رفتن به محتوای اصلی

ابراز امیدواری احمدی نژاد برای 'ظهور امام زمان' تا چهار سال دیگر
18.09.2013 - 21:10

خبرگزاری ایسنا فایل صوتی اظهارات محمود احمدی نژاد در پیش بینی ظهور امام دوازدهم را منتشر کرده است

محمود احمدی نژاد گفت که امیدوار است امام دوازدهم شیعیان تا چهار سال دیگر ظهور کند.

خبرگزاری ایسنا، امروز چهارشنبه ۲۷ شهریور (۱۸ سپتامبر) گزارش کرده که آقای احمدی نژاد شب گذشته در مسجدی در منطقه نارمک تهران، در پاسخ به سوالی راجع به انتخابات ریاست جمهوری چهار سال بعد گفته است: "آیا شما می‌گویید تا چهار سال دیگر امام زمان نیاید؟ امام زمان تا چهار سال دیگر می‌آید و همه دنیا را اصلاح می‌کند."

در پی انتشار این خبر، "دفتر رئیس‌جمهور نهم و دهم" با ارسال نامه‌ای به خبرگزاری ایسنا منکر بیان چنین جمله ای از سوی رئیس جمهور سابق ایران شده اما این خبرگزاری، کلیک فایل صوتیاظهارات محمود احمدی نژاد در مورد ظهور امام دوازدهم را منتشر کرده است.

در این سایت، صدای آقای احمدی نژاد به گوش می رسد که ظاهرا در پاسخ به یکی از طرفداران خود که از امکان شرکت او در انتخابات ریاست جمهوری آینده سوال می کند می گوید: "شما یعنی می‌گویید امام زمان تا چهار سال دیگر نیاید؟ امام زمان می آید همه دنیا اصلاح بشود."

اشارات قبلی به "ظهور"

 

محمود احمدی نژاد در دوره ریاست جمهوری خود، در موارد گوناگون متهم شده بود که به بیان پیش بینی‌هایی راجع به زمان ظهور امام غایب شیعیان پرداخته است.

خبرسازترین این اتهامات، در تیر ۱۳۸۷ و توسط رسول منتجب نیا قائم مقام حزب اصلاح طلب اعتماد ملی بیان شد که در مقاله ای در روزنامه اعتماد ملی نوشت که آقای احمدی نژاد در سفری به استان سیستان و بلوچستان، ظهور امام زمان را پیش بینی کرده است.

به ادعای آقای منتجب نیا، رئیس جمهور سابق ایران در پاسخ به اعتراض یکی از معاونین خود که پرسیده بود "اعتبارات کشور محدود است و چرا این همه وعده‌های ده‌ها میلیارد تومانی به هر شهر داده می‌شود؟" گفته بود: "نگران نباشید؛ دو سال دیگر امام زمان (عج) ظهور می‌کند و همه مشکلات را حل می‌کند."

رسول منتجب نیا، در نوشته خبرساز خود همچنین به نقل از یکی از نمایندگان مجلس ایران نوشته بود که محمود احمدی نژاد در یکی از ملاقات های خود با آیت الله خامنه ای به خاطر وعده ظهور امام دوازدهم در دو سال دیگر مورد "اعتراض شدید" رهبر ایران واقع شده و در توضیح منبع ادعای خود گفته است: "کسانی که با ایشان در تماس هستند، گفته‌اند."

ادعاهای آقای منتجب نیا، بعدا توسط دفتر ریاست جمهور تکذیب شد.

دیدگاه‌ و نظرات ابراز شده در این مطلب، نظر نویسنده بوده و لزوما سیاست یا موضع ایرانگلوبال را منعکس نمی‌کند.

کیانوش توکلی
بی بی سی

فیسبوک - تلگرامفیسبوک - تلگرامصفحه شما

توجه داشته باشید کامنت‌هایی که مربوط به موضوع مطلب نباشند، منتشر نخواهند شد! 

افزودن دیدگاه جدید

لطفا در صورتیکه درباره مقاله‌ای نظر می‌دهید، عنوان مقاله را در اینجا تایپ کنید

متن ساده

  • تگ‌های HTML مجاز نیستند.
  • خطوط و پاراگراف‌ها بطور خودکار اعمال می‌شوند.
  • Web page addresses and email addresses turn into links automatically.

لطفا نظر خودتان را فقط یک بار بفرستید. کامنتهای تکراری بطور اتوماتیک حذف می شوند و امکان انتشار آنها وجود ندارد.

CAPTCHA
لطفا حروف را با خط فارسی و بدون فاصله وارد کنید CAPTCHA ی تصویری
کاراکترهای نمایش داده شده در تصویر را وارد کنید.