رفتن به محتوای اصلی

آقای روحانی از اعدام ها خبر داری یا چون موسوی بیخبری؟
26.10.2013 - 13:47

مرز انسان و حیوان با آگاهی مشخص می شود. انسان حیوانی اندیشمند و ناطق است  که به اعتبار اندیشیدن وآگاهی از دنیای خوبخودیسم و کور حیوانی رها یافته؛ اما ظاهرا گسست از زندگی پیشاانسانی، مستلزم کیفیتی از پندار، کردار و گفتار می باشد تا توانائی های آدمی ابزاری برای بازتولید منش حیوانی در اشکال و مضامین بمراتب فاجعه بارتر نگردد.

روزگاری نچندان دور در میهن ما، زندگی و مرگ فرزندان ایران در زندانهای جمهوری اسلامی به یک پاسخ مشروط می شد: نماز می خوانی یا نه؟

دهها هزار از فرزندان ایران بجرم دگراندیشی در دادگاههای اسلامگرایان زندان، شکنجه و اعدام شدند و پس از دو دهه مسئولان حکومتی اظهار بی اطلاعی کرده و چنین وانمود کردند که با سیستم  حاکم قرابتی نداشتند. اقای موسوی (رئیس دولت در دوران خمینی جلاد) هرگز نظرش را در مورد اعدام دختران ایران و تجاوزهای قبل اعدام اعلام نکرد و اظهار شرمساری ننمود.

اکنون که هدایت ماشین سرکوب، زندان، شکنجه و اعدام در دست چهره "اعتدالگرای" نظام است، شاهد تشدید اعدام های خیابانی و "بازتولید منش حیوانی در اشکال و مضامین بمراتب فاجعه بارتر" در نظام اسلامی هستیم.

"صبح امروز خانواده حبیب‌الله گلپری‌پور, زندانی سیاسی کرد به زندان مرکزی ارومیه مراجعه کردند و مسئولین این زندان بطور رسمی به آنها ابلاغ کردند که حکم اعدام گلپری‌پور، زندانی سیاسی کرد اجرا شده است."

"به گزارش رسیده روز اول  آبان 1392، رحیم یعلبی یکی از فعالین سیاسی سابق در اورمیه که سال‎های متمادی به زندگی عادی مشغول بود، ربوده شده و دو روز بعد پیکر به شدت شکنجه شده‎اش  در کنار جاده پیدا شده است. آثار شکنجه‎های فراوان با انبردست و... بر روی بدن او قابل مشاهده است."

براستی در میان کدام دسته از حیوانات رفتاری مشابه اسلامگرایان حاکم بر میهن ما مشاهده می شود؟ امروز با صدای بلند از رئیس دولت ناب محمدی، ملاحسن روحانی پرسیده می شود که: از اعدام ها خبر داری یا چون موسوی بیخبری؟ !!!

آقای روحانی!  مسئولان قتل های فرزند ایران، حبیب الله گلپری پور و رحیم یعلبی کیانند؟  مگر نه اینکه نظام جهنمی  اسلامی  و رئیس جمهور اخته شده اش باید پاسخگوی قتل عام  شهروندان باشند؟

اما واقعیت اینست؛ قشر بربرمنشی که بر ایران و ایرانیان حکمرانی می کنند، برای نابودی فرهنگ، آئین، تاریخ و هستی مردمان کشور آمده اند. آنها قرابتی با ایران و ایرانی و انسان و انسایت نداشته و در 35 سال گذشته در راه اسلامیزاسیون عربیزاسیون ایران از هیچ جنایتی دریغ نکرده اند و بیشرمانه در مجامع جهانی زیر نام ایران و ایرانی با پوشش عربی و سیاست اسلامی حضور یافته اند!  

دیدگاه‌ و نظرات ابراز شده در این مطلب، نظر نویسنده بوده و لزوما سیاست یا موضع ایرانگلوبال را منعکس نمی‌کند.

اقبال اقبالی

فیسبوک - تلگرامفیسبوک - تلگرامصفحه شما

توجه داشته باشید کامنت‌هایی که مربوط به موضوع مطلب نباشند، منتشر نخواهند شد! 

افزودن دیدگاه جدید

لطفا در صورتیکه درباره مقاله‌ای نظر می‌دهید، عنوان مقاله را در اینجا تایپ کنید

متن ساده

  • تگ‌های HTML مجاز نیستند.
  • خطوط و پاراگراف‌ها بطور خودکار اعمال می‌شوند.
  • Web page addresses and email addresses turn into links automatically.

لطفا نظر خودتان را فقط یک بار بفرستید. کامنتهای تکراری بطور اتوماتیک حذف می شوند و امکان انتشار آنها وجود ندارد.

CAPTCHA
لطفا حروف را با خط فارسی و بدون فاصله وارد کنید CAPTCHA ی تصویری
کاراکترهای نمایش داده شده در تصویر را وارد کنید.