمجان تعریف و تنقید میکنند تا شاه فارس را خوش آید! و٫ همینها هستند که با استفاده از بلندگوی کرایه ای به نام آذربایجان ولی بر علیه آذربایجان برنامه های به اصطلاح علمی و یا دیالوگهای صحیح! منتشر میکنند تا شاید بتوانند عده ای دیگر را اغفال کنند. بلی٫ شوونیسم به خیلی از اهداف خود رسیده است. یکی از آن اهداف نیز ایجاد تشکلات بیشمار فدرالیست و سوسیالیست و مذهبی و غیره و غیره به نام آذربایجان است ولی میبینیم که هیچ یک از این احزاب چند نفره به آذربایجان نمیاندیشند٫ اینان همانهایی هستند که از گفته سردمدار دژخیمان رژیم اشغالگر فارس در لباس فیروزآبادی به وجد آمده و در دل چرکین خود “اتحاد ایران و آران” را جشن میگیرند و در خلوتخانه خود به پایکوبی میپردازند. اینها همانهایی هستند که در مقابل حملات وحشیانه اکراد به سربازان و شهروندان تورک در آذربایجان و تورکیه سکوت کرده٫ ولی در زمان حمله به تروریستها برای جلوگیری از اقدامات وحشیانه اکراد دست به اعتصاب غذا میزنند و تورکها را به “پان تورک” بودن و دشمن دموکراسی بودن متهم میکنند. اینها همانهایی هستند که در مقابل سیاستهای عمدی و آشکار رژیم اشغالگر فارس در جهت خشکاندن دریاچه اورمو (اورمیه) سکوت میکنند و همراهی با جنبش سبز و شاه پرستان و اصلاح طلبان میکنند تا مبادا مردم زندانی در ایران بدانند چه بر سر آذربایجان میگذرد. بلی٫ اینها همان خائنانی هستند که خود را تمجید کرده و خود را نوازش میکنند تا بلکه بتوانند در مجلس فارسها دعوتیه ای داشته باشند و بتوانند وظیفه نوکری خود را به نحو احسن به جای آورند. از اینها زیاد داریم٫ در داخل نیز کم نیستند. نمایندگانی که به مرگ دریاچه اورمو امضا نشاندند نیز از قماش همینها هستند. آن افرادی که در سپاه و اطلاعات و نیروی انتظامی در مقابل مردم میایستند نیز ار این جنسند٫ و چه بدبختند اینها. چه سرنوشت شومی در انتظار خائنان به وطن نشسته است.

فردا٫ وقتی که ملت تصمیمش را گرفت٫ شاید میلیونها خودفروخته و مزدور شوونیسم فارس را ببینیم که از دار آوزیانند٫ در کوچه ها مثله میشوند و یا در خانه هایی که از سر خیانت ساخته اند در آتش میسوزند. فرزندانشان و خانواده اشان نیز در آتش غضب ملت خواهد سوخت و اینگونه است که وقتی در اخبار میشنویم برای تصرف طرابلس تنها ۴۲۰ نفر کشته شده اند افسرده میشویم. چرا که برای بازپس گرفتن تهران و تبریز و همدان و زنجان و دیگر شهرهایی که پر از دشمنان مهاجرند مجبوریم آماری به مراتب بیشتر و حتی چند صد برابر بشنویم. و اینگونه است که ملت محاکمه خواهد کرد و جواب خواهد گرفت.

سالهاست که میگوئیم “دریاچه اورمو را نابود نکنید٫ نابودی این دریاچه ابعاد جهانی خواهد داشت و حتی خود شما نیز خسارت خواهید دید” ولی٫ اینها به خاطر غرق شدن در افکار فاشیستی و شوونیستی خود حاضر به تغییر سیاست نیستند. اینها سالیان سال است که عمدا و کاملا هدفمند شده به تخریب آبخیزهای آذربایجان پرداخته اند. دریاچه اورمو را میبینیم٫ تالابهای حاشیه دریای خزر را میبینیم و شهری چون تبریز را شاهدیم که در دود و دم فارس ساخته به تنگی نفس گرفتار است ولی باغمیشه اش را میشکافند و فضای سبزش را به آتش حرص و طمع میسوزانند.

آذربایجانیهایی که حتی از ما٫ یعنی از استقلال طلبان دوری میکنند در سیاست محافظت از دریاچه اورمو با ما متحد شده اند. اکنون٫ همه دوش به دوش هم میخواهیم سیاست رژیم فارس شیعه را در قبال آذربایجان محکوم کنیم. میخواهیم آینده خود و فرزنادنمان را در سرزمین مادری خود محافظت نماییم و میخواهیم همسایگان را نیز ار خطراتی که دشمن تورکها به وجود آورده است باخبر سازیم.

اما٫ مشکلی داریم٫ مشکلی که هنوز خیلیها آنرا درک نکرده اند. ما٫ یعنی تورکهای آذربایجان مشکلمان مردمی و آرام بودنمان است. چرا که اگر ما نیز مانند همسایگان گرسنه و مهاجم بودیم٫ اکنون شاید امپراطوری هزار ساله خود را حفظ کرده بودیم. ولی ما انسان هستیم و دنبال مشروطه افتادیم تا برای همه ملتهای ساکن در امپراطوری تورک قاجار قانون وضع شود و همه بدون ترس از دین خود بتوانند در میدان سیاست حرف خود را بزنند. در امپراطوری تورک کسی ندیده است که زبان یک ملت ممنوع شود و یا به خاطر زبان خود به اعدام محکوم شود. ندیده ایم که به ملتی بگویند “تو نمیدانی که هستی٫ این ما هستیم که تصمیم میگیریم”٫ یعنی٫ مانند فارسها که به ما میگویند “شما تورک نیستید٫ آذری هستید” به کسی توهین نکردیم و ریشه هویتی وی را بازیچه دستان خود ننمودیم.

ایرانی شده اند این فدرالیستها و آنهایی که خود را به خواب زده اند. غیر تورکها نیز مجبورند با سیاستهای ضد تورک رژیم فارس همراهی کنند چرا که خود چیزی برای دفاع ندارند.

آیا از اکراد نمونه ای از دانشمندانی که امروزه به نام ایرانی شناخته میشوند دیده اید؟ آیا یک بلوچ و یا عرب دانشمند در تاریخ جغرافیایی که امروزه ایران نامیده میشود سراغ دارید؟ آیا میتوانید اسم یک دانشمند فارس را از لابلای تاریخ پیدا کرده و ارائه نمایید؟ خیر٫ هر دانشمندی بوده و هست از تورکهاست.

از تورکهایی که حتی زبانشان نیز قدغن است و با اینحال به خاطر انسان بودنش گذشت میکند و میگوید “عیبی ندارد٫ همه مان ایرانی هستیم!” و این جمله است که ما را نابود میکند.

نه٫ ما ایرانی نیستیم و نخواهیم بود. ایران برای نابود شدن ما ایجاد شده است و ایرانی ماندن هر یک از ما چون سطلی آب برای آسیاب دشمنان ما میباشد تا ما را با سرعتی بیشتر و قدرتی کوبنده تر له کرده و نابود کند. میگوید “مادرم تورک تبریز بود و پدرم تورک همدان٫ ولی خودم فارس تهران هستم!” جوان آذربایجانی اینگونه میاندیشد. میگوید مادرم و پدرم تورک بودند٫ یعنی الان نیستند! خودش نیز نمیداند چه میگوید ولی آیا این فرار از واقعیات گناه خود وی است؟ خیر٫ همان پدر و مادری که وی را ملیگرا به بار نیاورده و به وی نیاموخته است که وطن و زبانت از هرچیز دیگر مهمتر است٫ حتی از جانت٫ مقصرند. رژیم فارس شیعه به هیچ صراطی مستقیم نیست٫ با وی نه سر اطلاح میتوان داشت و نه سخن از “گفتگوی تمدنها” چرا که فارس از تمدن بویی نبرده است. تمدنی موجود در خاورمیانه دسترنج آبا و اجداد ماست. ولی٫ چون ما نتوانسته ایم از آن مراقبت کرده و تبلیغش کنیم٫ امروز یک کرد فکر میکند بابا ننه اشان مادها بوده اند و فارسها نیز پسرعموهایشان هستند! فارس از تمدن سخن میگوید تا بلکه بتواند خود را در تاریخ جا کند٫ ولی ما خوب میدانیم که تاریخ تمدنها چیست. تاریخ تمدنها این است که اقلیت فارس تمدن تورکها را نابود کند٫ در شماقازان (شنب غازان)٫ ارک٫ مسجد کبود٫ اژدها داشی٫ اورمو گولی٫ موغان٫ زنگان٫ سولدوز و و و هنوز هم بلدوزرهای رژیم در حال تخریب تاریخ هزاران ساله تورکها هستند!

و احزاب سراسری٫ همانهایی که با ناشیگری به اقدامات رژیم برای سرپوش گذاشتن بر دروغهای صد سال اخیر در مورد هخامنشیان کذائی اعتراض کرده و مانع از آبگیری سد سیوند میشدند! همانهایی که اصفهان تورکها را پایتخت فارسها دانسته و از ساخته شدن برج در پس زمینه میدان آن شهر به غصب میامدند! همانهایی که از بی آبی کویر مینالیدند ولی هنوز به خشک شدن دریاچه اورمو واقف نیستند٫ یا در واقع نمیخواهد واقف شوند. اینها همانهایی هستند که آب را از رود کارون گرفته و به فارس میدهند ولی عرب در اهواز تشنه و گرسنه رها میشود. میخواهند آب به ملاهای مفتخور در قوم برسانند ولی فرزندان آذربایجان را با طوفان نمک نابود نمایند! ملاهایی که از فرط گرسنگی به گدایی افتاده بودند و استخوانهای صورتشان را لایه ای نازک از پوست پوشانده بود ولی پس از به اصطلاح انقلاب اسلامی٫ به موجوداتی فربه و بالای ۱۵۰ کیلو تبدیل شدند که دور گردنشان را باید به متر نوشت!

جنبش سبز لجنی نیز که بوی گند خیانت و دشمنی با انسانیت از آن متصادع میشود نیز از زمره اینهاست. همانهایی که به دوران طلائی دشمن انسانیت٫ یعنی خمینی افتخار میکنند و خود را ملزم به بازگشت به آن دوران میداننده شده اند رهبر یک عده احمق و مزدور. دنیای غرب نیز دانسته به تبلیغ و حمایت از آنها پرداخته است که شاید پس از به هم ریختن اوضاع بتوانند فرد خود را بر مسند بنشانند و حاصل کشت و کشتار آن احمقها را به نفع خود درو کنند. سبزهایی که انسان را در “فارس و شیعه” بودن خلاصه میکنند و به غیر به چشم “تفاله” نگاه میکنند و با افتخار از “به رسمیت شناختن برخی حقوق برای اقلیتها” سخن میگویند. چه کسی به آنها این حق را میدهد که برای من تورک آذربایجانی “حق و حقوق” تعیین کند؟ مگر فارس کیست که خود را صاحب دیگران بداند و قانون وضع کند و اداره کند؟

و امروز روز یک امتحان دیگر است برای ثابت شدن برادری اینها! دریاچه اورمو باید محافظت شود٫ به هر قیمتی که شده. ولی٫ آیا بیانیه ای و نامه ای و اعتراضی از اینها دیده اید؟ خیر. چرا؟ چون اینها نیز همچون دولتمردان رژیم اشغالگر فارس صد مرتبه نه بلکه هزاران مرتبه آرزوی نابودی آذربایجان را دارند. اگر آذربایجان نباشد٫ مشکل هویتی و تاریخی فارسها حل خواهد شد. آنها خواهند توانست تاریخ و تمدن درخشان تورکها را بدون اعتراض تصاحب کنند و بر خود ببالند. آب و قالی و غذای تورک را به اسم خود بفروشند و فرزندان ما که صاحبان اصلی آن دارائیها هستند از تورک بودن خود شرمگین باشند! چرا؟

آنهایی که خود را فدرالیست میدانند یکبار دیگر نیز رو سیاهی خود را قلم میزنند در این روز تاریخی. همانهایی که قلمشان به فارسی و فرانسوی و روسی و انگلیسی از دموکراسی مینویسد٫ یک جمله به زبان مادری خود نمیتوانند بنویسند! آنهایی که از آتش سوزی در چمنزار ایتالیا ناراحت میشوند و به رئیس جمهورش نامه دلداری مینوسند٫ یا آنهایی که از محبوس ماندن ۱۰۰ معدنچی در شیلی به مدت ۲۰ روز روزه گرفته و دعای سلامتی برایشان میکنند٫ آنهایی که با گوگل مبارزه میکنند تا مبادا اسم خلیج فارس را عوض کند٫ همینها سکوت کرده اند تا در دیگر در گوگل محلی به اسم دریاچه اورمو وجود نداشته باشد٫ سکوت کرده اند تا فرزندان آذربایجان به اندازه صدهزار برابر معدنچیان شیلی در زیر خروارها نمک گرفتار آمده و بمیرند٫ سکوت کرده اند تا باغات و چمنزارهای آذربایجان در آتش شوره زارها بسوزند و نابود شوند. اینها خائنانند که به صورت میلیونی جواب پس خواهد داد.

فردا روز مسابقه است٫ مسابقه تیراختور هست ولی منظورم مسابقه انسان بودن است. آنهایی که صدای اعتراض خود را به هر شکل ممکن به گوش دیگران برسانند برنده مسابقه خواهند بود. ولی میدانیم که فدرالچیها یا در توالت هواپیما گیر خواهند کرد یا میکروفون پالتالکشان خراب خواهد شد! و باز میدانیم که اینها در دنیای مجازی و مسخره خود زنده اند و در دنیای واقعی آذربایجان پشیزی برایشان ارزش داده نمیشود. و این واقعیت است که آنها را از ما گریزان میکند و مجبورشان میکند از دم فارسهای ضد انسان آوزیان بمانند. ولی٫ اشتباه میکنند که به آغوش ملت بازنمیگردند. ملتی که دشمن خود را میبخشد٫ چگونه از اشتباه فرزند خطاکارش نخواهد گذشت؟

فردا و فرداها میایند٫ انقلاب اعراب و بهار عربی با اعتراضات آذربایجانی در تاریخ ثبت میشوند تا همه بدانند فرق تورک مستقل و انقلابیهای مزدور در چه بود. وهنوز یادمان نرفته است که در این مبارزه برای احیای دریاچه اورمو و رساندن صدای مطلومیت آذربایجان به گوش جهانیان٫ تورکیه و آذربایجان شمالی نیز چون عراق و روسیه و ارمنستان ما را تنها گذاشته اند!!!!

http://far.baybak.com/shomareh_3300.azr

دیدگاه‌ و نظرات ابراز شده در این مطلب، نظر نویسنده بوده و لزوما سیاست یا موضع ایرانگلوبال را منعکس نمی‌کند.

ایران گلوبال
برگرفته از:
سایت بای بک

فیسبوک - تلگرامفیسبوک - تلگرامصفحه شما

توجه داشته باشید کامنت‌هایی که مربوط به موضوع مطلب نباشند، منتشر نخواهند شد! 

افزودن دیدگاه جدید

لطفا در صورتیکه درباره مقاله‌ای نظر می‌دهید، عنوان مقاله را در اینجا تایپ کنید

متن ساده

  • تگ‌های HTML مجاز نیستند.
  • خطوط و پاراگراف‌ها بطور خودکار اعمال می‌شوند.
  • Web page addresses and email addresses turn into links automatically.

لطفا نظر خودتان را فقط یک بار بفرستید. کامنتهای تکراری بطور اتوماتیک حذف می شوند و امکان انتشار آنها وجود ندارد.

CAPTCHA
لطفا حروف را با خط فارسی و بدون فاصله وارد کنید CAPTCHA ی تصویری
کاراکترهای نمایش داده شده در تصویر را وارد کنید.