رفتن به محتوای اصلی

دادگاه‌های تخصصی برای برخورد با غارت بیت‌المال تشكیل شود
18.09.2013 - 10:56
تفسیر از:
اقبال اقبالی

 كنعانی مقدم در گفت‌وگو با ایلنا:

دادگاه‌های تخصصی برای برخورد با غارت بیت‌المال تشكیل شود

1392-06-27, 10:38

روحانی طبق تعهدی که به مردم داده است باید نسبت به مسائل اقتصادی در دوران احمدی‌نژاد و آنچه در مورد بذل و بخشش‌های بی‌حساب و كتاب دولت گفته‌ می‌شود، شفاف سازی کند زیرا شفاف سازی یکی از عوامل مهم در حماسه اقتصادی است.

دبیر کل حزب سبز خواستار تشكیل دادگاه‌های تخصصی برخورد با مفاسد اقتصادی و حیف و میل و غارت بیت‌المال شد و گفت: اگر فسادی در دولت گذشته رخ داده است باید توسط قوه قضاییه مشخص شود.

حسین کنعانی مقدم در گفت‌وگو با خبرنگار ایلنا بیان کرد: روحانی طبق تعهدی که به مردم داده است باید نسبت به مسائل اقتصادی در دوران احمدی‌نژاد و آنچه در مورد بذل و بخشش‌های بی حساب و كتاب دولت  گفته‌می‌شود، شفاف سازی کند زیرا شفاف سازی یکی از عوامل مهم در حماسه اقتصادی است.

کنعانی مقدم توضیح داد: اگر شفاف سازی در مورد مسائل بیت المال و اموال دولتی صورت گیرد و کسانی که به صورت غیرقانونی از این اموال استفاده کرده‌اند معرفی شوند سبب ایجاد اطمینان خاطر در میان مردم کشور می‌شود.

وی یکی از مشکلات اقتصادی را مبهم بودن اوضاع خواند و گفت: اگر دولت مشکلات اقتصادی را حل کنند سرمایه گذاران به سطحی از اعتماد می‌رسند و به راحتی می‌توانند سرمایه گذاری کنند.

دبیر کل حزب سبز اظهار داشت: قوه قضاییه باید به فساد‌ها رسیدگی کند و اگر عامل فساد درونی بوده است مشخص و به دادگاه معرفی شود.

وی تاکید کرد: به آقای لاریجانی پیشنهاد می‌کنم که دادگاه‌های تخصصی مبارزه با مفاسد اقتصادی دولتمردان را تشكیل دهد؛ اگر این دادگاه‌ها خارج از هرگونه وابستگی به افرادی که از بیت المال استفاده کرده‌اندشکل بگیرد و این افراد معرفی شوند مردم از دولت و دستگاه قضایی سپاسگذار خواهند بود.

وی در پایان تاکید کرد: حماسه اقتصادی جز با امنیت اقتصادی شکل نمی‌گیرد و برای زمینه سازی امنیت باید افرادی که از اموال دولتی سوء استفاده کرده‌اند معرفی و مجازات شوند.

پایان پیام

*******

آقای کنعانی فرمایش کرده اند که آقای روحانی در رابطه با بیت المال شفاف سازی کنند!!! پرسش اینست که شفاف سازی اقتصادی جدا از شفاف سازی سیاسی است؟ بهتر نیست آقای روحانی در مورد خودشان و بیت رهبری و سایر مافیاهای حاکم بر میهن ما شفاف سازی سیاسی کنند و در گام بعد شفاف سازی از بیت رهبری و مافیاهی غالب در نظام اغاز شود؟ شفاف سازی در ایران تیر خلاصی بر نظام جمهوری اسلامی است؛ سیاسی یا اقتصادی!!! دادگاه تشکیل غارت سرمایه ملی ایرانیان در چارچوب نظام و توسط غارتگران یک جوک بیمزه توط آقای کنعانی می باشد. نمونه اینگونه نمایش ها را در دادگاه کهریزک توسط رژیم کهریزکی تجربه کردیم!

دیدگاه‌ و نظرات ابراز شده در این مطلب، نظر نویسنده بوده و لزوما سیاست یا موضع ایرانگلوبال را منعکس نمی‌کند.

اقبال اقبالی

فیسبوک - تلگرامفیسبوک - تلگرامصفحه شما

توجه داشته باشید کامنت‌هایی که مربوط به موضوع مطلب نباشند، منتشر نخواهند شد! 

افزودن دیدگاه جدید

لطفا در صورتیکه درباره مقاله‌ای نظر می‌دهید، عنوان مقاله را در اینجا تایپ کنید

متن ساده

  • تگ‌های HTML مجاز نیستند.
  • خطوط و پاراگراف‌ها بطور خودکار اعمال می‌شوند.
  • Web page addresses and email addresses turn into links automatically.

لطفا نظر خودتان را فقط یک بار بفرستید. کامنتهای تکراری بطور اتوماتیک حذف می شوند و امکان انتشار آنها وجود ندارد.

CAPTCHA
لطفا حروف را با خط فارسی و بدون فاصله وارد کنید CAPTCHA ی تصویری
کاراکترهای نمایش داده شده در تصویر را وارد کنید.