رفتن به محتوای اصلی

تداوم اعتصاب غذای دو زندانی سیاسی کرد
07.04.2014 - 15:04

به گزارش کمپین دفاع از زندانیان سیاسی و مدنی ، دوشنبه هفته گذشته برابر با 11 فروردین ماه 93، محمدامین عبدالهی در اعتراض به شرایط نامناسب داخل زندان و همچنین مخالفت دادستانی با درخواست های مکرر نامبرده مبنی بر اعطای مرخصی، اعتصاب غذا کرد و دو روز پس از آن فخرالدین فرجی نیز به منظور همراهی با تنها هم بندی کرد خود در زندان طبس دست به اعتصاب غذا زد.
در این باره یکی از اعضای خانواده فخرالدین فرجی به کمپین گفت که هفته گذشته فخرالدین طی تماسی که با ما داشته، گفت که قصد دارد اعتصاب غذا کند و اعلام کرد که مسئولان زندان و مسئولان قضایی با مرخصی و یا انتقال وی به زندان مریوان موافقت نکرده اند و به همین خاطر وی اعتصاب غذا می کند. این عضو خانواده آقای فرجی همچنین گفت که فردین حدود هفت روزه هیچ گونه تماسی با خانواده نداشته و ما هم چند مورد به زندان طبس زنگ زدیم ولی آنها هیچ جوابی به ما نداده اند.
این عضو خانواده آقای فرجی همچنین گفت یکی از هم بندیهای فخرالدین زنگ زده و گفته که مسئول زندان فخرادین و هم بندی وی را به سلول انفرادی منتقل کرده و تهدید کرده که اگر به اعتصاب غذای خود پایان ندهند آنها را در سلول انفرادی نگه می دارد.
فردین فرجی زندانی سیاسی کرد که به همراه سه تن دیگر در تاریخ 1390/3/16 در حوالی روستایی شویشه از توابع سنندج توسط نیروهای سپاه پاسداران دستگیر شد. و در تاریخ 1391/6/3 در شعبه اول دادگاه انقلاب شهرستان سنندج به اتهام اقدام علیه امنیت ملی و عضویت در یکی از احزاب کرد به تحمل سی سال حبس و تبعید به زندان طبس محکوم شد.

 

دیدگاه‌ و نظرات ابراز شده در این مطلب، نظر نویسنده بوده و لزوما سیاست یا موضع ایرانگلوبال را منعکس نمی‌کند.

لاله موذن

فیسبوک - تلگرامفیسبوک - تلگرامصفحه شما

توجه داشته باشید کامنت‌هایی که مربوط به موضوع مطلب نباشند، منتشر نخواهند شد! 

افزودن دیدگاه جدید

لطفا در صورتیکه درباره مقاله‌ای نظر می‌دهید، عنوان مقاله را در اینجا تایپ کنید

متن ساده

  • تگ‌های HTML مجاز نیستند.
  • خطوط و پاراگراف‌ها بطور خودکار اعمال می‌شوند.
  • Web page addresses and email addresses turn into links automatically.

لطفا نظر خودتان را فقط یک بار بفرستید. کامنتهای تکراری بطور اتوماتیک حذف می شوند و امکان انتشار آنها وجود ندارد.

CAPTCHA
لطفا حروف را با خط فارسی و بدون فاصله وارد کنید CAPTCHA ی تصویری
کاراکترهای نمایش داده شده در تصویر را وارد کنید.