رفتن به محتوای اصلی

به مديريت سايت ايران گلوبال!
08.10.2013 - 15:04

يکی از گردانندگان سايت ايران گلوبال اظهار نظر آقای م. سحر در مورد مطلب آقای حميد فرخنده را که در گويانيوز درج شده بود، برگرفته و در سايت درج کرده است. آقای م. سحر به جای نقد مطلب آقای حميد فرخنده و بيان نظراتش، پای سازمان ما را بی دليل و بی منطق پيش کشيده و با کينه توزی با سازمان برخورد کرده و اتهامات سنگين زده است.

به اطلاع شما و آقای م. سحر می رسانيم که آقای حميد فرخنده عضو سازمان ما نيست و در گذشته هم به  سازمان ديگری تعلق داشته است. نظرات او هيچ ارتباطی به سازمان ما ندارد. او ديدگاه خودش را بيان کرده است. اما او اگر بالفرض عضو سازمان ما هم بود، اين حق را داشت که نظراتش را در رسانه ها بيان کند. نظرات سازمان در اعلاميه ها، بيانيه ها و اسناد کنگره ها اعلام می شود. آقای م. سحر حتی زحمت يک پرسش ساده را به خود نداده است که حداقل آدرس درست به خواننده بدهد.

ما از اينکه آقای م. سحر به جای نقد سازنده، چنين غيرمسئولانه، نادقيق و کينه توزانه برخورد می کند و مطلب آقای فرخنده را که هيچ ربطی به سازمان ما ندارد، بهانه قرار داده و هيستری ضداکثريتی خود را نشان می دهد، متاسفيم. ولی نسبت به برگرفتن اين مطلب از کامنت گويانيوز و درج آن در ايران گلوبال معترضيم. ما به پای بندی شما نسبت به آزادی بيان و فراهم آوردن امکان بيان نظرات گوناگون، آگاهيم، ولی درج مطالب پر از اتهام و مملو از برخورد کينه توزانه، نه تنها آزادی بيان نيست، بلکه لطمه زدن به آن است. اين برخوردها به رشد فرهنگ تعامل و دمکراتيک که ايران گلوبال در پی نهادينه کردن آن است، کمکی نمی کند و به فرهنگ تخريب و اقتدارگرايانه دامن می زند.

از دوستانی که در بخش کامنت و يا در مقالات خود نسبت به شيوه برخورد آقای م. سحر اعتراض کرده و نقد سازمان ما نسبت به خط مشی سال های اول انقلاب را خاطر نشان شده اند، متشکريم و اميدواريم که مديريت سايت ايران گلوبال نسبت به درج چنين مطالبی بازنگری کند و اجازه ندهد که به تعهد ايران گلوبال نسبت به آزادی بيان صدمه بزند.

دبيرخانه شورای مرکزی سازمان فدائيان خلق ايران (اکثريت)

٨ اکتبر ٢٠١٣

 

دیدگاه‌ و نظرات ابراز شده در این مطلب، نظر نویسنده بوده و لزوما سیاست یا موضع ایرانگلوبال را منعکس نمی‌کند.

ایران گلوبال

فیسبوک - تلگرامفیسبوک - تلگرامصفحه شما

توجه داشته باشید کامنت‌هایی که مربوط به موضوع مطلب نباشند، منتشر نخواهند شد! 

افزودن دیدگاه جدید

لطفا در صورتیکه درباره مقاله‌ای نظر می‌دهید، عنوان مقاله را در اینجا تایپ کنید

متن ساده

  • تگ‌های HTML مجاز نیستند.
  • خطوط و پاراگراف‌ها بطور خودکار اعمال می‌شوند.
  • Web page addresses and email addresses turn into links automatically.

لطفا نظر خودتان را فقط یک بار بفرستید. کامنتهای تکراری بطور اتوماتیک حذف می شوند و امکان انتشار آنها وجود ندارد.

CAPTCHA
لطفا حروف را با خط فارسی و بدون فاصله وارد کنید CAPTCHA ی تصویری
کاراکترهای نمایش داده شده در تصویر را وارد کنید.