رفتن به محتوای اصلی

آیا باید به داد یاران احمدی نژاد برخاست؟
08.05.2011 - 17:18

رژیم حاکم بر ایران مانند همه عمر 32 ساله اش همچنان در سایه اختلافات ذاتی ودرونی اش بدنبال قربانیان بیشتر در تلاش است.

اینک که اختلافات درونی حاکمیت ولائی به اوج خود رسیده است ،رژیم سرکوبگر حاکم برایران باردیگر سیستم تعقیب و ترور ،اسباب و آلات دستگیری و شکنجه و اعتراف گیری را راه انداخته است.

به لحاظ قانونی این خود رژیم اسلامی به رهبری خامنه ای است که باید به محاکمه کشیده شود و وی هیچ مشروعیت قانونی برای دستگیری و محاکمه دیگران را هرکه چند مامور او بوده اند را ندارد.

"سایت آفتاب:

سایت اعتدال نوشت شب گذشته 25 نفر از کسانی که با اسفندیار رحیم مشایی ارتباط دارند، دستگیر شده‌اند

بنابر اخبار رسیده، همسر مرحوم دکتر حسین فاطمی و خانم الف. الف که حامل منشور کوروش در روز رونمایی از این اثر تاریخی بود، در میان دستگیرشدگان قرار دارند".

باید برای آزادی همه زندانیان سیاسی و از جمله دستگیر شدگان اخیر برخاست تا همه آنها در کمال آزادی نظرات سیاسی خویش را پیش ببرند!

اصل قوانین حقوق بشر اینک حکم می کند که برای آزادی تک تک دستگیر شدگان به تلاش بپردازیم تا آنها خواسته های سیاسی خود را با مردم در میان بگذاریم!

اشتباهی که اپوزیسیون قبلا در مورد حصر آیت الله منتظری انجام داد و هیچ تلاش جدی برای رهائی ایشان بعمل نیاورد ،نباید تکرار گردد!

حقوق بشر به نظرات انسانها وابسته نیست بلکه احترام به مقام انسانی ایجاب می کند که به شعار زیر بنائی و اساسی منشور حقوق بشر که می گوید « هیچ انسانی گناهکار نیست مگر آنکه خلافش ثابت شود»

اینک همه این 25 نفر بدون هیچ محکمه قانونی و با رای قاضی عادل و تنها به فرمان دادستا ن برگزیده خامنه ای دستگیر شده اند تا انتقامجوئی های سیاسی درون حکومت که شاید مانند همیشه در حکومت اسلامی با تصفیه سازی های خونین و بی رحمانه به پایان برسد.از هم اکنون نباید اجازه داد تا رژیم همه کاسه وکوزه های شکست خویش در همه عرصه های سیاسی،اقتصادی،اجتماعی را بر سر آنها بشکند!

رئیس جمهوربی اختیاریا با قدرت،کدامیک؟

آرای مردم در نظام ولایت فقیه هرگزهیچ ارزشی ندارد واز آن فقط بعنوان تزئین بهره گرفته می شود تا خود را به جهانیان دمکرات نشان دهند.آنها در هر دوره ای انتخاباتی را برگزار می نمایند اما آخر سر همه قوه های لشگری وکشوری مانند قوه قضائیه ،مقننه ،اجرائیه در اختیار ولی فقیه هست و رئیس جمهوری فقط به مثابه سرایدار و یا بقول محمد خاتمی بعنوان تدارکچی تلقی می گردد .منشاء قدرت در ایران اسلامی همانا ولی فقیه هست که نماینده الله و نائب امام زمان هست.این مشکل از دوران نظام سلطنتی بنام«شاهنشاه» نیز در ایران رایج ومرسوم بوده است.تضاد وزیربا شاه و کشتاروزراء در تاریخ ایران مشهور است.

این روزها دارد کم کم معلوم می شود که چراخامنه ای در انتخابات ریاست حمهوری دوره های نهم ودهم از احمدی نژاد حمایت کرده ودست به کودتای انتخاباتی نیز زده و آرای مردم را به حساب نیاورده است!اوبدنبال یک رئیس جمهورمطیع و دست بوس که نصیب اش شد اما همان رئیس جمهورحرف گوش کن نیزاز دخالت های رهبر به ستوه آمده است.احمدی نژاد بزاخوشی بود که به چموش گری روی آورده است!این درحالیست که این روزها در مملکت «یک دلار هم در حساب ذخیره ارزی کشور باقی نمانده است»

ـ نماينده ولی فقيه در سپاه پاسداران می گويد که دولت محمود احمدی نژاد بايد مجری سياستگذاری رهبر جمهوری اسلامی باشد «و اينکه ما خودمان بخواهيم مرتبا استراتژی تعيين کنيم و موجی در جامعه راه بياندازيم وظيفه آقايان نيست.»

علی سعيدی در گفت و گو با خبرگزاری فارس آيت الله علي خامنه ای، ولی فقيه جمهوری اسلامی، را «ايدئولوگ اصلی نظام» معرفی کرده و گفته است که رييس جمهور و ارکان دولت بايد سياست های وی را اجرا کنند.

وی گفته است که «در حاکميت اسلامی، هماهنگ کننده و سياستگذار اصلی نظام طبق قانون اساسی، ولی فقيه است و تخلف از فرمان او نيز در حکم تخلف از فرمان خدا و امام زمان محسوب می شود.»

حجت الاسلام سعيدی افزوده است: «اختياراتی که فقيه جامع الشرايط دارد، از ناحيه امام زمان به او تفويض شده و از اين منظر، اختيارات ولی فقيه به اندازه امام معصوم بوده و تبعيت از او هم به همان اندازه واجب است.»

وقتی سخنرانی ولی امر مسلمین جهان توسط دولت خویش سانسور می شود این خود نشانه لجبازی احمدی نژاد است!

درواقع در حکومت اسلامی یک کودتا درکودتا بی سر و صدا اتفاق افتاده است که تبعات آن بعدها بیشتر روشن خواهد شد!

همچنان تکلیف مصلحی مشخص نشده است.زور آزمائی بین جناح های گوناگون هنوزادامه دارد!سوگلی خامنه ای یعنی احمدی نژاد به تمرد کردن از وی روی آورده است.اگر مصلحی بعنوان وزیر اطلاعات باقی مانده است اما دستگاه زیربط احمدی نژاد در کارهای وی کارشکنی ها ی بسیار خواهند کرد تا او فرار را بر قرار ترجیح دهد.

انقلاب اسلامی سال 57 که هر کس را از ظن خویش ،یار خود کرد اما دیری نپائید که بیشتر آنها را مجبور به استعفاء ، تبعید ، زندان ، اعدام و خانه نشینی وادار نمود!در یک کلام باید گفت که حکومت اسلامی از همان آغاز سیستم افتراء زنی و تسویه حساب ها را پی ریزی نمود و تا به امروز همچنان ادامه دارد و هیچ پایانی برای قابل تصور نیست!

ولی فقیه اینک به اطرافیان احمدی نژاد لقب منحرفین داده است.در نظام جمهوری اسلامی برای مقابله با هر نیروی سیاسی ابتدا یک صفت منفی مانند منافق ، پیرو اسلام امریکائی ، ضد ولایت فقیه ، فتنه گر ، و منحرف برای آنها ساخته می شود.

"در پی انتشار ناقص سخنان مقام معظم رهبری از سوی خبرگزاری دولت تنها مرجع موثق انتشار اخبار مقام معظم رهبری روابط عمومی دفتر ایشان می‌باشد"

نظرات همان رئیس جمهوری که به دیدگاه های خامنه ای نزدیک تر بود اینک بلای جان شخص رهبر شده است!آیا سپاه پاسداران در رویاروئی های آینده که عنقریبا در هرم قدرت وحکومت آغاز خواهد شد ،در کنار ولی فقیه خواهد ماند یا جانب احمدی نژاد را خواهد گرفت؟ یا اینکه در درون سپاه پاسداران نیز انشعاب رخ خواهد داد! کدام انحرافات شروع شده است که باعث وحشت رهبر گردیده است؟ آیا عدم پیروزی انحراف گرایان منوط به زنده ماندن خامنه ای است ؟ آیا فقط تا وقتی که مقام رهبری زنده بماند ـ جلوی انحرافات گرفته خواهد شد؟ اما پس از مرگ وی ، منحرفین بر کشور مسلط خواهند شد؟ پس اگر اینگونه باشد ـ آن منحرفین دسیسه گر براحتی نقشه نابودی شخص خامنه ای را طرح ریزی خواهند کرد!

مقام معظم رهبری در دیدار جمعی از مردم استان فارس:

تا زمانیکه زنده هستم نخواهم گذاشت حرکت ملت بسوی آرمان‌ها منحرف شود

نگذارید اختلاف و شکاف بوجود آید

بلبشودرمدیریت جهانی ماموران امام زمان آغاز یک ستیز درونی در حاکمیت است.رژیم اسلامی بخاطر ناکامی های اش در همه عرصه های سیاسی ،اقتصادی ،اجتماعی ،زنان،ورزشی در حال فروپاشی هست! در این راستا تنها نظام نابود نخواهد شد بلکه کشور نیز به سوی پرتگاه اضمحلال رهنمون خواهد شد.

احمدی نژاد را نرنجانید، به خدا سوگند وارد میدان می شویم...

دولت احمدی نژاد از روزی که با کودتای اول ودوم درسایه الطفاتات بیت رهبری و قدرت بلامنازع ماشین نظامی وفاشیستی سپاه پاسداران در انتخابات ریاست جمهوری دوره نهم و دهم به مقام مدیریت دولت در ایران دست یافته است،همواره ریاست بر کشور ایران را برای خود کافی نمی داند بلکه بارها خواستار مدیریت جهان نیز شده است!کار سپاه پاسداران غارتگر ثروت های ملی اینک بجائی رسیده است که پروژه های اقتصادی 100 میلیارد تومانی برای خود بی ارزش می داند ؟ اما همانگونه که از قرائن و شواهد کافی و مستد ل در دولت و مجلس و دیگر حوزه های حکومتی مشاهده می شود ، دولت احمدی نژاد در درون خود به بحران دچار گشته است وکاملا در باطلاق هرج و مرج گیر کرده است.مصوبات دولت در سفرهای استانی را می توان بطور فله ای با قپان وزن کرد که هیچ اعتبار اجرائی و بهره برداری ندارد و فقط بر روی کاغذ به مردم ستمدیده وعده های داد شده است .کرکری های هیئت دولت احمدی نژاد دائما از تسخیر فرهنگی و سپس نظامی جهان و مدیریت عنقریب برآن حکایت می کند اما دولت پر مدعا و پرگو احمدی نژاد از اداره دولت خویش بازمانده است .در ایران کنونی از یک دولت نمی توان سخن گفت بلکه از دولت در دولت های بیشمار می توان یاد کرد!برای نمونه بنابرسیاست های ماجرا جویانه و قلدرمنشانه احمدی نژاد با گزنیش ماموران ویژه ریاست جمهوری در اقصا نقاط جهان ،وزارت امورخارجه دیگر به مترصکی بی خاصیت تبدیل شده است!قضایای کودکانه و خارج از کشور داری تغییر وزیر اطلاعات همچنان ادامه دارد و زور آزمائی ها به پایان نرسیده است!

احمدی‌نژاد همچنان بر موضع خود مبنی بر برکناری وزیر اطلاعات پافشاری می‌کند

در مجلس شورای اسلامی نیز یک بلبشو ی بی کران حاکم است.یک روز دولت احمدی نژاد ،مجلسیان را تهدید می کند و روز دیگر نمایندگان مجلس شورای اسلامی ، دولت دهم را به باد ناسزا و انتقاد می گیرند!احمدی نژاد تلاش می نماید تا با عزت اسلامی و داشتن تکنو لوژی و سلاح اتمی با امریکا به مذاکره بنشیند اما تاکنون در این راستا هیچ موفقیتی بدست نیاورده است و کشور را در همه عرصه های مختلف به محاصره فلاکت بار کشانده است! زبان تهدید نظامی جهان در دولت احمدی نژاد مانند یک ماشین کوکی عمل می کند ودائما همسایگان و کشورهای غربی را به نابودی تهدید می نمایند.دولتی که قدرت اداره کشور ایران را دیگر ندارد و همه توانائی های خود را فقط در راه سرکوب مردم و آزادی خواهان بکار بسته است،چگونه خواهد توانست حمله نظامی بیگانگان را پاسخ مناسب بدهد!دولت جمهوری اسلامی دیگر مانند مقظع جنگ ایران وعراق بر محور ایمان و خود گذشتگی تکیه نمی نماید چراکه مردم ایران را در کنار خویش ندارد و بلکه به تجهیزات خریداری شده روسی و کره شمالی و ساخته شده خود تکیه می ورزد که در همین راستا باید ازفرماندهان نظامی پرسید ،آیا تکنو لوژی نظامی ایران در برابر امریکا و غرب و اسرائیل قابل قیاس هست؟ رفع همه مشکلات و بد بختی های مردم بی دفاع ایران به ظهور امام زمان واگذار شده است .آیا براستی مهدی امام زمان در هنگام غیبت یک عرب بود یا یک ایرانی ؟ که دولت احمدی نژاد اینهمه بر ظهور وی در ایران تاکید می ورزد!"احمدی‌نژاد: در آخرین پیچ تاریخ قرار داریم/ اگر قرار است تغییری ایجاد شود پرچمداریش با ماست

اعتقاد شخصی من است که همه انبیای الهی آرزو داشته‌اند زمان ما را درک کنند

هواداران رئیس جمهور کودتائی معتقدند که آن چشمانی که طاقت دیدن معجزه قرن یعنی دکتر محمود احمدی نژاد را ندارند باید کور گردند!

از قدیم در نظام تربیتی کودکان گفته و نوشته اند که نباید بچه ها را سرکوفت کرد تا مبادا استعداد های آنها خشک ونابود شود. بیشتر نیروهای سیاسی دلسوز چه در داخل و خارج از همان روزاول انتصاب سوگلی ولی فقیه به کرسی ریاست جمهوری د ر تمام عرصه ها به برنامه ها و شعار های داخلی و خارجی معجزه قرن بقول خانم فاطمه رجبی همسر گرامی محسن الهام که چهار شغل در کابینه احمدی نژاد نسیبش شده است ایراد گرفتند واز همان اول هشدار دادند که آقای رئیس جمهور برگزیده امت نه ملت در نهایت ایران را در همه زمینه ها به سراشیبی هدایت خواهد کرد اما طرفداران هاله ائی از نور در پاسخ به همه انتقاد ها و اندرزهای مردم دوستانه ـ با شتابی بی نظیر و تندخویانه وتهدید آمیز پاسخ می دادند که همه انتقاد ها به مقام ریاست جمهوری از روی بخالت و حسادت است. سه سال واندی از آن روزها گذشت و بر تورم اقتصادی،بیکاری،اعتیاد ،فحشاء،کودک آزاری ، افزایش کارتن خواب ها،ورشکستگی کارخانجات ومحاصره وانزوای اقتصادی در پرتو سخنان و رفتار های مشعشع رئیس جمهور ناب ولایت فقیه افزون گرفت تا آنجائیکه وزرای اقتصاد و روسای بانک مرکزی یکی پس از دیگری مجبور به استعفاء شدند. رئیس جمهور ی که خود را معجزه قرن می پندارد، توانسته است همه معدل های بالا را اما از جهات منفی بدست آورد که این خود در نظام اسلامی قابل تحسین است!آری تا کنون رسم براین بوده است که افراد سیاسی پرکار وبا استعداد در صدرات قدرت در بهبود بخشیدن همه عرصه های سیاسی ، فرهنگی ،اقتصادی و مملکت داری کارنامه و نمرات مثبت و ممتازی برای سعادت و رفاه مردم داشته باشند اما آقای احمدی نژاد در کسب نمرات منفی و به یغما بردن ثروت های ملی و تاراج منابع ملی و نشان ندادن حساب و کتاب های در آمد فروش نفت آنقدر کوشا بوده است که نامبرده را می توان از ردیف آخر در کنار رهبرانی مانند روبرت موگابه در به سیاهی کشاندن روزگار مردم ـ مقام اول اعطاء کرد.همه آنهائی که در آغاز ریاست جمهوری احمدی نژاد به برنامه های معجزه قرن انتقاد داشتند و اورا سرکوفت می کردند تا او دست به ماجراجوئی نزندو تنها ولی فقیه به یاری رئیس جمهوری برگزیده خود می شتافت ،عاقبت به این حقیقت آشکار و انکارناپذیر پی بردند که همیشه استعدادها و نبوغ قرون و اعصار نباید در بهبودی وسعادت مردم کارائی داشته باشند تا نمرات عالی کسب نمایند ،بلکه نابغه هائی نیز در تاریخ وجود داشته اند که در نابودی مردم و یک کشور، شهره آفاق جهان بوده اند که در صفحات تاریخ نمونه های فراوانی را می توان یاد کرد که احمدی نژاد کوتوله نیز جزو یکی از آن مشاهیر ویرانگر تاریخ است که شوربختانه با زور سرنیزه و ناآگاهی بخش های عقب مانده توده ها سالهاست که نصیب مردم ایران

 

دیدگاه‌ و نظرات ابراز شده در این مطلب، نظر نویسنده بوده و لزوما سیاست یا موضع ایرانگلوبال را منعکس نمی‌کند.

ایران گلوبال

فیسبوک - تلگرامفیسبوک - تلگرامصفحه شما

توجه داشته باشید کامنت‌هایی که مربوط به موضوع مطلب نباشند، منتشر نخواهند شد! 

افزودن دیدگاه جدید

لطفا در صورتیکه درباره مقاله‌ای نظر می‌دهید، عنوان مقاله را در اینجا تایپ کنید

متن ساده

  • تگ‌های HTML مجاز نیستند.
  • خطوط و پاراگراف‌ها بطور خودکار اعمال می‌شوند.
  • Web page addresses and email addresses turn into links automatically.

لطفا نظر خودتان را فقط یک بار بفرستید. کامنتهای تکراری بطور اتوماتیک حذف می شوند و امکان انتشار آنها وجود ندارد.

CAPTCHA
لطفا حروف را با خط فارسی و بدون فاصله وارد کنید CAPTCHA ی تصویری
کاراکترهای نمایش داده شده در تصویر را وارد کنید.