رفتن به محتوای اصلی

یورش مامورین وزارت اطلاعات به منزل آقای میرزایی
11.10.2013 - 13:43

 به گزارش «فعالین حقوق بشر و دمکراسی در ایران » حدود ۲۰ روز پیش مامورین وزارت اطلاعات به منزل شخصی زندانی سیاسی داود میرزایی ۴۰ ساله یورش بردند او را دستگیر کردند کردند و گفته می شود وی را به سلولهای انفرادی بند ۸ معروف به بند سپاه که در دست بازجویان وزارت اطلاعات می باشید منتقل نمودند.از زمان دستگیری  تا به حال از وضعیت و شرایط این زندانی هیچ خبری در دست نیست.  علت دستگیری او نامشخص می باشد. ۲ تن از خواهرزاده های او به نام شکوه و یاشار  از اعضای سازمان مجاهدین خلق ایران می باشند که در زندانی به نام  کمپ لیبرتی در عراق  محل نگهداری اعضای سازمان مجاهدین نگهداری می شوند.   

مامورین وزارت اطلاعات  تمامی نقاط منزل آقای داودی را با خشونت و برخوردهای وحشیانه مورد بازرسی قرار دادند و وسایل شخصی او را مانند تلفن همراه، کامپیوتر، دفترچه تلفن شخصی ، یاداشتها، کتابها و وسایل دیگر را با خود بردند.

مامورین وزارت اطلاعات خانواده های که عزیزانشان از اعضا و هواداران  سازمان مجاهدین خلق ایران هستند  و در ایران زندگی می کنند را در معرض  ۲ گزینه قرار می دهند که یا با وزارت اطلاعات همکاری فعال کنند و اقداماتی را که مامورین وزارت اطلاعات برای آنها  علیه عزیزانشان مشخص می کند انجام دهند و یا اینکه  خانواده های آنها دائم در معرض  یورش بازجویان وزارت اطلاعات قرار دارند  دستگیر می شوند ، ماه ها در سلولهای انفرادی قرار داده می شوند و تحت شکنجه های وحشیانه قرار می گیرند  و تا به حال  تعدادی از آنها  به صرف اینکه عزیزانشان از اعضای سازمان مجاهدین خلق هستند مانند زنده یادان علی صارمی ، محمد علی حاج آقایی و... اعدام شدند تعدادی از آنها در زندان در انتظار اعدام بسر می برند و تعداد زیاد  دیگری با احکام سنگین زندان در زندان بسر می برند.

 

دیدگاه‌ و نظرات ابراز شده در این مطلب، نظر نویسنده بوده و لزوما سیاست یا موضع ایرانگلوبال را منعکس نمی‌کند.

لاله موذن

فیسبوک - تلگرامفیسبوک - تلگرامصفحه شما

توجه داشته باشید کامنت‌هایی که مربوط به موضوع مطلب نباشند، منتشر نخواهند شد! 

افزودن دیدگاه جدید

لطفا در صورتیکه درباره مقاله‌ای نظر می‌دهید، عنوان مقاله را در اینجا تایپ کنید

متن ساده

  • تگ‌های HTML مجاز نیستند.
  • خطوط و پاراگراف‌ها بطور خودکار اعمال می‌شوند.
  • Web page addresses and email addresses turn into links automatically.

لطفا نظر خودتان را فقط یک بار بفرستید. کامنتهای تکراری بطور اتوماتیک حذف می شوند و امکان انتشار آنها وجود ندارد.

CAPTCHA
لطفا حروف را با خط فارسی و بدون فاصله وارد کنید CAPTCHA ی تصویری
کاراکترهای نمایش داده شده در تصویر را وارد کنید.