رفتن به محتوای اصلی

پيام آمينه قادری مادر زانيار مرادی به مناسبت ۸ مارس روز جهانی زن
01.03.2014 - 03:59

متن کامل پیام :

من مادر زانيار مرادی زندانی سياسی محکوم به اعدام، فرارسيدن ۸ مارس روز جهانی زن را به همه زنان آزاده در ايران و در دنيا تبريک ميگويم. اجازه دهيد در اين روز آرزوی عميق و قلبی خودم را براي آزادی زندانيان سياسی و لغو احکام اعدام ابراز کنم.
من اجازه ميخواهم تبريک هشت مارس را در ابتدا به زنان آزاده ای تقديم کنم که در اين روزها و ماهها و سالهای سخت و جانکاه ما را تنها نگذاشته و همواره برای نجات عزيزترين فرزندم و هم پرونده ای او لقمان مرادی ، مبارزه کرده اند.
هشت مارس روز جهانی زن ، در عين حال شايد روزی باشد که همگان نگاهی به ته قلب ما بياندازيد، مادرانی که با کابوس مرگ و قتل عمد فرزندانشان روز را به شب و شب را به روز ميرسانند، اين ازنظر من عميق ترين حفره و زخم در دل هر مادر و پدری است.
من اين سرنوشت را براي هيچ مادری آرزو نميکنم. هشت مارس امسال بايد روزی باشد که به همه مادرانی که فرزندان و عزيزان دلبند آنها را متاسفانه کشتند و از آن فرزندان، از شور و گرما و لبخند و زندگی ، فقط قاب عکسی برای مادران بجا نهادند، ياد کنيم و به همه اين مادران ادای احترام کنيم.
اجازه دهيد به نهاد مادران پارک لاله، مادران عليه اعدام و همه سازمانهايی که صدای اين مادران را منعکس ميکنند، درود بفرستم. من بويژه ميخواهم به مادر فرزاد کمانگر درود های عميق و قلبی خودم را تقديم کنم. مادرانی همچون دايه سلطنه، در بدترين شرايط و با خون دل از آرزوهای فرزندان خود و از حرمت آنها بخوبی دفاع ميکنند.
يکبار ديگر هشت مارس روز جهانی زن را به همه زنان و مردان آزاده دنيا تبريک ميگويم. من مادری هستم که دلم، بارها از صدای تلفن و يا از صدای هيجان زده افراد، پايين ريخته، و فکر کرده ام شايد خبر بدی برايم دارند! از همه شما ميخواهم به فعاليتهای خودتان در دفاع از فرزندم ادامه دهيد ، نگذاريد خبر بد بشنوم و نگذاريم ديگر هيچ مادری خبر بد بشنود.
آمينه قادری مادر زندانی سياسی محکوم به اعدام، زانيار مرادی
چهارشنبه ۷ اسفند ماه برابر با ۲۶ فوريه ۲۰۱۴

دیدگاه‌ و نظرات ابراز شده در این مطلب، نظر نویسنده بوده و لزوما سیاست یا موضع ایرانگلوبال را منعکس نمی‌کند.

لاله موذن
برگرفته از:
ایمیل ارسالی

فیسبوک - تلگرامفیسبوک - تلگرامصفحه شما

توجه داشته باشید کامنت‌هایی که مربوط به موضوع مطلب نباشند، منتشر نخواهند شد! 

افزودن دیدگاه جدید

لطفا در صورتیکه درباره مقاله‌ای نظر می‌دهید، عنوان مقاله را در اینجا تایپ کنید

متن ساده

  • تگ‌های HTML مجاز نیستند.
  • خطوط و پاراگراف‌ها بطور خودکار اعمال می‌شوند.
  • Web page addresses and email addresses turn into links automatically.

لطفا نظر خودتان را فقط یک بار بفرستید. کامنتهای تکراری بطور اتوماتیک حذف می شوند و امکان انتشار آنها وجود ندارد.

CAPTCHA
لطفا حروف را با خط فارسی و بدون فاصله وارد کنید CAPTCHA ی تصویری
کاراکترهای نمایش داده شده در تصویر را وارد کنید.