رفتن به محتوای اصلی

اذیت و آزار خانواده آقای کاظمینی بروجردی در سالن ملاقات زندان اوین
02.12.2013 - 12:38

روزشنبه مورخ 9 آذر 1392،  خانواده آقای کاظمینی بروجردی که برای ملاقات ایشان به زندان اوین رفته بودند مورد آزار و بازرسی شدید بدنی و غیر معمول قرارگرفتند.خانواده اقای بروجردی که شامل همسر و دختران جوان ایشان بود مورد فحاشی و بازرسی های که توام با هتک حرمت بود، قرار دادند و درپی اعتراض خانواده به شرایط ، واکنش بازرسان وقیحانه تر می شد.

به گزارش فعالین حقوق بشر و دمکراسی در ایران، برادر آقای بروجردی ، سید محسن کاظمینی بروجردی نیز مورد فحاشی و ناسزاهای عوامل اطلاعات در سالن  ملاقات قرار گرفت و لباس وی را نیز از تنش بیرون آورده و مورد تفتیش بدنی قرار دادند که وی نیز از شرایط پیش آمده شاکی بود.

در سالن بازرسی ماموران قبلی زندان اوین نبودند و افراد جدیدی که از وزارت اطلاعات بودند برای تفتیش بدنی گماشته بودند .این در حالی است که عوامل وزارت اطلاعات از هر گونه ازار و اذیتی برای به زانو درآوردن آقای بروجردی و تسلیم وی برای توبه نامه فروگزار نبوده است.

 روحانی آزادیخواه و زندانی سید حسین کاظمینی بروجردی ۵۵ ساله که آخرین بار در سال ۱۳۸۵ با یورش وحشیانه نیروهای سرکوبگر ولی فقیه همراه با خانواده و تعداد زیادی از هوادرانش دستگیر و به زندان اوین منتقل گردید و از آن تاریخ تاکنون در شرایط حاد جسمی که در اثر شکنجه های جسمی و روحی دچار شده است بدون درمان به حال خود رها شده است و مستمرا ایشان و خانواده اش  تحت فشارها و اذیت و آزارهای دادگاه ویژه روحانیت ( سرکوب روحانیون آزادخواه ) قرار دارد. در حال حاضر او در سالن ۳۲۵ بند ۷ زندان اوین که مخصوص دادگاه ویژه روحانیت است زندانی است.

اذیت وآزارها و رفتارهای وحشیانه بدستور ابراهیم رئیسی دادستان ویژه روحانیت ، معاون اول قوه قضاییه ولی فقیه و از اعضای اصلی کمسیون  قتل عام زندانیان سیاسی سال ۶۷ می باشد.

دیدگاه‌ و نظرات ابراز شده در این مطلب، نظر نویسنده بوده و لزوما سیاست یا موضع ایرانگلوبال را منعکس نمی‌کند.

لاله موذن

فیسبوک - تلگرامفیسبوک - تلگرامصفحه شما

توجه داشته باشید کامنت‌هایی که مربوط به موضوع مطلب نباشند، منتشر نخواهند شد! 

افزودن دیدگاه جدید

لطفا در صورتیکه درباره مقاله‌ای نظر می‌دهید، عنوان مقاله را در اینجا تایپ کنید

متن ساده

  • تگ‌های HTML مجاز نیستند.
  • خطوط و پاراگراف‌ها بطور خودکار اعمال می‌شوند.
  • Web page addresses and email addresses turn into links automatically.

لطفا نظر خودتان را فقط یک بار بفرستید. کامنتهای تکراری بطور اتوماتیک حذف می شوند و امکان انتشار آنها وجود ندارد.

CAPTCHA
لطفا حروف را با خط فارسی و بدون فاصله وارد کنید CAPTCHA ی تصویری
کاراکترهای نمایش داده شده در تصویر را وارد کنید.