رفتن به محتوای اصلی

توهین به بختیاری، جدا از سیاست توهین رژیم اسلامی به ملت و اقوام ایرانی نیست!
16.02.2014 - 01:20

مدتی است سریال های فرمایشی برای تخریب چهره های اقوام ایرانی از منظر تطهیر نقش پلید روحانیت شیعه و شیعه گری باب شده است. اسلامگرایان همواره تلاش کرده اند تا بر ویرانی های تخریب و تضعیف هویت ملی ایرانیان، استبداد  و ارتجاع ایرانی ستیز را بنا کنند. سیاست نفاق افکنی میان اقوام ایرانی معلول هراس حاکمان از زیر گرفته شدن هویت اسلامی توسط هویت ملی ، طبقاتی ویا قومی است.
رسالت صدا و سیمای جمهوری اسلامی در چارچوب تاریخ نویسی جعلی برای روحانیت شیعه و ملاها در ایران است تا بخیال خود سلطه اسلام و اسلامگرایان را موجه جلوه دهند. توهین به اقوام ایرانی از تبعات اجتناب ناپذیر حکومت اسلامگرایان بر ایرانیان است. 
توهین از تریبون نظام به  اقوام، نژادها، ادیان، بی دینان، توهین به ملت ایران تلقی می گردد و این امر بعنوان یک سیاست دیرینه در کشور جاری است.
توهین صدا و سیمای سیدعلی خامنه ای به بختیاری ها نه تنها امری تصادفی نبوده ، بلکه حرکتی آگاهانه برای  تخریب روح ایراندوستی، سلحشوری و ازادیخواهی در کشور است.
اقدامات اعتراضی در استانهای خوزستان، اصفهان و چهارمحال بختیاری حول مطالبه عادلانه و دمکراتیک اخراج مزدور ولی فقیه در صدا و سیما متمرکز گشته است. این حرکت شایسته پشتبانی شهروندان کشور و تبدیل آن به مبارزه ای سراسری در دفاع از حق دمکراتیک ملی شهروندان کشور مبنی بر لغو انحصار رژیم اسلامی بر رسانه ها و در گام نخست برکناری ضرغامی می باشد.
توطئه جمهوری اسلامی برای نفاق افکنی قومی را با حمایت از اعتراضات بختیاری ها به جنبش مدرن شهروندی برای آزادی، دمکراسی و رهائی از دیکتاتوری و بربریت تبدیل کنیم.
جوانانی که اکنون بخیابان آمده و در برابر مزدوران جمهوری اسلامی قد علم کرده اند، چشم انتظار حمایت ملی شهروندان، و اتحاد در جنبش خیابانی برای ایرانی آزاد و بدون حکومت دینی و موروثی هستند.

دیدگاه‌ و نظرات ابراز شده در این مطلب، نظر نویسنده بوده و لزوما سیاست یا موضع ایرانگلوبال را منعکس نمی‌کند.

اقبال اقبالی

فیسبوک - تلگرامفیسبوک - تلگرامصفحه شما

توجه داشته باشید کامنت‌هایی که مربوط به موضوع مطلب نباشند، منتشر نخواهند شد! 

افزودن دیدگاه جدید

لطفا در صورتیکه درباره مقاله‌ای نظر می‌دهید، عنوان مقاله را در اینجا تایپ کنید

متن ساده

  • تگ‌های HTML مجاز نیستند.
  • خطوط و پاراگراف‌ها بطور خودکار اعمال می‌شوند.
  • Web page addresses and email addresses turn into links automatically.

لطفا نظر خودتان را فقط یک بار بفرستید. کامنتهای تکراری بطور اتوماتیک حذف می شوند و امکان انتشار آنها وجود ندارد.

CAPTCHA
لطفا حروف را با خط فارسی و بدون فاصله وارد کنید CAPTCHA ی تصویری
کاراکترهای نمایش داده شده در تصویر را وارد کنید.